LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "Het Huis"en "Hans Anders

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
noravanraaphorst
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 nov 2003 19:18

"Het Huis"en "Hans Anders

Ongelezen bericht door noravanraaphorst »

"Wist iemand dat de brillen van "Het Huis" de zelfde waren als die van "Hans Anders"?? Hoe ik dit weet? :D

Ik heb een klacht gestuurd naar de klantenservice van "Het Huis"!!!
Die klacht wordt al vanaf maart 2007 aangehouden!

Nu vroeg ik per mail opnieuw hoe het er mee zit en wat schets mijn verbazing? :roll: Ik kreeg een mailtje terug van Hans Anders.

Ik kan het niet fout hebben gedaan want ik heb hun laatste mailtje op beantwoorden gezet. Dus "Het Huis" is "Hana Anders"en andersom.

Nu heb ik nog minder vertrouwen in die zaken :evil: .

jvdelft
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 mar 2006 09:40

Re: "Het Huis"en "Hans Anders

Ongelezen bericht door jvdelft »

Ik wacht ook al bijna een maand op een reaktie van het Huis op een klacht.
De opticien van Het Huis heeft tot drie keer toe toegezegd dat het voor mijn vrouw mogelijk is om een zonnebril (varifocaal) op sterkte tegen aktie voorwaarden te kunnen krijgen. Mijn vrouw heeft sterke glazen ivm haar diabetes maar ook met deze sterkte was dat geen probleem.
Toen de zonnebril klaar was en mijn vrouw hem paste kon ze er niets door zien. De opticien had het euvel ontdekt en naar zijn mening waren de glazen foutief geslepen. Hij moest even met een collega overleggen en het zou allemaal hersteld worden. De collega wisthet ook niet helemaal zeker dus er moest op maandagmorgen met het hoofdkantoor overlegd worden. Dinsdag nog niks gehoord dus zelf maar gebeld en het antwoord was nu dat er geen zonnebril op sterkte gemaakt kon worden vanwege de sterkte van de glazen.
Tot drie keer werd ons toegezegd dat het kon en nu ineens niet meer.
Het kan wel maar dan tegen vol tarief waardoor het heel duur wordt.
Op zich geen probleem want je ogen zijn het belangrijkste maar 3 x een fout advies slaat toch alles.
We hebben dit aangekaart bij het hoofdkantoor maar die sturen je doodleuk een bevestiging van de klacht maar doen verder helemaal niks.
Ze dragen de titel "Beste winkelketen van het jaar" maar laten de klant in zijn hempie staan.

noravanraaphorst
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 nov 2003 19:18

Re: "Het Huis"en "Hans Anders

Ongelezen bericht door noravanraaphorst »

U krijgt gewoon geen afdoende verklaring of service en het is een grote kliek

Nogmaals "Het Huis"is hetzelfde als Hans Anders, en misschien zijn er nog meer "ketens" bij aan gesloten!

Mijn advies: Ga gewoon naar een goede onafhankelijke opticien, daar vallen de kosten ook best mee! Ik heb tenminste nu een goede bril! En dat is belangrijk!!!!!!!

Gesloten