LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZIGGO

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
thema77

ZIGGO

Ongelezen bericht door thema77 »

Ziggo/@Home belast me op de juni factuur voor een starterspakket. Nooit besteld, nooit gekregen. Dus het factuurbedrag gestorneerd en het juiste bedrag per bank betaald. Dan begint de ellende. Ik had de te hoge factuur moeten betalen en dan wordt het de volgende maand gecrediteerd! Maar als Ziggo een fout maakt hoef ik toch geen maand op mijn geld te wachten? Dus krijg je een dreigbrief (afsluiten etc.) Gebeld en ge-emaild. Krijg zelfs antwoord en excuses. Maar op 21-7 wordt de telefoon afgesloten! Ik heb de rekening van julie niet betaald! Maar die factuur wordt mij 's avonds ,21-7, pas aangeboden, per email! Heb een paar welwillende, machteloze callcenter medewerkers aan de mobiele telefoon gehad plus een arrogante onbeschofte knaap.
Maar ik voorlopig zit mooi zonder telefoonaansluiting!!!! Lang leve de fusie die Ziggo heet!

TdeHond

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door TdeHond »

Het had handiger geweest om een klacht via site of per aangetekende brief te sturen.

Storneren leidt vaak tot afsluiten.
Er is overigens al een Thread over Ziggo klachten. Misschien is het handiger om daar heen te verhuizen, mocht u verder erover willen schrijven.

BTW de klant is meestal de wachtende partij als het fout gaat bij de facturen. Ik vind het echter alleen zinvol om meteen te storneren als ik er al weg ben en dan dus geen last van eventueel afsluiten heb.
Zie: Tros Radar Forum internetproviders - Thread: Telfort maakt fout op fout.

Gesloten