LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VSNP Nederland

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
angel68
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 mar 2008 22:51

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door angel68 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Het eerste bewijsstuk is binnen,ik heb nu zwart op wit dat er grove fouten gemaakt zijn,en er geld gestolen is van mijn tegoeden.....
Wacht nog even af op het grote bewijs,en dan yes yes yes,gaan we hem hangen aan de hoogste boom die er is in juridisch land!!!!!!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

He Angel,

SUPER!!! Kon ook eigenlijk niet anders. Fouten komen uiteindelijk altijd boven water :wink:
Zou dan inderdaad aangifte geen goed plan zijn? Nu je toch het bewijs hebt.... :lol:

Succes en hou ons a.u.b. op de hoogte.
Denk dat velen dit graag willen weten hoe het afloopt en wie weet geef je daardoor anderen hoop en kracht om ook voor zichzelf op te komen en hem daadwerkelijk aan te pakken, zodat hij meerdere male mag hangen :D

Heppy

angel68
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 mar 2008 22:51

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door angel68 »

Nog heel even geduld Heppy,
In overleg moeten we nog heel even geduld hebben,
Als we hem pakken,dan pakken we hem ook goed ineens,
ik hou jullie zeker op de hoogte en hoop dat velen er iets aan hebben en hetzelfde gaan doen,ik kan ook niet genoeg benadrukken dat jullie allemaal de bij en afschrijvingen heel goed in de gaten moeten houden,en bij iedereen specificaties moeten opvragen.

Ik ga door tot het bittere einde,desnoods tot aan het hoogste hof als het moet,ik heb trouwens nog een tip voor diegenen die geen advokaat kunnen betalen en toch geen akte van onvermogen krijgen,er zijn advokaten die werken op no cure no pay basis,die helpen en als hetgene niet bereikt wordt wat bereikt moet worden hoef je niet te betalen,en die kunnen samenwerken met Mr,S. gezamelijk info en een dubbelzijdige kijk op zaken is wellicht ook nog ergens goed voor.

Komop mensen,samen staan we sterk,veel sterker dan alleen,we kunnen dan een enorm stevig front opbouwen waar niet tegenop te komen is.

Bij bedreigingen van de zijde van B. direct de politie inschakelen en aangifte doen,geen melding maken maar erop staan om aangifte te doen,alles wat geregistreerd staat wordt meegenomen in het proces en in de bodemprocedure..

Angel.

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Mijn zegen hebben jullie :lol:
Inderdaad niet half, half, te werk gaan. Dan ineens goed :wink: Zoals het zich hoort.

Ik hoop dat vele mensen je advies opvolgen en hun eigen recht gaan halen.
Hou de site uiteraard in de gaten.

Succes :!: Zet hem op.

Heppy

recro45
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mar 2008 20:03

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door recro45 »

@ heppy-de-peppie

Met plezier lees ik je strijdvaardigheid inzake slecht functionerende bewindvoerderskantoren.
Op 22 februari jl heb je het volgende kantoor geadviseerd:

Bureau Bewindvoering & Schuldbemiddeling Midden- en Noord-Limburg
(Venlo, Roermond, Boxmeer, Eindhoven)
mevr.XXX uit Venlo


Laat nu dit kantoor net de rotte appel zijn binnen de belangenvereniging. De dame in kwestie is in juni 2006 benoemd tot bewindvoerder van mijn hoog-bejaarde en zeer vermogende moeder en heeft inmiddels een schade veroorzaakt van enkele tonnen door wanbeleid (onbetaalde rekeningen met dwangbevelen, belastingschulden, achterwege laten van noodzakelijk onderhoud en herstel aan gebouwen, het voeren van peperdure juridische procedures)
Zij houdt zich onbereikbaar, komt niet opdagen tijdens hoorzittingen, liegt aantoonbaar tijdens de door haar gevoerde rechtzaken en last but not least zorgt niet voor wat zakgeld voor mijn moeder. Iets simpels als een pak sap of wat geld voor de kerkdiensten wordt op dit moment bekostigd door mij en mijn oudste zus.
De belangenvereniging is op de hoogte gesteld door mij van haar wanprestaties. Vervolgacties tegen haar worden momenteel voorbereid.
Mag dit bericht ertoe bijdragen dat tenminste één of meer slachtoffers voorkomen kunnen worden.

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Hoi Recro,

Mmm, vervelend om je bericht te lezen. Ik dacht dat dit kantoor wel goed de belangen van de clienten behartigd en toch al een aantal jaren met dit werk bezig is.

Nu weet ik dat er overal wel fouten worden gemaakt. Maar ja, waar zit je dan veilig? Bij een kredietbank? Denk dat daar ook fouten worden gemaakt. Want waar mensen werken, worden fouten gemaakt.
Tja, helaas komt het heel vaak voor dat als er fouten worden gemaakt, de gedupeerden zelf de rommel mogen opruimen.
Stel ik me toch de vraag, waar de mensen wel naar toe kunnen gaan zonder dat ze op de koffie komen :cry:

Hoop dat de overheid er eens echt mee aan de slag gaat, zodat mensen weten waar ze terecht kunnen en waar niet. Zodat er eindelijk eens duidelijkheid komt en betere richtlijnen. Zelf denk ik dat het ook niet verkeerd zou zijn, als bedrijven, organistaties fouten maken, deze ook voor de geleden schade zelf moeten opdraaien i.p.v. de clienten. Iedereen heeft zijn of haar verantwoordelijkheid hierin. Dit geld voor beide partijen. Zowel degene welke gebruik maakt van een dienst als de dienstverlener.

Ik wens jou en je moeder veel succes.

Groet,
Heppy
Laatst gewijzigd door heppy-de-peppie op 26 mar 2008 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.

recro45
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mar 2008 20:03

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door recro45 »

@ Heppy

Het feit dat BB&S met de dame G**** slecht functioneert wil niet zeggen dat dit schering en inslag is voor andere kantoren van de belangenvereniging. Juist daar zitten integere en goedwillende kantoren. De belangenvereniging heeft echter onvoldoende dwingende faciliteiten om én kantoren te toetsen én krachtige maatregelen te nemen tegen kantoren zoals BB&S die slecht presteren. Ook kantonrechters en hun medewerkers zouden de hand in eigen boezem mogen steken bij het instellen van een bewind, het volgen van een bewindvoerder tijdens een bewind of het correct afhandelen van klachten over bewindvoerders. Ik heb nu het beeld dat bewindvoering vaak gebeurt door mensen die daar niet geschikt voor zijn (kennis van zaken, persoonlijke eigenschappen, opleiding en ervaring, etc).
Het wordt tijd dat bewindvoering weggetrokken wordt uit al dan niet goedwillende amateurisme, professionele aanpak is zeer gewenst.

Recro

angel68
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 mar 2008 22:51

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door angel68 »

@ recro,
bij mijn weten mag jij zelf een bewindvoerder uitkiezen als het zover komt dat je bewind gaat volgen.
En dan nog kun je altijd een motie van wantrouwen opwerpen en een andere bewindvoerder opeisen bij de rechtbank.
Als de mogelijkheid er niet is om dat op een fatsoenlijke manier te regelen.

Hoop dat je hier iets mee kunt,groetjes angel

robert74
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jun 2008 14:30

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door robert74 »

en toen werd het stil op dit forum.....

Nieuws ondertussen: HB met zijn vsnp is door de rechter VRIJGESPROKEN en de door jullie geprezen advocaat S moet de proceskosten betalen. Dat wordt dus doorberekend aan jullie......

Het is gemakkelijk om hier alleen te klagen en te zwartepeten. Bus is een beetje vreemde vogel en impulsief maar mijn zaak heeft hij prima opgelost. Hij zal zeker fouten gemaakt hebben maar als hij corrupt zou zijn was een rechter en de Fiod daar echt wel achtergekomen.

Heb deze discussie vanaf zijlijn gevolgd en denk er het mijne van. Heb ook de kranten goed gevolgd en wat dan opvalt is dat er grote berichten staan over beschuldigingen maar een piepklein berichtje dat hij op alle punten is vrijgesproken. Heel vreemd allemaal.

Misschien een tip: verplaats al jullie energie van het bestrijden in iemand naar het zelf op orde brengen van je leven. Heb ik ook gedaan.

Robert

angel68
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 mar 2008 22:51

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door angel68 »

@ Robert 74

Als jij het jouwe er van denkt,dan laat ons dat ook doen.
Sensatie zoekers zijn niet welkom hier.
We zijn allemaal bezig de stukken weer op een rij te krijgen,dus ik vraag me af waar je over praat.

Ben blij dat het bij jou is goed gegaan,en dat je niet ook in de **** zit,anders piepte je wel anders.

Angel 68

robert74
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jun 2008 14:30

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door robert74 »

Beste Angel,

wie zoekt sensatie?

Waarom wordt door jullie niet vermeld dat een rechter een uitspraak heeft gedaan over vsnp? Of zij rechters in ons land ook al niet meer zuiver?
Fijn dat je de zaken op orde probeert te krijgen, dat schrijf ik nu juist.
Het lijkt erop dat jij iedereen die een andere mening heeft van dit forum wilt weren. Gelukkig gaan anderen daar over.

angel68
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 mar 2008 22:51

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door angel68 »

Slecht gelezen kerel.
Begin maar eens opnieuw te spitten in het hele forum zou ik zeggen.

Sensatie zoeken we niet,we zijn allemaal serieuze mensen die in hun leven een fout hebben begaan.
Ik hoef je echt niet van het forum te weren,don`t worry.

Zoals ik al eerder aanhaalde,wees blij dat jou zaakjes goed zijn gekomen,en kom eens bij mij in het dossier kijken,dan zie je de bewijzen met eigen ogen.
Daarna mag je een oordeel vellen,eerder niet.
We wachten op de bodemprocedure,ik heb het bewijs in mn handen.
Zwart op wit,maar we moeten wachten,een bodemprocedure kan twee jaar in beslag nemen.

Dus oordeel niet voordat je feiten hebt zou ik zeggen,
ik bied je bij deze de kans aan om in mijn dossier te komen kijken.
Angel

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Beste Robert 74,

Je komt met oud nieuws. Het is inderdaad rustig op de site. Dit zal ook wel zijn redenen hebben. Als je dan met nieuws komt, lees dan alle stukken. Ze hebben zelfs op de site van VSNP gestaan!!!! Als je dan goed had gelezen, had je kunnen zien dat de rechtbank geen oordeel over verschillende zaken kon vellen en dhr B ook niet op bepaalde zaken is ingegaan. Why? Deze vraag kan men zich dan ook nog eens stellen. Dhr B is er nu mee weggekomen: omdat het niet bij die rechtbank thuis hoort!!!! Zoals nu wel bekend zou moeten zijn, toch even nog een keer extra voor jou, voor de duidelijkheid. Hiervoor is een bodemprocedure nodig en dit kost tijd!!! Ik deel geheel Angel haar mening. Je mag inderdaad blij zijn voor jezelf dat het bij jou goed gaat. Toch als er niets aan de hand was met dhr. B of bij VSNP zouden niet zoveel mensen met hem bezig zijn. Dit is mijn mening. Onruststokers, zijn inderdaad niet welkom. Het gaat er om dat gedupeerden hun verhaal kwijt kunnen, zodat anderen allert zijn. Want per slot van rekening maakt iedereen hierin hun keuze. Dan zijn er nog de mensen welke betrokken zijn bij deze doelgroep. Adviezen en begrip voor de gedupeerden zijn dan denk ik niet ongepast op deze site.
Dan nog even iets, ik weet niet of jij weet hoe het FIOD te werk gaat en hoeveel tijd hier ook overheen kan gaan. En dan heb je uiteraard nog andere instanties dan het FIOD. De ambtelijke molen werkt jammer genoeg niet altijd even snel. Ook dit kan jaren duren. Laten we voor jou dan hopen dat jouw traject tegen die tijd is afgerond.
Angel en de andere gedupeerden, zet hem op. Hou vol en ik wens jullie veel kracht, uithoudingsvermogen en succes toe! Men zegt wel eens de aanhouder wint :wink:

profetischnetwerk
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jul 2008 10:04

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door profetischnetwerk »

Bureau Bewindvoering & Schuldbemiddeling Midden- en Noord-Limburg
(Venlo, Roermond, Boxmeer, Eindhoven)
mevr.XXX uit Venlo

Laat nu dit kantoor net de rotte appel zijn binnen de belangenvereniging.

Als dit mevrouw A.G is dan zou ik graag meer willen weten over wanpraktijken je kan me altijd mailen op [email protected]

We gaan deze zaken bundelen en politiek aanpakken en de fiod inschakelen bij voldoende klachten en bewijsvoering .

Gr Mevrouw S.B

stumper
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 dec 2007 12:53

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door stumper »

hallo wil nog weer eens reageren wij zijn een kort geding begonnen tegen de vsnp maar dat was afgewezen maar er is nu een bodemprocedure gestart gaat wel jaren overheen waarschijnlijk maar we hoeden moed.
wij kwamen met een schuld van ong.€15000,- bij de heer B. en dat is inmiddels opgelopen naar €30000,- ong.
geen huis meer meer dus we hebben ondergedoken gezeten en zijn nu wel met een onderkomen geholpen maar nog niet met de schuld we zijn bang dat het toch de wsnp wordt maar liever niet .
wil nog wel even zeggen dat er ook nog een mogelijkheid is als er althans iemand bereid is je te helpen en dat is met een afkoopprocedure.
dan heb je een geldpotje nodig en misschien is iemand bereid je helpen wij hebben dat geluk niet maar misschien is er wel iemand mee geholpen.
je pakt je totaalschuld en dan heb je 1/3 deel van je schuld nodig om het af te kopen en dat kan een advocaat voor je doen werken er een paar schuldeisers niet mee dan wordt dat via het gerecht geregeld want het is wettelijk bepaald dat ze er aan mee moeten werken. ik hoop dat wij en iedereen die door de heer b. zijn gedupeerd snel worden geholpen want dit is niks.
en ik weet niet of er nog meer mensen een mailtje hebben gehad na de uitspraak van het kort geding van de heer b. maar ik wel en wil het iemand ook hebben die het niet heeft gehad neem dan maar contact met me op.

angelique_1970
Berichten: 33
Lid geworden op: 28 jul 2007 10:03

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door angelique_1970 »

Profetischnetwerk,

Ik heb even een snelle blik geworpen op uw website. Verder commentaar zal ik verder voor me houden.

Uiteraard volg ik de berichten hier. Wat ik niet begrijp. Een bedrijf welke "al jaren is aangesloten bij onderstaand bureau", hier "1 melding" over word gemaakt op deze site......u
We gaan deze zaken bundelen en politiek aanpakken en de fiod inschakelen bij voldoende klachten en bewijsvoering .
Mocht deze mevrouw uit Venlo inderdaad na al die jaren dat zij haar beroep uitoefend dan al niet eerder problemen hebben gehad?
Dan word er meteen gesteld dat dit kantoor net de rotte appel zou zijn binnen de belangenvereniging. Ik zou van u wel eens willen weten hoe u bij deze stelling komt. Is dit uw eigen mening of via derden?

Heeft u zelf al eens contact opgenomen met dit bedrijf of desbetreffende mevrouw? Heeft u de werkwijze al eens gezien?
Uiteraard waar mensen werken, zullen beslist wel eens fouten worden gemaakt. Mijn vraag aan u, welk belang heeft u hier zelf bij mevrouw S.B? Kunt u niet beter de mensen welke op dit forum problemen hebben met VSNP beter helpen? Ik denk zelf dat u dan een grotere doelgroep en meerdere zaken heeft om te bundelen. Dit is slechts mijn mening, gebaseerd op 1 reactie over desbetreffend bedrijf op dit forum.

Angelique

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door plumber »

Er is een ding wat ik niet begrijp.Deze mensen zijn door omstandigheden in de problemen gekomen.Of het eigen schuld is of niet doet niet terzake.Deze mensen moeten geholpen worden.Dit moet gewoon gebeuren via de overheid zodat het betrouwbaar is en niet via
allerlei instanties.Waarom wordt er in Nederland in Godsnaam zoveel voor die alochtonen gedaan en niets voor deze mensen.(zitten ook een hoop allochtonen bij hoor)

recra
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2008 18:48

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door recra »

Ben jij zelf niet de rotte appel in het geheel geworden? Waarom leg je niet uit waarom je moeder onder bewindvoering is gekomen. Heb je zelf soms de boel opgelicht, en kwam je familie in actie???

recra
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2008 18:48

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door recra »

Waarom schrijf je niet waarom je moeder onder bewindvoering is gekomen. Heeft niemand dan binnen de familie de financiële problemen kunnen voorkomen, of was het allemaal al teveel uit de hand gelopen. Mijn ervaringen met bb&s zijn bisonder goed.
Ze werken met rechtbankuitspraken als het niet anders kan. Waar is het geld van je moeder gebleven? Ik denk dat er iets niet klopte.

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Voor de mensen welke dit artikel nog niet hebben gelezen:
http://www.limburger.nl/article/2008073 ... 10390/1056
Nu zou het voor iedereen toch duidelijk moeten zijn.
Is en komt er dan nu eindelijk gerechtigheid?
Meneer B wil ook nog in hoger beroep gaan?
Wat denkt u nu zelf hiermee te winnen?
Meneer Bus, doe anderen een plezier en sluit de tent. Zo kunnen er in ieder geval niet nog meer gedupeerden ontstaan!!!!

Stel me wel de vraag waarom meneer B van VSNP zijn site nu niet heeft geupdate met deze informatie. Normaliter is deze toch altijd snel met het plaatsen van nieuwe berichten, of alleen de berichten welke hem beter laten uitkomen dan de werkelijkheid?

Ook zag ik dat hij een vacature heeft staan. Als men ziet wat men zou moeten doen...tja, als ik uit ga van de werkwijze van dhr. B zelf zou je daadwerkelijk iemand in dienst moeten hebben welke al deze handelingen kan en zou moeten verrichten. Gezien hij de meeste handelingen zelf niet eens uitvoerd! :?

Eveneens stel ik mij de vraag of andere instanties, zoals bijvoorbeeld "een gemeente" welke toch onrechtmatig bijzondere bijstand voor BBR hebben verleend aan de heer B, of ze hun geld nu ook gaan terug vorderen bij dhr B. Anders zijn hun ook in strijd met de wet!

Mij lijkt dat wet en regelgeving er niet voor niets is in Nederland, dit geld voor iedereen.

Even voor Recra, ik denk dat je reacties al meer dan genoeg zeggen over des betreffende andere persoon. Het is vaker gemakkelijk om anderen de schuld te geven en uit te maken voor een rotte appel, terwijl meestal blijkt dat ze dit zelf zijn :wink: Uiteindelijk betalen ze zelf de rekening. Kijk maar hoe het nu met dhr B verloopt en nog zal verlopen. Eind goed al goed, toch?

Eerlijkheid duurt het langst :lol:

Gesloten