Omdat mijn vader een deuk in zijn auto had, doordat er iemand achterop was gereden, heeft hij zijn auto bij een schadebedrijf gebracht.
De deuk is netjes gerepareerd maar bij het ophalen van de auto zaten er krassen het portier. Mijn vader weet 100% zeker dat deze er niet opzaten bij het wegbrengen van de auto, maar de garage houdt bij hoog en laag vol dat ze er wel opzaten. Een "ja" en "nee" spelletje. Helaas kan geen van partijen bewijzen wie er gelijk heeft, maar mijn vader zit nu wel met extra kosten.
Wie heeft ervaring hiermee en heeft tips?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schade door garage
-
Re: Schade door garage
Is er een schaderapport opgemaakt bij het inleveren van de auto. Op deze manier kan een garage zich vrijstellen voor andere schade daar jij er ook voor tekend.
Grote kans dat je het wel lukt dan. Zij moeten dan maar bewijzen dat die krassen er niet op zaten bij inleveren van de auto.
Grote kans dat je het wel lukt dan. Zij moeten dan maar bewijzen dat die krassen er niet op zaten bij inleveren van de auto.