LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verhuizen en Tele2

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
relisp
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2008 16:36

verhuizen en Tele2

Ongelezen bericht door relisp »

Mijn ouders hebben ruim 2 maanden geleden aangegeven bij Tele2 dat ze gingen verhuizen. nu zijn ze 2 weken geleden verhuisd en hebben ze nog steeds geen internet en telefoon. Wanneer je belt (met dure mobiel) dan wordt er steeds gezegd dat het het nog 2 tot 4 weken kan duren.

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: verhuizen en Tele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

@ Relisp

Ik ben een medewerker van Tele2 ik kan voor u kijken wat er aan de hand is. Ik heb dan wel uw klantgegevens nodig.
Wilt u mij een pb sturen via het Tele2 forum ik ben daar te vinden onder WebServiceTele2.
Het tele2 forum is te bereiken via http://forum.tele2.nl.
Ik hoop spoedig contact met u op te kunnen nemen.

met vriendelijke groet,

Patrick
WebServiceTele2

H van Wingaarden
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2008 22:56

Re: verhuizen en Tele2

Ongelezen bericht door H van Wingaarden »

Helaas ik ken het probleem.

Feit is dat Tele2 absoluut niet in staat is om alle problemen op te lossen met verhuizingen. Ik heb 3 maanden geprobeerd Tele2 ertoe te zetten mijn verhuizing te voltooien. En al die tijd heb ik al mijn telefoongesprekken met mijn dure prepaid mobiel moeten doen. Tele2 vergoed dit niet. Uiteindelijk heb ik schriftelijk mijn abonnement opgezegd en een abonnement bij KPN genomen. Nooit meer iets gehoord van Tele2, tot een half jaar later. Toen ben ik benaderd door Intrum Justitia dat er nog een rekening openstond.

Navraag bij Tele2 leverde het volgende op: Tele2 had helemaal niet mijn abonnement stopgezet. Maar al die tijd werd er blijkbaar gewerkt aan mijn verhuizing. 2 maanden nadat ik schriftelijk mijn abonnent had opgezegd heeft Tele2 toch nog geprobeerd te bellen naar aanleiding van mijn opzegbrief. Echter ze konden mij niet bereiken. Waarschijnlijk hebben ze mijn oude nummer gebeld waar ik dus al 5 maanden geen gebruik van kon maken. Toch hebben ze mij uiteindelijk ergens heen verhuisd. Dat vertellen de mensen van de klantenservice tenminste. Naar een adres dat volgens mij helemaal niet bestaat, ik heb het gechecked. Hier zijn ook alle rekeningen en aanmaningen heengegaan.
Weer 5 maanden later is het abonnement wegens wanbetaling stopgezet. En dan begint het drama met incassobureaus

Hoofdoorzaak van dit probleem: een bijzonder klantonvriendelijk opgezette organisatie. Het is onmogelijk iemand binnen Tele2 een tweede keer aan de lijn te krijgen. Iedereen is vriendelijk maar niemand is verantwoordelijk. De computer is de baas. Ik ben gedurende 3 maanden bezig geweest een verhuizing voor elkaar te krijgen en ben in die tijd nooit door iemand teruggebeld en heb nooit antwoord gekregen op mijn brieven. (mijn mobiele nummer en werktelefoonnummer waren bekend bij Tele2) Ook nadat ik mijn opzegging had verstuurd ben ik nooit door Tele2 benaderd. Men beweert dus dat er 1 maal zou zijn geprobeerd te bellen (na 5 maanden!). Men kan helaas niet zeggen welk nummer gebeld zou zijn. Ik vermoed dat men naar mijn vaste Tele2 aansluiting op mijn oude adres heeft geprobeerd te bellen. Het zou ongeloofelijk dom zijn, maar het zou mij niets verbazen.

Ik kan maar een ding zeggen over Tele2. Nooit aan beginnen. Op mijn oude adres werkte het goed. Maar zodra er maar iets gebeurt dat niet kan worden ingevoerd op het computersysteem van de klantenservice weet het systeem geen raad. Bij Tele2 geld niet: De computer dient de mens, maar wel: de mens bedient de computer. En dan zit je met de ellende en kom je er nooit meer vanaf.

Patrick, zoals je al begrepen had deel ik je mening dus absoluut niet dat Tele2 alle verhuisproblemen op kan lossen. Tele2 is een rokende puinhoop. Ik begrijp dat je wordt betaald om de schijn op te houden dat Tele2 een capabele organisatie is. Ik neem je dat niet persoonlijk kwalijk, eten moeten we allemaal. Maar ik ben het er dus zeker niet mee eens.

Waarschijnlijk is het de bedoeling van je baas dat je mij nu via dit forum gaat benaderen zoals je bij alle andere gedupeerden doet. Dat mag, graag zelfs. Echter ik verwacht in dat geval wel dat je bovenstaand probleem oplost en het incassobureau terugfluit. Klant van Tele2 zal ik nooit meer worden maar in dat geval is er nog een klein beetje van de eer van Tele2 gered.
Als dank zal ik dat op dit forum vermelden. Echter benader je mij en los je het probleem niet op dan komt het dus ook zeker op dit forum.

bbgt
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jul 2008 19:04

Re: verhuizen en Tele2

Ongelezen bericht door bbgt »

Tele2? Ik wacht al bijna 2 maanden op een Samsung C170 gsm die ze me hebben aangeboden. Nee Tele2 heeft zijn act absoluut niet together.

Gesloten