Gelukkig meldt u dit onmiddellijk.
BerichtGeplaatst op: 14 Jul 2008 17:45 Onderwerp: aanbieding ptretium
er wordt gezegd dat het gesprek wordt opgenomen, maar het woord kpn valt niet meer, als je drie keer met ja hebt geantwoordt is het abbonnement geactiveerd.
Ik adviseer u zo snel mogelijk, b.v.morgen een aangetekende brief met ontvangstbevestiging aan Pretium te sturen.
Voorbeeld brief ( bron consuwijzer.nl)
Afzender:
Naam
Adres
Postcode en woonplaats
Aan:
Naam
Adres
Postcode en woonplaats
Woonplaats, datum
Betreft: ontbinding overeenkomst binnen bedenktijd
Geachte heer/mevrouw,
Op (datum sluiten overeenkomst) heb ik telefonisch met (naam onderneming ) een overeenkomst gesloten voor (inhoud overeenkomst). Hierdoor bericht ik u echter dat ik voornoemde overeenkomst ontbind met een beroep op afdeling 9A boek 7 van het Burgerlijk Wetboek betreffende de overeenkomsten op afstand . Genoemde wettelijke regeling biedt mij de mogelijkheid om een op afstand gesloten overeenkomst van dienstverlening binnen zeven werkdagen na het sluiten van de overeenkomst te ontbinden.
Ik verzoek u de ontvangst van mijn brief en de ontbinding schriftelijk te bevestigen.
Met vriendelijke groet,
<Uw naam en handtekening> van uw moeder!
---------------------------
Wel aangetekend met ontvangstbevestiging verzenden en kopie van brief maken + bewijzen van verzenden en ontvangst door goed bewaren
U kunt eventueel de brief schrijven maar
laat uw moeder ondertekenen
om Pretium niet de kans te geven onder de opzegging uit te komen! De brief moet daar uiterlijk op de 7 de dag na telefonische colportage binnen zijn.