![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tjonge jonge
Men wordt bij TNT-post een keer wakker. Dat men niet aan de verwachtingen voldoet is nogal zacht uitgedrukt. Men levert gewoonweg een wanprestatie.
Effin, zou uw reactie maken kunnen hebben met het feit dat a.s. maandag de uitzendingen van TrosRadar weer gaan starten ?
Of is men bang voor de kritische vragen van Annette Hertzenberg ?
Nu maar hopen dat wij als klanten van tnt-post eens op de juiste manier worden geholpen.
Of wordt het toch de manier die men vroeger al bij tnt-koeriersdienst al hanteerden ? Gewoon niet zeuren het pakje is toch aangekomen. En een schadevergoeding; NOOIT VAN GEHOORD, GEWOON DE REEKNING BETALEN, WE HEBBEN TOCH IMMERS UW ZENDING AFGELEVERD, AL IS HET EEN PAAR DAGEN LATER.
Reclame-dame van tnt-post
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
laat eens zien of je echt iets anders kunt dan alleen een lullig stukje op dit forum te plaatsen
Door ten eerst eens kundige personen ipv mondige personen aan de klantenservice telefoon te plaatsen, die een luisternd oor hebben voor de klachtenregen en voor een oplossend vermogen..
Afgebekt & gekleineerd zijn we al genoeg.
Kom maar eens met echte oplossingen voor de diverse problemen en vergoed eens de schades die jullie veroorzaken.
Kom nu niet met de smoes van het verzekerd verzenden iets per post verzenden kost tegenwoordig al een aardige duit;
Ik als klant en met mij nog vele anderen gaan er vanuit dat een postbederijf zijn werk goed doet. Op het moment dat ik iets in de brievenbus doe voorzien van frankering,
betaling voor een dienst moet ik er van uitgaan dat dit vlekkeloos verloopt, jullie hebben immers de kennis en de know how hiervoor anders kozen wij wel voor iets anders. Concurrenten genoeg op de loer op dit moment.
Tevens is er sprake van een overeenkomst tussen de klant & tnt post; Hierbij moet een juiste prestatie geleverd worden. Als deze ondermaats is dient er een goede oplossing of schadevergeoding te volgen en niet na lang wachten een preek hoe wij hett anders hadden moeten verzenden, verzekerd bijvoorbeeld.
Alleen begrijpt men bij tntpost nog steeds niet waaruit schade nog meer kan bestaan dan alleen de verzendkosten;
Wat dacht u van telefoonkosten naar de klantenservice
Onnodig lang wachten op een antwoord ( is 10 dagen echt nodig om een klacht af te handelen ? lijkt mij niet; Kwestie van de betrokken vestiging bellen, nadat het gesprek beeindigd is en direkt terugbellen )
Contact met de afzender van de zending
De retour verzendkosten
EN ALS LAATSTE DE FRUSTRATIE, VOOR HET LANGE WACHTEN OP DE UITSLAG, DIE VAAK NOG NIET EENS BEVREDIGEND IS/ OF HET LANG VERWACHTE PRODUKT OPNIEUW AANVRAGEN.
iIk denk als tntpost nu eens echt de schade eens gaat vergoeden, dan schrikt van de fouten die er door uw bedrijf gemaakt worden en dat er misschien eens wat meer achter de oren gekrapt wordt..
Ik denk zelf dat voor velen op dit forum dit extra stukje uit het leven is gegrepen en dat uw bedrijf op dit moment tot in de wortels verrrot is.
Toen het een staatsbedrijf was had men ook wel last van kuren, maar op dit moment breekt het toch elk record.
Nou reclamedame van tntpost als u na het lezen van dit kleine stukje extra informatie nog verder durft te gaan ????
vEEL GELUK ERMEE !!