Jawel - volgens XS4ALL heb ik een virus / trojan op mijn systeem.
Na meerdere scans is mijn systeem gewoon schoon. Vreemd dus.
Nu is heet probleem dat XS4ALL het "te druk" heeft om mijn mail te lezen, en mij weer aan te sluiten.
Telefoon? Momenteel is het te druk, probeer het later nog eens.
Fax? Word niet op gereageerd.
Email ? Krijg nu al niet eens meer een ontvangstbevestiging.
Sinds afgelopen dinsdag 15 juli 09:30 al een geblokkeerde verbinding.
Op de waarschuwingspagina (u heeft een veiligheids probleem) word vermeld dat het enige UREN zou kunnen duren. Niet dus. We zitten nu al 6 dagen verder - en XS4ALL heeft nog steeds niets gedaan.
Wel een mailtje dat een of andere nummerreeks een bewijs zou zijn - maar zelfs een IT professional kan daar niets mee.
Nu is ook "ineens" de naam van mijn modem gewijzigd, alsmede de wireless key .. is dit toeval?
Ik had gedacht dat slechte service bij goedkoop internet hoorde - maar niet bij een zich als professional presenterende club. 55 euro per maand, maar de service is beroerder dan bij een goedkope club.
Fijn, zo`n systeem.
Vooralsnog zal ik niemand, zowel zakelijk als prive, aanraden om met deze amateurs in zee te gaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] XS4ALL - sluit onterecht af
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: XS4ALL - sluit onterecht af
Misschien helpt het als u Xs aangetekend schriftelijk in gebreke stelt? 3 weken de tijd geven uw verbinding te herstellen. Aangeven dat mocht dat niet gebeuren u met onmiddellijke ingang daarna opzegt.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: XS4ALL - sluit onterecht af
Vanochtend 30 minuten met Theo van de abusedesk aan de telefoon.
XS4ALL had mij nu helemaal afgesloten - omdat ik iedere afdeling aan het mailen was met het verzoek tot antwoord.
Het is mischien niet de nette manier - maar het werkte wel.
Ik heb uitgelegd dat 7 dagen blokkade geen manier van doen is - en omdat XS4ALL leek niet te (willen) reageren - op welke manier dan ook - ik geen andere keus had dan digitaal herrie te schoppen.
Hij vond het dus niet leuk, begrijpelijk, maar eind van het liedje is dat we de strijdbijl hebben begraven - en alles nu weer in orde is.
Topic Closed - for now
XS4ALL had mij nu helemaal afgesloten - omdat ik iedere afdeling aan het mailen was met het verzoek tot antwoord.
Het is mischien niet de nette manier - maar het werkte wel.
Ik heb uitgelegd dat 7 dagen blokkade geen manier van doen is - en omdat XS4ALL leek niet te (willen) reageren - op welke manier dan ook - ik geen andere keus had dan digitaal herrie te schoppen.
Hij vond het dus niet leuk, begrijpelijk, maar eind van het liedje is dat we de strijdbijl hebben begraven - en alles nu weer in orde is.
Topic Closed - for now
Re: XS4ALL - sluit onterecht af
XS4ALL verzend sinds enige tijd geen enkele ontvangsbevestiging meer bij gestuurde e-mail aan de helpdesk.Email ? Krijg nu al niet eens meer een ontvangstbevestiging.