Het onderliggende display was nauwelijks leesbaar en het leek dat er een breuk onder zat.
Braaf het toestel terug gestuurd. Zat geen enkel krasje op, verkeerde in nieuwstaat. Toen kreeg ik een email met 3 keuzes en dat er ook nog eens sprake zou zijn van druk schade? Ik kon de GSM laten maken voor 140 euro, plus eventueel 10% wat daar nog bij kon komen. Of ik zou 57,95 euro betalen om mijn toestel terug in mijn bezit te krijgen voor het nakijken..........of ik mijn eigendom overdragen aan Whekamp.
Ik heb ze verzocht om met de omgekeerde bewijslast te komen. Er zouden foto's gemaakt zijn van het toestel. Deze zou ik toch wel heel graag willen zien. Want nu komt het mooie.........ik heb het toestel terug. Welliswaar zonder er extra voor te betalen. Hiervan vond Whekamp dan toch dat ze me erg tegenmoet waren gekomen
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Men vraagt eveneens om een revieuw te plaatsen. Uiteraard was deze niet in het voordeel van Whekamp dus werd deze niet geplaatst. Laatst stond dat het toestel al was uitverkocht. Toch staat er maar 1 revieuw? Vreemd, toch?
Bij Tros Radar is de Nokia N73 ook al eens ter sprake gekomen. Ook het display. Men zou dit na gaan. Toch volgens hun was er ook bij Nokia zelf niets bekend.
Gezien men eigenlijk bedonderd word bij Whekamp, zou ik nooit meer zo eerlijk zijn. Ik was slimmer geweest als ik het product binnen de 2 weken opzicht had terug gestuurd en gewoon had gezegd dat deze me niet beviel. Dan had ik tenminste mijn geld nog, hoefde geen extra kosten te gaan maken en had beslist wel een deugdelijk product in handen gekregen. Whekamp, nooit meer! Ook de manier waarop men via mail benaderd word. Ze stellen vaker hun eigen algemene voorwaarden boven de wettelijke regeling! Service is waardeloos!
Dus als men van plan is om een gsm te kopen, doe dit in een winkel en neem er garantie bij. Dan kan men ook niet met het smoesje komen er is sprake van val, stoot of druk schade. Scheelt een hoop geld en gedoe.