Op 2 juni heb ik trouwschoenen gekocht op de site van 'Dressed by Jill'. Ze bleken te klein en ook niet groter te leveren, dus zoals de website voorschreef, heb ik een online retouren formulier ingevuld, en dit samen met de schoenen teruggestuurd.
Na 2 weken nog steeds niets te hebben gehoord, heb ik bij de TPG gechecked of het pakket was aangekomen, en Dressed by Jill een e-mail om uitleg gestuurd. Wederom geen reactie.
Ik heb een aantal malen gebeld en voicemails ingesproken, maar ook daar kreeg ik geen gehoor.
Inmiddels, 2 maanden verder, heb ik een aangetekende brief verstuurd, met de bon van het pakketje, en het e-mail contact, in de hoop mijn 70 euro terug te krijgen.
Naderhand las ik op een internetforum dat er soortgelijke klachten zijn.
Dressed by Jill is in ieder voorlopig 70 euro rijker, maar een klant armer !
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dressed by Jill
Re: Dressed by Jill
Hallo
Ik heb 29 september 2010 een bruidssluier online besteld via dressedbyjill.nl
En tot nu toe niks ontvangen telefonisch niet bereikbaar en ik lees veel meer klachten over hun.Kan radar er niks mee dan?
ik word elke keer maar afgescheept van de sluier is onder weg hij moet er binnen 2 werkdagen binnen zijn. bel je ze na 2 dagen weer krijg je er een collega aan en die weet er niks van af en wil me de volgende dag dan terug bellen en dat gebeurd niet. Maar dat je leest dat er klachten zijn vanaf 2007 waarom bestaat die winkel dan nog en is die niet gesloten?
mvg mevr stundebeek
Ik heb 29 september 2010 een bruidssluier online besteld via dressedbyjill.nl
En tot nu toe niks ontvangen telefonisch niet bereikbaar en ik lees veel meer klachten over hun.Kan radar er niks mee dan?
ik word elke keer maar afgescheept van de sluier is onder weg hij moet er binnen 2 werkdagen binnen zijn. bel je ze na 2 dagen weer krijg je er een collega aan en die weet er niks van af en wil me de volgende dag dan terug bellen en dat gebeurd niet. Maar dat je leest dat er klachten zijn vanaf 2007 waarom bestaat die winkel dan nog en is die niet gesloten?
mvg mevr stundebeek