LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RWE

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
jose61

RWE

Ongelezen bericht door jose61 »

Ik ben nu al 3 keer gebeld door een medewerkster van rwe, ik had er n og nooit van gehoord. Krijg ik zo'n wicht aan de telefoon wat beweert dat ik teveel aan energie en gas betaal, hoe weet zij dat nou? Bovendien is het niet zo. Op mijn vraag hoe hoog de gasprijs bij hun is en de energie prijs, moest ze het antwoord gaan opzoeken! Is veel duurder dan de mijne! Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met dit irritante kind?

DMG

Re: RWE

Ongelezen bericht door DMG »

Is gewoon een verkoopster van een callcenter. Als dit het eerste telefoontje is dat je ooit hebt gehad van een callcenter, dan wil ik je telefoonnummer kopen :P

jose61

Ongelezen bericht door jose61 »

Helaas............ dit was niet het eerste! dus je kunt mijn nummer niet kopen:P

DMG

Dat is jammer. Trouwens een tip van mijn kant als een callcenter belt voor een overstap naar een andere energieleverancier; zeg dat je bij een energiemaatschappij werkt en 20% personeelskorting krijgt op het leveringstarief. Dan haken ze snel af, want dan kunnen ze niet een lager tarief aanbieden.

Ali Bensalah

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

20% personeelskorting
:lol: :lol: :lol:
Trappen ze nooit in 8)

DMG

20% personeelskorting is geen grap Ali Bensalah; dat krijg ik :P

Ali Bensalah