5X reclame sms-jes achter elkaar gekregen van Telfort, mijn mobi provider, ontvangen om 2300 uur. Reclame voor mms, fotos versturen en internet-instellingen.
Klacht verstuurd via:
[email protected]
anders moet je weeeeer die hele site doorworstelen.
Klantenservice is E 0,30 van 0800 tot 2100 uur.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 5X SMS reclame van Telfort
Re: 5X SMS reclame van Telfort
Lijkt me iets voor [email protected] als ze dat al bezitten.
rofl.........
neu, het mail-adres overal plaatsen is more handy
Klachten worden door Telfort, uhm....kAhPee-N, toch niet in behandeling genomen.
neu, het mail-adres overal plaatsen is more handy
Klachten worden door Telfort, uhm....kAhPee-N, toch niet in behandeling genomen.
En wat is het probleem dan eigenlijk, behalve het tijdstip misschien?5X reclame sms-jes achter elkaar gekregen van Telfort, mijn mobi provider, ontvangen om 2300 uur. Reclame voor mms, fotos versturen en internet-instellingen.
-
- Contacteer:
Waarschijnlijk heb je een nieuwe telefoon?
Je SIM kaart van een ander model overgezet?
Want dan meld de telefoon zich - en het systeem " Ziet" dat het om een ander model gaat.
Net als bij KPN mobiel krijg je dan na enige tijd SMS berichten met de juiste instellingen. (gratis).
Het tijdstip is wat ongelukkig - maar het is onschadelijk.
Ik zou hier niet al te veel drukte om maken, want dit gaat volledig automatisch en daar zal men waarschijnlijk op antwoorden dat men het systeem niet kan (of wil) aanpassen.
Je SIM kaart van een ander model overgezet?
Want dan meld de telefoon zich - en het systeem " Ziet" dat het om een ander model gaat.
Net als bij KPN mobiel krijg je dan na enige tijd SMS berichten met de juiste instellingen. (gratis).
Het tijdstip is wat ongelukkig - maar het is onschadelijk.
Ik zou hier niet al te veel drukte om maken, want dit gaat volledig automatisch en daar zal men waarschijnlijk op antwoorden dat men het systeem niet kan (of wil) aanpassen.