Dat was vreemd. Ik kreeg een menu met Kies 1 voor Nederlands en 2 voor Pools... en de rest heb ik niet geluisterd, want ik koos de 1. "Alle medewerkers zijn..." je ken dat wel en vervolgens begon het weer met "kies 1 voor Nederlands
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ik ben gaan Googlen en kwam in deze topic terecht waardoor ik een slecht gevoel kreeg.
Daarna ben ik de Chat gaan proberen, maar ik werd niet geaccepteerd met mijn e-mailadres van zonnet en ook niet met het foute adres waar ik een account mee aan had gemaakt
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Na enkele minuten kreeg ik een medewerken. Hij zat volgens mij met meerdere klanten te gelijk, want zijn antwoorden duurde wat langer, maar ik was tevreden over de antwoorden en ik kreeg te horen dat de stofzuiger maandag geleverd zou worden.
Gisterenmiddag (vrijdag) net iets voor 1 uur kwam hij in goede orde binnen
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Super blij was ik hiermee. Het was de eerste keer dat ik via internet heb besteld en betaald en ondanks de spanning na deze topic gelezen te hebben zou ik het zo weer doen.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik heb nu natuurlijk (nog) geen ervaring met garantie en dat hoop ik ook niet nodig te hebben, maar ik ben dus een tevreden klant
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Oh ja, dat vergeet ik nog...
Er zou gekeken worden wat er met de telefoon aan de hand was.