LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] schikking dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
ottie
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 apr 2008 15:02

schikking dexia

Ongelezen bericht door ottie »

heb afgelopen maandag een schikkingsvoorsterl gekregen van een lopend contract.
Daar we ook nog een contract hebben gehad dat al is afgelopen, maar hier geen schiikingsvoorstel van hebben gekregen, belde ik met Dexia.
Ik kreeg als antwoord dat het tweede voorstel nog moest worden uitgewerkt en ik hier nog bericht van kreeg.
Vanmiddag werd ik gebeld door Dexia met de mededeling dat ik geen voorstel kreeg omdat het contract niet op tijd vernietigd was.
Ik ben razend, heb onlangs nog contact gehad ( op eigen initiatief)naar LEASEPROCES gebeld en deze zeiden dat allebei der contracten op tijd vernietigd waren, er geen twee handtekeningen zijn geplaatst en op tijd is geopt-out., we voldeden aan alle voorwaarden voor schikking van beide contracten.
En nu dit,


een razende ottie

bromtol
Berichten: 648
Lid geworden op: 22 mei 2005 16:29

Re: schikking dexia

Ongelezen bericht door bromtol »

Hebben ze uitgelegd waarom er niet op tijd is vernietigd en heeft Leaseproces uitgelegd waarom er wel op tijd vernietigd is.

De verjaringstermijn is drie jaar en er zijn twee smaken, namelijk:

1.op tijd of
2.niet op tijd.

De vraag is dan:

-wanneer gaat de termijn van drie jaar lopen?
-wanneer is de mededeling ontvangen?
-was dat voor of na afloop van de termijn van drie jaar.

Dexia gaat ervan dat de termijn gaat lopen op de dag na de datum dat het contract is gesloten (zie de website www.dexialease.nl.)

Dat is tegen beter weten in, maar dat is evengoed wel wat ze doen.

Van welke datum gaan Leaseproces uit?

Dat verklaart waarschijnlijk het verschil.

Heb je gevraagd wanneer de sluitingsbrief door Dexia is ontvangen en kunnen ze van de datum van ontvangst bewijs leveren?

Gesloten