LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo klacht

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

Probeer dit eens:

http://www.home.nl/klantenservice/

Hier heet "ze" Maud
--

http://www.home.nl/klantenservice/wachtwoord
Hier zou u uw wachtwoord moeten kunnen wijzigen.
-----------------
Bij Ziggo heet "ze" Tess :) Ik hoop dat het nu lukt!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

En hier is de pagina waar u een contact formulier om uw klachten eens op uw gemak aan Ziggo kenbaar te maken. Er staan daar ook adres gegevens.

http://www.home.nl/klantenservice/contact/

roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door roeptumaar »

Het probleem is juist dat ik ook niet bij mijn Home kan inloggen.Niets werkt daar .en dit probleem speelt nu al weken.

Bij het contact formulier geeft ie het al bij de eerste vraag op.

Echt niets werkt daar.Ik krijg er zolangzaamerhand zelf een storing van.
Nog wat hulp gevraagd, svp.

Ik krijg het idee dat de klanten van Home het meest de dupe zijn geworden van deze onzalige fusie.

roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door roeptumaar »

T.de Hond,

Ik weet niet wie dit wonder ineens bewerstelligde,maar nadat ik het probleem hier neerzette,kon ik wel inloggen en mijn ww.veranderen.

Wel bedankt nog. :D

voyager4
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 sep 2005 17:43

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door voyager4 »

geachte webcontact 1. Op 8 juli heeft u op dit forum een antwoord op mijn bericht gestuurd. Hierin zegt u dat het u spijt dat ik klachten heb en u verzoekt mij de klachten te mailen naar een email adres waarna U beweerd dat de klacht dan in behandeling zal worden genomen. Nou sorry hoor nog steeds geen enige reactie van Ziggo mogen vernemen, schandalig!! Ziggo is bere slecht in de klanten service. IK weet dat er al veel mensen hun ZIggo abonnement hebben opgezegd en dat is ook niet verwonderlijk, Ik zelf overweeg het ook. Het is puur bagger dat Ziggo, bah.....

ondertussen zit ik nog steeds met een tv kaartje dat niet werkt :twisted: :evil:

p.s. zijn er mensen die via webcontact 01 wel verder zijn geholpen door Ziggo??

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/formulier

Hier kunt u uw klacht indienen over niet werkende smartcard. Zet nummer wat op smartcard staat erop en schrijf wat er aan de hand is.

Is de card b.v. nog niet geactiveerd of werkt deze niet na activatie.
------------------------------------------
Een ander probleem is met behulp van webteam opgelost. Dat was in juni 2008

voyager4
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 sep 2005 17:43

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door voyager4 »

In juni opgelost, fantastisch... maar wat is er dan opgelost want ik weet nergens van?? Typisch Ziggo. Ik zal nogmaals proberen om het probleem met de smart op te lossen, maar dan nog de andere problemen.... gaat Ziggo die nu eens eindelijk oplossen?


en nu maar hopen dat dit bericht aan komt want er zit bij Ziggo waarschijnlijk iemand met een stekkertje te spelen, internet aan... internet uit.... leuk hoor......

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

U begreep me verkeerd. Een probleem wat ik had was opgelost met behulp van webcare in juni.
Ik probeerde alleen een manier aan te dragen waarop u zou kunnen proberen uw probleem op te lossen en gaf antwoord op uw p.s.
p.s. zijn er mensen die via webcontact 01 wel verder zijn geholpen door Ziggo??

voyager4
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 sep 2005 17:43

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door voyager4 »

neem mij niet kwalijk dan, een mis comunicatie :oops:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door TdeHond »

Geeft niets. Kan gebeuren toch?

stephanie14
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2008 10:03

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door stephanie14 »

lHe goedendag ik wil even me ei kwijt over ziggo wordt er op zijn zacht gezegd scheitziek van Heb me in juni aangemeld voor een drie in een pakket dat ging al erg moeilijk wij wonen in een nieuwbouwwijk.Heb vervolgens een afspraak kunnen maken dat zij kwamen instaleren vervolgens doet het internet het niet,heb drie weken lopen bellen en toen kwamen zij erachter dat in de kast buiten iets niet goed was aangesloten wat ik al meerdere malen had aangegeven.Uiteindelijk heb ik dus na 3 weken internet,vervolgens gooien ze me digitale televisie eruit.Vind trouwens dat het niet goed wordt aangegeven dat je een aanmeldingskaart moet insturen heb toch al gebeld dat ik een 3 in een pakket wil hebben.Dan wordt er gezegd hou het kastje 2 dagen aan en u heeft weer digitale tv binnen 48 uur, ben nu anderhalve week verder en 10 telefoontjes en 2 mailtjes maar ik heb nu nog niks.
Vind de service erg slecht en ze weten niet wat ze van elkaar zeggen want de een zegt dit en de ander dat! Dan hebben ze het ervover dat ze een order moeten sluiten en dan kunnen ze weer iets anders doen als ik nu al 6 keer heb gebeld kunnen ze toch wel eens stappen gaan ondernemen. Ik heb ook al gezegd dat ik niet eerder ga betalen voor dat alles in orde is.Groetjes Pascale

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@stephanie14

Wij willen u graag helpen met uw klacht. Daarvoor hebben wij wel uw volledige adresgegevens nodig. Deze kunt u onder een kort begeleiden schrijven sturen naar [email protected] met als onderwerpregel "Webcare".


Met vriendelijk groet,

Ziggo Webteam

ted2008
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2008 11:01

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door ted2008 »

Sinds Ziggo het zaakje heeft overgenomen, heb ik GEEN enkele dag een goed functionerende internetverbinding annex telefoon gehad.Elke dag vielen beiden uit.En tja, dan kan je niet bellen met de gewone telefoon.Ik probeer al ettelijke weken om klantenservice teb bereiken. echtert zonder resultaat.STEEDS KRIJG IK EEN KUTVERHAALTJE TE HOREN, CODES INTOETSEN ETC ETC EN DAN OP HET LAATST""HET ZAL LANGER ALS 10 MINUTEN DUREN, PROBEER HET LATER WEER"".En wanneer ik later probeer,krijg ik weer hetzelfde te horen.
En een heel kwalijke zaak is dat Casema/Ziggo mijn adres gegevens heeft vermeld in de nationaletelefoongids.goudengids.nl.EN SDAT IS EEN HEEL KWALIJKE ZAAK en dat heeft mijn privacy enorm geschaad.

voyager4
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 sep 2005 17:43

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door voyager4 »

ruim een maand geleden heeft webcontact01 mij ook een berchtje gestuurd waarin stond dat ik mijn klacht kon door sturen naar de webcare. Nu ruim een maand verder heb ik dus nog steeds geen antwoord van ZIggo mogen ontvangen op de door mij verzonden klacht. Wel is er gereageerd op mijn latere klacht over een niet geactiveerde smartcard. Ziggo.... :twisted:

GDijkshoorn
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2008 18:39

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door GDijkshoorn »

mijn verhaal: verleden week verhuisd. Via ziggo monteur besteld voor telefoon/tv en internet. Nadat monteur wegging werkte nog niks. Modem was nog niet on line. 's Avonds werkte internet. Kabelsignaal in woonkamer van de tv was echter, in tegenstelling tot de dag ervoor, geheel verdwenen. Telefoon werkte nog niet. Twee dagen later kwam opnieuw monteur. Toen die weg was, werkte niks meer. Op vrijdag om 17.00 uur gebeld met Ziggo. Zou binnen 48 u worden opgelost. Toen ik zei dat onacceptabel te vinden werd ik verwezen naar installatiebedrijf van de monteur. Daar gebeld. Zij namen contact op met Ziggo. Op vrijdag om 18.00 werd ik gebeld (op mij gsm natuurlijk) door iemand van Ziggo die mij toezegde dat er in het weekend naar werd gekeken en dat er op maandag of dinsdag een monteur van ziggo zou komen. Inmiddels is het dinsdag. Geen monteur ! Weer gebeld met Ziggo. Mij werd gezegd dat die afspraak van de monteur van ziggo niet kon zijn gemaakt, omdat monteurs van ziggo nooit thuis kwamen !?!?!. Ik moest maar weer contact opnemen met bedrijf dat de monteur had geleverd. Inmiddels heb ik nog geen telefoon, geen kabelsignaal beneden in de woonkamer (boven vreemd genoeg wel) en wel internet.
Het meest verveleden vind ik dat je bij de klantenservice als je probleem uit problemen bestaat van zowel tv als internet als telefonie van het kastje naar de muur wordt gestuurd en daarbij ook niet serieus wordt genomen.
Daarbij lopen de kosten van mijn mobiele telefoon natuurlijk ook op, omdat de wachttijden erg lang zijn.
Morgen komt voor de 3e keer een monteur van het installatiebedrijf. Ik ben benieuwd wie nou aan wie de schuld geeft.

Germaine

jan de man
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 aug 2008 09:28

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door jan de man »

16Mei advertentie op webpage van Ziggo: zet nu alle losse abonnementen om naar
Alles in één en u krijgt van ons een gratis Digitale Ontvanger.
Op 17 Mei aanvraag ingediend om naar één pakket te gaan , is tenslotte overzichtelijker
omdat alles op één datum staat en nog eens een verhoging van de snelheid van internet plus
een gratis ontvanger toe.
Af fijn na een periode van 5 weken komt er een pakketje binnen met de digitale ontvanger,
hiervoor nog geen enkele bevestiging of wat dan ook dat het abonnement omgezet is.
Drie dagen na het in ontvangst nemen van de digitale ontvanger komt er een brief binnen van
Ziggo met bevestiging en dat hier een bedrag van 39.95 Euro van mijn rekening voor wordt afgehaald.
Hé de ontvanger was toch gratis, dus gelijk maar een brief gestuurd dat we hiermee niet akkoord gaan.
Na 14 dagen nog geen antwoord van Ziggo.
Na deze 14 dagen heb ik een aangetekende brief verstuurd met hierin het verzoek om al mijn
Abonnementen op te zeggen en gevraagd om een schriftelijke bevestiging.
U raad het al er is tot op heden nog geen schriftelijke bevestiging gekomen op mijn schrijven.
4 weken geleden toch maar even gebeld hoe dit nu zat , ja meneer u heeft het digitaal pus pakket opgezegd en tegelijkertijd ook alle andere pakketten dit kan ons systeem niet aan
dus volgende maand krijgt u een bevestiging dat u alles opgezegd heeft ( de maand Juli is
inderdaad het digitaal plus pakket afgesloten ).Daar ik ook een klacht bij de consumentenbond
neergelegd had, zou ik hierom teruggebeld worden en dit is inderdaad gebeurt op Vrijdag 15 Augustus. Ik werd vriendelijk te woord gestaan door de heer van Ziggo en zeg hem dat Ziggo wel een beetje laat is met reageren en dat ik alles al opgezegd heb en dat Augustus mijn laatste maand is. Oh dat is vreemd , zegt de heer van Ziggo, ik zie hier dat uw opzegging geannuleerd is, waarop ik antwoord nou niet door mij want ik u aangetekend aangegeven alles
op te zeggen. Ik heb vandaag nog wel om een schriftelijke bevestiging gevraagd , of dat die inderdaad gaat komen is afwachten. De zaakjes op orde bij Ziggo ??? nou dit duurt nog wel even ,
denk ik zo en luisteren naar de klanten zoals de reclame aangeeft , daar heb ik mijn twijfels over , lezen gaat ze in ieder geval ook niet goed af. Een ieder aan dit forum sterkte met Ziggo.


:cry:

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Ulbe »

Bij Ziggo is het momenteel een rommeltje!, daar ben ik ook achter gekomen! :(

Heb me een maand geleden aangemeld voor het Ziggo Alles-In-1 Pluspakket, lekker snel internet in combinatie met bellen en Digitale TV,

Dus me door Ziggo laten bellen en het pakket genomen,

Maar..., helaas kan ik er nog niet van genieten, ik heb twee weken geleden de helpdesk gebeld, en deze vertelde mij dat het nummer van KPN niet geporteert kon worden..., dus heb ik KPN opgebeld om hoe het één en ander inelkaar zat, samen met KPN het pakket van mij doorgenomen, en portering van mijn telefoonnummer was na 6 jaar zo wie zo mogelijk,

Dus Ziggo weer gebeld met de mededeling van KPN, en Ziggo zou zorgen dat alles in orde komt, dus het nummer is nu geporteert, met als gevolg dat niemand mijn huidige vaste telefoonnummer meer kan bereiken!, :evil:


We zijn nu 2 weken verder en heb 2 dagen terug Ziggo maar weer eens even gebeld over de stand van zaken,

"Er is een foutje gemaakt bij Ziggo" was de opmerking van de vriendelijke medewerker, wij hopen dat u volgende week het pakket in ontvangst kan nemen, onze verontschuldiging hier over, dus nu maar hopen dat ik volgende week het pakket krijg!,

En dan maar hopen dat Ziggo het signaal op de kabel aangepast heeft, anders wordt het nog niks met internet en bellen!,

Alles met elkaar slecht werk!, al een maand verder, en nog geen eens ontvangstbevestiging gekregen van Ziggo!, die hoor je binnen 7 werkdagen van Ziggo te ontvangen!, :?

Gelukkig heb ik nog via mijn oude provider internet en telefonie, anders had ik een probleem gehad!, :evil:

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

santijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2008 02:46

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door santijn »

hoi,

ben jaren klant geweest @home, prima provider alleen duurder met de internetverbinding dan andere providers maar altijd goed geholpen.

4maanden geleden hebben we een nieuw huis gekocht en zijn we verhuisd, op internet mooi verhuisbericht gestuurd , mooie bevestiging gekregen op mail, en toen begon de pret.
post komt nog altijd op het oude huisadres , hier zat uiteindelijk een aanmaning van 79€ , mmm raar heb nl. automatische incasso.
heb hier meerdere keren overgebeld voor een oplossing.
de eerste 3 keer dat ik belde kreeg ik te horen dat ze me niet konden helpen want het systeem lag bij hun eruit.
toch maar blijven bellen naar een 0900 nummer.
in de tussentijd de niuwe bewoners van onze oude huisadres contact laten opnemen naar ziggo, hun hadden een digitaal decoder besteld die binnen was gekomen op onze naam, hun hebben tevens gezegd dat wij verhuisd zijn naar een ander aders , durven hun te zeggen dat er geen verhuizing van onze kant is doorgeven terwijl wij de bevestiging hebben.
toch maar weer blijven bellen,lichtelijk geeergerd. naar een telefoontje van uur en doorverwezen van persoon naar persoon want echt oplossen kunnen daar de mensen niet, alleeen maar een blaadje aframmelen.
en als ze het niet meer snappen word je weer afgescheept

uiteindelijk kreeg ik te horen dat wij geen betalingachterstand hadden,
ik vroeg of ze dit wilde oplossen , met als gevolg,
een brief met dreiging tot afsluiting en een gerechtsdeurwaarder.
ik heb in de tussentijd wel die 79€ betaald maar dat is blijkbaar ook al tevergeefs geweest.

ik heb het helemaal gehad met ziggo, wat een amateuristisch bedrijf met geen enkel potentieel om mensen te helpen.

heb nu mijn abbonement opgezegd, wil niks meer met dit bedrijf te maken hebben, alleen dat ik de kosten van de belkosten terugwil en die 79€ weet aleen nog niet precies hoe :(

de deurwaarder krijgt van mij geen dubbeltje kan de rekeningen zien wat ik allemaal betaald heb.

hvdvp
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2008 16:44

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door hvdvp »

Moeilijk te bepalen bij welke discussie mijn bericht op z'n plaat is..

Bij uitzondering beweeg ik me ook eens op dit soort plaatsen.

Wil graag helpen de klachtenmeter van Ziggo op te hogen door ook mijn ongenoegen zichtbaar te maken. Sinds Casema is overgegaan in Ziggo, in het kort...

- minstens (!) 1x per week (urenlang) geen emailverbinding (niet handig voor een kleine zelfstandige), maar ook privé ongewenst;
- een moeizame internetverbinding sinds Ziggo officieel is en de helft doorgave van wat bij Casema ingekocht was tegen hetzelfde bedrag nu;
- de telefoonlijn die er met grote regelmaat uit ligt;
- en ook de tv geeft hier en daar zo z'n storingen.

Laat ik ook niet vergeten te noemen dat de klantenservice in zeer botte bewoordingen z'n antwoorden geeft. Hoezo klantenSERVICE???

Het is intreurig dat je de volle mep moet betalen terwijl je maar de helft geleverd krijgt. Hoe zit het met de voorwaarden van klantzijde?

Hoewel 'even' overstappen ook niet 1, 2, 3 geregeld is ben ik hard op zoek naar een nieuwe aanbieder(s). Blijkt ook nog een hele toer te zijn. KPN al lang geleden eruit gegooid en bij (de groei van) Tele2 dezelfde ellende meegemaakt als nu.

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Ziggo klacht

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@hvdvp en santijn

Wij willen graag uw klacht/storing in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.

Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.

m.v.g.

Ziggo Webteam, Peter

Gesloten