LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Roderick02a
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 apr 2008 12:16

Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Ongelezen bericht door Roderick02a »

Op 20 en 21 juni 2008 zou in Zuidlaren het festival Gothic Metal Palace (GMP) worden gehouden. Op 18 juni 2008 lees ik opeens in het Dagblad van het Noorden en op de website van GMP (http://www.gothicmetalpalace.com) dat het festival is afgelast omdat er maar 700 kaarten zijn verkocht. Er hadden er minimaal 2000 verkocht moeten worden en er was zelfs gerekend op 5000 tot 6000 bezoekers.

In 1e instantie vermeld de organisatie (Conmoto Events) nog dat uiteraard iedereen zijn geld terug krijgt. Meer bericht zou in de week van 23 juni volgen. Ik heb enkele mailtjes naar de organisatie verzonden waar in het totaal niet op werd gereageerd. Pas na het dreigen met aangifte bij de politie kreeg ik een reactie dat men nog bezig was met het zoeken naar een passende oplossing.

Vorige week kregen alle kaarthouders een mail met de mededeling dat de kaarten niet worden terugbetaald en dat wij dus met zijn allen zwaar gedupeerd zijn.

Reactie van XXX in het Dagblad van het Noorden over het aflasten van het festival:
XXX was dinsdag druk met het op de hoogte brengen van bands, leveranciers en publiek. "Iedereen krijgt waar hij recht op heeft; het publiek geven we uiteraard het ticketgeld terug. We zijn nu alles aan het inventariseren, omdat in de aanloop heel wat kosten zijn gemaakt."

De organisator XXX van Conmoto Events uit Zuidlaren heeft opeens alle melding over GMP van zijn hyves site verwijderd. Op de website van GMP geeft hij nu aan dat de organisatie in onderhandeling is met alle artiesten over een andere datum. Alleen als alle partijen akkoord gaan zal het festival op een andere datum doorgaan.

Ik geloof hier niet in en waarschuw iedereen die een festival ziet dat georganiseerd is door Conmoto Events, XXX of één van zijn burootjes om geen kaarten te kopen.

De website van GMP is op naam van:

Registrant:
STU009008-LYCOS
Studio De Kadans
Verlengde Stationsweg 32
9471PM ZUIDLAREN
Netherlands

Deze website weer op naam van:

Registrant:
WEY000340-PUREH
Weyde
Verlengde Stationsweg 32
9471PM ZUIDLAREN
Netherlands

Administrative contact:
WEY000339-PUREH
XXX
XXX
mailto:[email protected]


In het Dagblad van het Noorden staat op 3 juli 2008 onderstaand bericht:

Metalfestival geeft geen geld terug
DVHN | Gepubliceerd op 02 juli 2008, 18:00

Mensen die een kaartje gekocht hebben voor het afgelaste Gothic Metal Palace dat op 20 en 21 juni in Zuidlaren gehouden zou worden, willen hun geld terug. Onder de zevenhonderd kopers van een kaartje voor het afgelaste Gothic Metal Palace in Zuidlaren heerst grote ontevredenheid.

Organisator XXX van Conmoto Events in Zuidlaren lijkt niet bereid zijn eerdere belofte na te komen om de kopers hun geld terug te geven. Op de website gothicmetalpalace.com staat nu dat geprobeerd wordt het afgelaste concert op een latere datum alsnog te laten plaatsvinden. De organisatie schrijft te hopen "met ieders medewerking te kunnen komen tot een oplossing waar iedereen zich in kan vinden."

Within Temptation zou zaterdag 21 juni de hoofdact zijn op het nieuwe tweedaags metalfestival in de Prins Bernardhoeve in Zuidlaren. Verder zouden Nemesea, Delain Novembre en Ian Parry spelen.

De organisatie liet het festival niet doorgaan omdat het als minimumeis 1300 kaarten in de voorverkoop stelde. Daarnaast moesten beide dagen nog eens minstens 700 kaarten worden verkocht.

De organisatie was gisteren niet bereikbaar voor commentaar. Een gedupeerde fan uit Donderen zegt dat hij pas een reactie kreeg toen hij dreigde aangifte te doen. Hij gelooft niet dat alle artiesten op een andere datum kunnen optreden. Hij wil gewoon zijn geld terug. Een andere gedupeerde fan opende een hyvessite waar andere slachtoffers zich kunnen melden: http://gmpgeldterug.hyves.nl/

http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/drent ... 655304.ece
Laatst gewijzigd door Roderick02a op 18 jul 2008 10:12, 6 keer totaal gewijzigd.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Ongelezen bericht door MLF »

Je hoort dus gewoon je geld terug te krijgen behalve creditcard kosten en servicekosten.
Ik heb dit zelf eens in Duitsland meegemaakt, ik kreeg alleen het festivalgeld terug. Was wel veel bellen enzo, zolang je niets zegt krijg je niets.
Anders gewoon aangifte doen.

Roderick02a
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 apr 2008 12:16

Re: Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Ongelezen bericht door Roderick02a »

Hans van der Weyde geeft de volgende reactie op de website het Dagblad van het Noorden:

Metal Palace kan kaarten niet terugbetalen
DVHN | Gepubliceerd op 08 juli 2008, 16:33

zuidlaren -
De organisator van het vorige maand afgelaste Gothic Metal Palace in Zuidlaren komt 20.000 euro te kort om alle 700 verkochte kaarten terug te betalen.

Dat zijn de kosten die gemaakt zijn in de aanloop naar het tweedaags festival. Organisator Hans van der Weyde uit Zuidlaren probeert daarom alle bands die 20 en 21 juni in de Prins Bernhardhoeve in Zuidlaren zouden optreden te strikken voor een concert begin volgend jaar.

De Asser advocaat M.G. Doornbos geeft kaartkopers die nu hun geld terugeisen niet veel kans bij de rechter. Die ziet in Doornbos visie een festival begin volgend jaar waarschijnlijk als beste oplossing. Mensen die dan echt niet kunnen, zouden hun geld wel terug moeten kunnen krijgen.

Van der Weyde zegt een heel beroerde tijd door te maken: "Er zijn zoveel mensen en bedrijven door het niet doorgaan van dit festival gedupeerd. We hebben er een jaar aan gewerkt." De Zuidlaarder werpt de beschuldiging, dat hij een oplichter is, verre van zich: "Ik word hier echt geen cent beter van. Het geld dat er nog is, heb ik overgemaakt naar Timoco dat de kaartverkoop via internet regelde." Hij heeft inmiddels gemaild of gebeld met honderden kopers van een kaartje. "Het is ook niet waar dat we niets van ons laten horen. Iedereen krijgt nu binnen een paar dagen antwoord."

Van der Weyde hoopt vrijdag meer te kunnen melden over de tweede poging het festival in de Bernhardhoeve te houden.

http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/drent ... 671688.ece



In het dagblad zelf geeft hij aan dat de wedstrijd van het Nederlands Elftal op 21 juni tijdens het EK een grote oorzaak is van het niet verkopen van de kaarten. Onzin natuurlijk!!! Gothic fans kopen vooraf al kaarten en laten zich echt niet weerhouden door het EK.

Hij hoopt steeds om wat te melden maar er valt blijkbaar niets te melden. Toch maar eens bij het management van de bands informeren of ze echt in onderhandeling zijn met Hans van der Weyde van Conmoto Events uit Zuidlaren.

Heel vreemd dat opeens al zijn websites uit de lucht zijn:
http://www.studiodekadans.com/
http://www.conmotoevents.com/Welcome.html

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Ongelezen bericht door MLF »

Vraag ik me af wat ie met het geld heeft gedaan....

Roderick02a
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 apr 2008 12:16

Re: Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Ongelezen bericht door Roderick02a »

Reactie van Hans van der Weyde aan de gedupeerde kaarthouders

Dag, (This email is not in english, it concerns only dutch ticket owners)

Dit is een bericht van de organisatie van het Gothic Metal Palace!!

Conmoto Events heeft de ticketgelden die ze nog op de rekening had staan teruggestort naar Timoco. ( zo'n 30% van de totaal binnengekomen ticketgelden)

Timoco heeft besloten om hiervan creditcardhouders terug te betalen. Daarover heeft u zojuist een email van Timoco ontvangen. Dit is een besluit van Timoco.
Verder laat Timoco de verantwoordelijkheid voor terugbetaling aan alle mensen die niet via creditcard hebben gekocht, bij Conmoto Events.

Dat betekent dat de situatie voor de mensen die via Ideal een ticket hebben gekocht op dit moment onveranderd blijft. Uiteraard vinden we dat als organisatie bijzonder ongelukkig.

Namens de organisatie Conmoto Events blijf ik mij inspannen voor de mensen die hun ticketgeld nog terug moeten ontvangen om een oplossing te creeren.

Op de website http://www.gothicmetalpalace.com/ zetten we het meest aktuele nieuws.

Voor een aantal mensen is dit prettig nieuws. Anderen schieten er helemaal niks mee op. Als organisatie hadden we liever gezien dat iedereen helemaal of voor een deel terug kon worden betaald. Helaas is dat niet het geval.

Persoonlijk vind ik het bijzonder spijtig dat de situatie voor de mensen die nog op hun geld wachten zolang onzeker blijft. Ik begrijp dat iedereen graag wil weten waar hij of zij aan toe is. Ik doe mijn best om die duidelijkheid zo gauw mogelijk te verschaffen. Er is geen eenvoudige oplossing voorhanden. Aan mijn inzet zal het niet liggen.

Vriendelijke groet,

Hans van der Weyde

Conmoto Events



De organisatie van het Gothic Metal Palace.

Hans van der Weyde :evil:

Conmoto Events

email: [email protected]

Telefoon: 0614502245


DUS GELIJK EEN REDEN OM
NOOIT MEER TICKETS TE BETALEN MET IDEAL!!

EN ZEKER GEEN TICKETS MEER TE KOPEN VIA TIMOCO

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Heb je al een aangetekende brief verzonden?
Met daarin eis tot terugbetaling?

Heb je al aangifte gedaan (dit is oplichting namenlijk)?

Wat voor acties heb je ondernomen - behalve weer een topic over hetzelfde openen?

Je hebt gelijk dat je je geld moet terugkrijgen - maar als je zelf geen actie onderneemt - impliceert dat dat je accoord gaat met het feit dat zij je niet terugbetalen.

Roderick02a
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 apr 2008 12:16

Re: Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Ongelezen bericht door Roderick02a »

Ik heb bij de organisator Hans van der Weyde (Conmoto Events)en Timoco al meerdere keren mijn geld terug geeist.

Vandaag ga ik dat ook nog een keer aangetekend doen bij Hans van der Weyde (Conmoto Events) en als daar geen cq. geen positief antwoord op komt ga ik idd aangifte doen van oplichting bij de politie.

Hans van der Weyde blijkt ook in zijn laatste mail naar de gedupeerden weer te hebben gelogen. Ik heb hem daarom ook vandaag weer een mail toegezonden en geeist om terugbetaling.

Mail aan Hans van der Weyde:

Geachte heer van der Weyde,

Jammer dat u de gedupeerde tickethouders aan het oplichten bent. U liegt zwart op wit in uw mail aan de gedupeerden over het besluit dat is genomen om alleen de creditcardhouders terug te betalen.

U geeft in uw mail aan dat dit een besluit is van Timoco. Aangezien ik toch al geen vertrouwen meer heb ik de persoon Hans van der Weyde en zijn Conmoto Events heb ik daarom contact opgenomen met Timoco en dit is de reactie die ik vandaag heb ontvangen:


Hallo,

Dit is geen besluit van Timoco maar van de organisatie, aangezien wij alleen de dienst van het kaartverkopen leveren.

De organisatie heeft het geld, dus zij zullen ook de restitutie moeten uitvoeren.

Met vriendelijke groet / Best regards,

Tom Coonen

Timoco Service & Support




Zoals u hierboven kunt lezen heeft u (c.q. Conmoto Events) dus besloten om alleen de creditcardhouders schadeloos te stellen en niet Timoco.

Bij deze eis ik daarom voor de zoveelste keer dat u mij, als betaler via Ideal, met onmiddelijke ingang schadeloos stelt conform mijn aan u op 16 juli toegezonden mail en reageert op de door mij aan u toegezonden emails. In tegenstelling tot wat u in het Dagblad van het Noorden beweert beantwoord u de mail niet.

Met vriendelijke groet,






----- Original Message -----
From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: Gothic Metal Palace
Date: Thu, 10 Jul 2008 16:00:06 +0200 (CEST)


Dag, (This email is not in english, it concerns only dutch ticket owners)

Dit is een bericht van de organisatie van het Gothic Metal Palace!!

Conmoto Events heeft de ticketgelden die ze nog op de rekening had staan teruggestort naar Timoco. ( zo'n 30% van de totaal binnengekomen ticketgelden)

Timoco heeft besloten om hiervan creditcardhouders terug te betalen. Daarover heeft u zojuist een email van Timoco ontvangen. Dit is een besluit van Timoco.
Verder laat Timoco de verantwoordelijkheid voor terugbetaling aan alle mensen die niet via creditcard hebben gekocht, bij Conmoto Events.

Dat betekent dat de situatie voor de mensen die via Ideal een ticket hebben gekocht op dit moment onveranderd blijft. Uiteraard vinden we dat als organisatie bijzonder ongelukkig.

Namens de organisatie Conmoto Events blijf ik mij inspannen voor de mensen die hun ticketgeld nog terug moeten ontvangen om een oplossing te creeren.

Op de website http://www.gothicmetalpalace.com/ zetten we het meest aktuele nieuws.

Voor een aantal mensen is dit prettig nieuws. Anderen schieten er helemaal niks mee op. Als organisatie hadden we liever gezien dat iedereen helemaal of voor een deel terug kon worden betaald. Helaas is dat niet het geval.

Persoonlijk vind ik het bijzonder spijtig dat de situatie voor de mensen die nog op hun geld wachten zolang onzeker blijft. Ik begrijp dat iedereen graag wil weten waar hij of zij aan toe is. Ik doe mijn best om die duidelijkheid zo gauw mogelijk te verschaffen. Er is geen eenvoudige oplossing voorhanden. Aan mijn inzet zal het niet liggen.

Vriendelijke groet,

Hans van der Weyde

Conmoto Events

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Oh, mischien ook handig om bij je bank dit te melden.

Hiermee word namenlijk ook de goede naam / reputatie van iDeal te grabbel gegooid!

Roderick02a
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 apr 2008 12:16

Re: Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Ongelezen bericht door Roderick02a »

Hieronder de mail die vuile Hans van der Weyde uit Zuidlaren vandaag aan de fans heeft verzonden. Oplichting 1e klas.

Subject: Gothic Metal Palace
Date: Tue, 22 Jul 2008 12:54:02 +0200

Show Full Headers Back To [INBOX]

Beste Mensen,

Helaas moet ik jullie meedelen dat de onderhandelingen met de bands niet tot resultaat hebben
geleid.
Een aantal bands gingen wel akkoord.
Het doel, een volwaardig alternatief concert, kon daarmee niet worden gehaald omdat belangrijke
bands niet wilden meewerken aan dit initiatief.
Dat is bijzonder spijtig want hiermee ging de laatste kans voor Conmoto Events om dit te overleven
en op termijn haar schulden te voldoen, verloren.
In de ontstane situatie was verdere werkzaamheden plannen voor Conmoto Events onmogelijk.
Het was een bedrijf met alleen maar schulden zonder zicht op aktiviteiten en/of verdiensten.

Conmoto Events was een CV met als beherend vennoot Zamore ltd.
Aangezien er geen activiteiten meer te verwachten waren werd de werkmaatschappij Conmoto Events
opgeheven.
Eventuele verdere zakelijke of juridische correspondentie kunt u richten aan de (voormalig)
beherend vennoot: Zamore ltd. ( adres gegevens hieronder )
Ik wil u er daarbij wellicht ten overvloede wel op wijzen dat er geen geld meer is.
De gelden die ontvangen zijn uit de voorverkoop zijn deels besteed aan voorfinanciering van het
festival en wat er over was is teruggestort naar Timoco ( de kaartverkopende organisatie) die er
naar eigen inzicht een aantal tickets mee heeft terugbetaald.

Een persoonlijke opmerking tot slot.
Ik vind het verschrikkelijk dat er geen draagvlak was voor het alternatief, dat Conmoto Events
deze klap niet overleeft en vooral dat daardoor meerdere mensen en bedrijven niet betaald kunnen
worden. Met een aantal van u heb ik hele prettige contacten gehad en ik ben er kapot van dat u nu
niet betaald kunt worden.
Voor mij persoonlijk betekent dit een jaar lang ( onbetaald) werken en een financiele strop. Maar
vooral een onbeschrijvelijk akelig gevoel bij het feit dat zoveel mensen geld verliezen aan een
festival wat in opzet zo mooi was. Ik hoop oprecht dat deze financiele strop voor u niet
onoverkomelijk is. Ik heb er alles aan gedaan, zowel voor als na de canceling. Het heeft niet
mogen baten.

Voor vragen en reacties blijf ik bereikbaar op onderstaand emailadres en telefoonnummer.

Hoogachtend,

Hans van der Weyde 0614502245 [email protected]
( voormalig conmoto events )

zakelijke en juridische correspondentie naar:
Zamore ltd.
15 Alexandra Corniche, Hyte, Kent CT21 5RW, Verenigd Koninkrijk.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Geen genoegen mee nemen.

Anders begint deze persoon mischien een ander bedrijf , en doet hetzelfde.

Als het bedrijf nog bestaat - gewoon aangetekende brief sturen.
En eventueel een no-cure-no-pay incassoburo inschakelen.

Het blijft bezopen.

Roderick02a
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 apr 2008 12:16

Re: Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Ongelezen bericht door Roderick02a »

Na enige zoekwerk is gebleken dat op het adres in Engeland een vestiging zit van het in Nederland gevestigde Quaedvlieg Juristen .
Ik heb contact met hen opgenomen om opheldering te krijgen over de vestiging van Zamore Ltd op hetzelfde adres.

Het blijkt dat Quaedvlieg o.a. de verkoop doet van in Engeland gevestigde BV's ( de zogenaamde Ltd.) die daar slechts een postadres hebben.
Vandaar dat er dus ook meerdere bedrijven zogenaamd op dat adres zijn gevestigd.

Eén van de juristen van Quaedvlieg heeft duidelijk uiteengezet wat de situatie is m.b.t. het Conmoto Events van Hans van der Weyde.

Hans van der Weyde heeft bij Quaedvlieg een in Engeland geregistreerde BV (Zamore Ltd.) gekocht en is door Quaedvlieg benoemd tot directeur van Zamore Ltd. Naar het management van de diverse bands had hij zich zelfs al benoemd tot CEO (Chief Executive Officer).
Deze Ltd. dient vervolgens weer als moederbedrijf voor een in Nederland op te richten CV. In het geval van Hans van der Weyde is dat Conmoto Events geweest waarvan hij dus ook weer directeur was.
De opheffing van Conmoto Events leidt niet automatisch tot de opheffing van de "lege" BV in Engeland. Hans van der Weyde blijft gewoon directeur van Zamore Ltd en kan onder de vlag van dat moederbedrijf gewoon weer een nieuwe CV oprichten in Nederland.

Wat er volgens de jurist gebeurt is dat het bedrijf een postadres houdt in Engeland waar je de correspondentie naar toe moeten zenden. In onze geval dus naar Zamore Ltd.
De post die daar binnenkomt wordt vervolgens door Quaedvlieg Juristen weer doorgezonden naar de in Nederland gevestigde directeur. In dit geval dus Hans van der Weyde.

Conclusie de post komt uiteindelijk toch weer bij Hans van der Weyde in Zuidlaren terecht. Maar daar zal hij niets meer mee doen omdat hij nu net doet alsof hij er niets meer mee te maken heeft door de opheffing van Conmoto Events. Hij is echter nog steeds betrokken in de vorm van Zamore Ltd. maar hoopt dat niemand dat gaat uitzoeken.

Roderick02a
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 apr 2008 12:16

Re: Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Ongelezen bericht door Roderick02a »

Een andere gedupeerde is bezig om via haar collega een rechtzaak aan te spannen tegen Hans van de Weyde.
Het heeft even geduurd, want ze wilde eerste reactie van Hans hebben, maar aangezien hij heeft aangegeven niet terug te kunnen betalen, is haar collega de zaak begonnen.

Hieronder de mail die ze ons gestuurd heeft:

" Hallo allemaal,

Zoals ik al heb aangegeven is de zaak rond GMP van start gegaan.
Als het geld van de kaartjes wordt teruggevorderd wordt daar 90 procent van terug betaald aan de gedupeerden
Van de overige 10 procent worden de kosten die gemaakt zijn betaald.
Wil jullie daarom verzoeken om bewijsstukken te gaan opsturen

Naam en adres
Bankrek nr.
Kopien van kaartjes of bewijs van betaling.

Graag aangehecht dmv nietje of paperclip

De stukken kunnen verstuurd worden naar onderstaande adres:

mr.dr. Dirk Boon
Wilhelminalaan 22
9801 BE Zuidhorn

Volgende week volgt meer informatie.
Als er nog vragen zijn beantwoord ik die graag."

Mocht de zaak worden afgewezen, zitten er geen kosten aan vast, "no cure, no pay" zaak.
Je kunt haar bereiken via de hyves
http://ekeneig.hyves.nl/

Misschien verstandig om dit ook op andere forums te zetten, zodat er nog meer bekend wordt.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Blijven vechten -
en veel succes.

Aislin
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jul 2008 12:46

Re: Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Ongelezen bericht door Aislin »

Het is gewoon van de zotte.
Wij hebben behoorlijk moeten sparen om twee tickets te kunnen betalen en dat zullen nog wel meer mensen hebben moeten doen.
Zoveel geld ineens weg, dat geeft een misselijkmakend gevoel.

Ik zal ook zeker mijn gegevens gaan doorsturen en laten we hopen dat het iets opleverd!

Aislin
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jul 2008 12:46

Re: Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Ongelezen bericht door Aislin »

Beste mensen ,
Is er iemand die ook maar iets verder heeft gehoord over de gang van zaken?
Of zijn we gewoon met ons allen onze zuurverdiende centen kwijt? :(

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

Procederen om het geld terug te krijgen, en daarnaast aangifte van oplichting doen, lijkt mij de juiste gang van zaken.

Aislin
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jul 2008 12:46

Re: Oplichting door Conmoto Events Zuidlaren Gothic Metal Palace

Ongelezen bericht door Aislin »

Het spijtige is dat ik dus al de gegevens al eens heb doorgestuurd naar bovenstaande advocaat, maar nooit iets van gehoord!

Gesloten