LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Consumentt »

Ik mag hopen dat die aanmaningen en dat incassobureau komen doordat hun automatiseringssysteem dat aanstuurt.
Anders zijn ze wel heel dom bezig.
Het is tientjeswerk en zowat iedere niet-betaler staat in zijn recht (vanwege de wanprestatie) en hoeft dus niet te betalen.
Dus alle kosten voor ontrechte invorderingspogingen kunnen ze dan mooi zelf dragen.

Ik hoop in ieder geval dat niemand zich bang laat maken en daardoor onterecht betaalt om er vanaf te zijn of onnodig en tegen heug en meug zijn contractsperiode uit blijft zitten. Dat hoeft echt niet.

dolphy84
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2007 16:47

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door dolphy84 »

Na een hoop gedoe (uiteraard met tele2) om een silverpakket aan te vragen (moest dit tot drie keer toe doen; alle gegevens kwijt; telefoongesprekken wel opgenomen, maar konden niet worden opgevraagd; verkeerd geinformeerd worden etc :S) had ik dan eindelijk na een paar maanden dig. tv, telefonie en internet. En na een hoop brieven en telefoontjes een schadevergoeding gekregen!!! Nou nou nou!!
Eindelijk klaar met het gedoe....NOT--> nu valt namelijk zo'n beetje elke dag de tv wel een keer uit of veel storingen.
Om weer het hele circus af te lopen, daar heb ik geen zin in. Ik wil mijn contract gewoon laten ontbinden en dat moet geen half jaar meer duren.
Ik heb de jurofoon gebeld en daar vertelden ze me dat ik maar één brief hoef te sturen naar Tele2 dat de boel niet werkt, dat het binnen 2 weken opgelost moet zijn en anders mag ik dit bij de geschillencommissie neerleggen.

Nu die brief maar schrijven.....
Laat wel weten hoe het afgelopen is ;)

desy23
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2008 10:21

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door desy23 »

wij hebben 2 jaar abonnement van tele2 digitaal
maar zoveel storing en al 115 keer opnieuw gereset..
ik ben t beu en bel ze elke week wel een keer dat dit echt niet normaal is. 1 medewerker zij dat t wel normaal is en de ander stuurde gelijk een nieuwe modum.. helaas geeft tie net zo veel problemen elke keer ligt me internet er plots weer af of blijft t beeld van tv hangen waardoor we weer alle stekkers eruit kunnen halen.. ondertussen lopen te telefoonrekeningen ook op door t bellen naar de tele2. wij willen van t contract af want we belaten voor slechte dingen maar daar doen ze moeilijk over.. helaas moeten we wachten tot oktober maar we beginnen nu elke week met opzeg brieven en af toe een aangetekende..

sylvie1958
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2008 22:20

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door sylvie1958 »

ik heb al jaren versatel en tot december ben ik naar tele2 ging over het actie van het laptop nu het is mei is mijn laptop nog steeds niet elke keer dat ik bel "ja mevrouw is nog stedds in behandeling'' of laat niet zich horen geen manieren te doen met de klant om te gaan ik vind dat ik recht op ik heb gedaan omdat ik leuk vind en voor me was geen verandering omdat versatel is over gegaan naar tele2 belachelijk dat ik niet heeft gekregen en ook niets laten horen :?
vriendelijk bedankt
Sylvie

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

@ Sylvie1958


Stuurt u mij alstublieft een pb met uw gegevens (Bv. postcode en huisnummer) via het forum van Tele2: http://forum.tele2.nl . Mijn gebruikersnaam daar is WebServiceTele2. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2.

Dallie
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2008 09:51

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Dallie »

Ook ik ben overgestapt naar Tele2. Ik ben benaderd om over te stappen op de service van Tele2. Ik heb aangegeven dat ik internet nodig heb voor mijn werk en dat ik niet zonder kan. Ik zou maar 1 dag geen internet hebben. De dag van het overzetten van de aansluiting.

Op 29 april 2008 zou ik overgezet worden. Vanaf deze dag werkt mijn oude internetverbinding van Orange niet meer en zal ik overgezet worden naar Tele2. Na enkele dagen nog geen internet contact opgenomen met de Servicedesk van Tele2.

Ik heb duidelijk aangegeven wat het probleem is. Maar ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. IK heb aangegeven dat het met het overzetten niet goed is gegaan. Nooit geen problemen met internet van Orange gehad. Dus livebox ertussen uit modem van Tele2 ertussen. Moeilijker voor is het niet. Aangegeven dat ik sinds het overzetten geen internet meer heb.

Eerst een nieuwe modem gestuurd, waar ik mij bedenkingen over had. Dit heb ik aangegeven, maar op de koop aangenomen. Hierna zou er een monteur naar de wijkcentrale gaan. Ik dacht eindelijk internet. Maar later hebben ze de monteur weer geanuleerd. Zonder dat ik hierover ingelicht ben.

Nu wil er een monteur bij mij thuis komen. Ik moet dan van 12.00 tot 18.00 uur thuis aanwezig zijn. Dus zou ik een halve dag vrij moeten nemen. Dit ben ik echt niet van plan. Laat ze eerst maar in de wijkcentrale kijken.

Nu is het inmiddels 20 mei en heb nog steeds geen internet en telfonie. De telefoon heeft nog tot 14 mei gewerkt maar dat werkt nu ook niet meer. U begrijpt dat ik witheet ben.

Wanneer ik voor de zoveelste keer contact heb met tele2 en aandring dat mijn problemen worden opgelost wordt zomaar de verbinding verbroken. Dat is pas service!!!

Het schijnt wanneer je 1 maand geen internet heb, onder het contract uit kan. Het is nu 20 mei dus het is bijna zover. Pfffffffffff. Hoe een bedrijf als Tele2 als nummer 1 komt uit de test van de Consumentenbond is mij een raadsel.

Ik moet overal zelf achteraan bellen en wordt met recht van het kastje naar de muur gestuurd. Ik geef het op!

Elroy Dalhuisen

sylvie1958
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2008 22:20

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door sylvie1958 »

Bedankt voor u bericht ik heb geprobeerd te inloggen maar lukt me niet misschien is niet goed om mijn postcode hier te geven 3351bj en mijn nummer 54
hartelijk bedankt ik ben benieuwd voor de belachelijk situatie over het Laptop ik heb gisteren weer een boos e-mail gestuurd.
vriendelijk bedankt :D

yogibear
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2008 19:29

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door yogibear »

Heb je even????? Een uurtje of wat????!!
Mijn ellende met Tele2 dateert al vanaf de eerste dag, oktober 2006, tot aan de dag van vandaag!!
Idd...een decoder die gewoon niet geleverd werd. Had de kabel bij Essent al opgezegd! Ik kon er tig keer achteraan bellen waar die decoder nu bleef. Kosten!!!
Al met al kwam de decoder na 2 maanden nadat ik het had aangevraagd!
De facturering ging eigenlijk ook direct al mis. Teveel. te weinig, credit nota's, debet nota's.....
Ik heb een tele2 compleet van €44.90 p.m. Tele2 presteerde meerdere malen bedragen als: 126,-.....152,-.....89,-....75,-....e.d van mijn rekening te incasseren!! :evil:
En als je dan contact opneemt met tele2 beloven ze stellig dat ze dit weer gaan crediteren. Niet dus!!
Daarnaast word je dan ook nog eens als wanbetaler in de administratie verwerkt, want een paar weken later ontvang je intimiderende aanmaningen om die veel te hoge en incorrecte facturen onmiddelijk te voldoen. Ander volgt er afsluiting!!
Wat inmiddels ook een paar keer gebeurt is!
Het begint met de telefoon, een dag of 2 later doet je internet niets meer.
Ik heb daardoor al meerdere keren voor meerdere dagen zonder telefoon, internet of televisie gezeten. Schandalig gedrag van tele2!
Steeds weer neem ik wanhopig contact op met tele2. Inmiddels niet meer met het vriendelijke verzoek maar met het dreigende verzoek de administratie deugdelijk te maken en mij niet meer te intimideren met hun dreigende onterechte facturen.
Klachtbrieven helpen ook niet. Ik heb er al meerdere verstuurd. Tele2 heeft niet eens het fatsoen hier op te reageren! Gewoon schaamteloos gedrag!!!
Tot ineens....telefoon! Tele2! Iemand die een hoge positie bekleed en de hele kwestie wil oplossen.
Goddank...denk je dan nog. Eindelijk iemand die wakker wordt!
Maar niet heus!!
Na duizend beloftes om alles in orde te maken, bloemenbonnen die ik nooit mocht ontvangen, creditaties die nooit zijn gemaakt, een administratie die nog steeds niet deugd........
Nóg steeds dezelfde ellende!
Dan ineens een mail! Alweer een gevoel van goede hoop! :?
In die mail een bijna wiskundige berekening van alle factureringen, betalingen en crediteringen. ( van 1.5 jaar!!)
Met als uitkomst: ( jawel!!) Wegens alle onterechte factureringen sta ik plots 347 euro in de plus!!!!!!
Er wordt voorlopig niet meer gefactuurd tot het moment dat deze creditering helemaal gebruikt is.
Ik dacht nog....volgens mij komt dit niet helemaal goed. Tele2 maar weer eens gebeld. Kosten!!!
Nee hoor....de berekening klopte helemaal!!!!
Tot ineens.....ze gaan weer factureren!! Euh??? Vreemd, de vorige maand kreeg ik nog een mail met de mededeling dat ik nog 86 euro credit had.
Tele2 weer gebeld!! Kosten!!
Tja.....zegt die jongen....de berekening bleek niet juist te zijn en daardoor staat u nu 152 euro in de min!!!???? Euh????
Moet ik nog uitleggen hoe de zwarte vlekken mij voor de ogen sprongen, ik schaamteloos uit mijn slof schoot en die jongen werkelijk voor alles wat slecht is heb uitgemaakt!
Spontaan ontoerekeningsvatbaar geworden!! :oops:
Ik vroeg nog naar zijn chef, leider of werkgever, maar niemand van dien aard kon ik spreken.
Ik had nog wel het fatsoen om hem van te voren te waarschuwen voor mijn scheldkanonade! haha.
Uiteraard heb ik hem gezegd dat ik niet van plan was te betalen, en dat ik graag een berekening hiervan wilde ontvangen.
Deze heb ik nooit ontvangen.
Ineens vandaag...een smsje van tele2!! Vreemd. Ik doe mobiel helemaal niets met tele2!
Of ik binnen 5 dagen het bedrag van 200 en nog wat euro wilde overmaken. Euh????? Alweer een of ander vreemd bedrag!
Zeker weer een administratieve fout, en verder niet bij nagedacht.
Ik kom vanavond thuis, ligt er een brief van Intrum Justitia, incassobureau.
Je voelt hem al aankomen???....In opdracht van tele2 komen ze die 200 en nog wat euro bij mij verhalen. Tele2 zou mij al meerder malen hebben aangemaand. Wat me ineens doet bedenken dat het smsje van vanmorgen wel heeeeeeeeel toevallig was. Het was de eerste keer dat ik werd verzocht 200 en nog wat euro te betalen. En per sms??????
Met uiteraard het dreigement tot afsluiting als ik niet binnen zoveel dagen betaal!! Ik weet nu ook dat bloed kan koken!!!!
De facturen zijn bijgesloten.
Als ik mijn administratie er op nasla, blijken die factuurnummers helemaal niet te bestaan. Het lijken wel spookfacturen.
Boos, kwaad, geirriteerd, kokend van woede kruip ik achter mijn pc om een brief te schrijven.
Kort maar bondig schrijf ik het incassobureau dat ik geen achterstallige betalingen heb en geef ze ook nog duidelijk te verstaan dat als ze me afsluiten ik dat zal zien als contractbreuk en ik mijn tele2 compleet met onmiddelijke ingang zal beeindigen.
Heb het vanavond op de post gedaan, en ben benieuwd naar de reactie.
Betalen is in elk geval geen optie!! Wanner I.J dit door zet, laat ik deze hele kwestie voor het gerecht komen. Laat de rechter dan maar eens bepalen wat hier nog wel of niet betaald moet worden. Gelukkig hanteer ik wel een deugdelijke administratie, ik kan de bewijzen zo op tafel gooien, en vraag ik dan gelijk op grond van een ondeugdelijk produkt ontbinding van het contract aan!!
Ook zoiets: Ik kan niet eens op welke grond dan ook van het contract af!! Het is toch belachelijk gesteld hier in Nederland!
Het produkt en levering is ondeugdelijk maar je zit tot het eind vast aan het contract!
Die ongelooflijke snelheid die tele2 belooft??? Een lachertje!
Meer verbindingsproblemen dan je lief is......een technische dienst die er 4 dagen over doet een storing op te lossen......onterechte afsluitingen...ik ben het nu meer dan zat!!!!!!
Hopeloos en depressief van die muur waar je steeds tegen aanloopt!!
Woedend van die zogenaamde helpdesk waar afgekeurde Miepen aan de telefoon hun teennagels zitten te lakken en je ondertussen ongeinteresseerd te woord staan!
Goddank loopt mijn contract dit jaar af en ben ik ein-de-lijk van tele2 af!!!
Nu nog een provider zoeken die niet in de top 10 van falende providers staat!!!
Iemand nog een suggestie????
Of is er een provider die dit leest en mij graag als klant wil en kan garanderen dat de levering probleemloos is?????
Mijn vertrouwen is er helemaal uit!!

mar1970
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jul 2008 00:11

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door mar1970 »

Heej allemaal, ik ben vroeger (tot 3 jaar geleden) ook klant geweest van tele2. Je wilt niet weten wat ik allemaal met ze heb meegemaakt. Echt alleen maar problemen. Je krijgt dan zo'n call miep aan de lijn die nergens wat van weet. Je wordt continue van het kastje naar de muur gestuurd, niemand weet nergens wat van. Ik werd er zo moe van, terwijl het eigenlijk maar heel simpel was, maar zij maken het zo moeilijk.
Uiteindelijk ben ik over gestapt naar @home (nu ziggo). Was nog niet zo makkelijk, tele2 heeft mij nog een jaar lang gestalkt met onzinnige zaken.
Ik vind het onvoorstelbaar dat er toch nog heel veel mensen bij tele2 zitten of gaan overstappen, want als je even googled, kan je de hele avond wel doorkomen met verhalen lezen over tele2. Elk bedrijf heeft wel wat, bij niet één verloopt het vlekkeloos, maar tele2 is het
echt verschrikkelijk.

Vorige maand ontving ik een rekening van tele2, terwijl ik niet eens klant ben. Ik mailen en werd netjes teruggebeld. Het probleem zou worden opgelost. Nou niet dus, nu dreigen ze met een incasobureau. Pfff......het gaat er dus nog steeds hetzelfde aantoe als 3 jaar geleden.
Ze zijn zó onfatsoenlijk!
En wat moet ik, wéér er achteraan, wéér mailen (bellen doe ik niet meer, kost teveel geld, wachttijd is errug lang) wéér me groen en geel ergeren aan die f*#*#*#g tele2.

Dus mensen jullie zijn gewaarschuwd!!!

Groetjes

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door TdeHond »

Heeft u de schriftelijke bevestiging einde contract met tele2 nog, of een kopie van uw schriftelijke aangetekende opzeg brief met bewijs van verzenden? Dan heeft u voldoende rechtsgeldig bewijs als incassobureau een rechtzaak tegen u zou beginnen.

Heel irritant als een bedrijf blundert!

yogibear
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2008 19:29

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door yogibear »

Hoi Mar1970, :D

Tja...het is één groot drama daar bij Tele2.
Maar in jouw geval????
Je he-le-maal nergens aan storen zou ik zeggen.
Ze proberen je gewoon te intimideren met hun incassodreigementen.
Bij mij ook geprobeerd.
Gelukkig heb ik een klein beetje verstand ( en ervaring) van zulke zaken, dus mij doet het helemaal niets meer.
Ze dreigen mij nu al anderhalf jaar met "de hoge kosten van een incassobureau".
Ze doen maar! Ik verheug me er zelfs op om naar de rechtbank te moeten, ik sta ijzersterk en ben er van overtuigd dat ze dit verliezen.
Dat weten zij ook, daarom dreigen ze er alleen maar mee, zodat wij labiele idioten ( waar ze ons voor houden) meteen de rekening gaan betalen.
En zij niet hoeven opdraaien voor de hoge kosten van een rechtzaak die zij toch gaan verliezen.
Dus ik zou zeggen....wil je ze op de kosten jagen???? Gewoon nergens meer aan storen! Overigens...dat zou niemand meer moeten doen!
Heeft er iemand trouwens ervaring met Ziggo????
Of misschien van horen en zeggen?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door TdeHond »

Mijn ervaring met Ziggo is qua diensten goed ( tv, internet, telefoon).
Alleen administratief een fout en ook qua factuur. Ik probeer e.e.a. recht te zetten zonder dat ik me er druk over hoef te maken omdat ze me te weinig willen laten betalen :)
Het moet natuurlijk wel recht gezet worden omdat ik achteraf geen naheffing wil.

mar1970
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jul 2008 00:11

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door mar1970 »

Hoi Yogibear,
Ik heb gisteren nog maar even een email naar tele2 gestuurd en daar laat ik het bij. Verder zal ik je advies zeker opvolgen...
En wat ziggo betreft, ik zit bij @home nu dus ziggo, heb er nooit problemen mee gehad, wachttijd bij de klantenservice duurt wel erg lang, maar als je dan eenmaal geholpen wordt is het ook goed. Dat is dan mijn ervaring. Ze willen wel helpen, tele2 niet. Maar bij elke maatschappij heb je wel wat en ziggo lost het wel goed op.
Groetjes

mar1970
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jul 2008 00:11

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door mar1970 »

Tdehond,
Volgens mij heb ik ergens in het "archief tele2" nog wel een opzegging liggen, ik zal eens even op zoek gaan.
Bedankt voor de tip!
Groetjes

Dallie
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2008 09:51

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Dallie »

Enige tijd geleden heb ik hier geschreven dat ik een storing heb gehad. Hierdoor had ik meer dan een maand geen internet. Hiervoor kreeg ik netjes een creditnota van zon 27 euro. Het zou allemaal verrekend worden met de toekomstige facturen. De eerste maand ging het goed, hoefde de 19,95 euro niet te betalen. De tweede maand zou de laatste 7 euro verrekend moeten zijn, maar dit was niet het geval. Daarom call aangemaakt bij Tele2. Nu ben ik teruggebeld door Tele2, dat het niet verrekkend kan worden met de factuur, maar dat ik handmatig 12.95 euro moet overmaken. Wat een belachelijk gedoe. Ik zei stort de 7 euro maar op mijn rekening, dit kon ook niet. Ondanks dat het maar om 7 euro gaat heb ik helemaal de buik vol van Tele2. Ik heb een automatische incasso lopen en moet nu allemaal handelingen gaan doen. Maw ik moet de problemen oplossen die Tele2 heeft.

Begin er dan ook nooit aan om naar Tele2 over te stappen!!!!

JBOa
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 jul 2008 12:37

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door JBOa »

Natuurlijk kan tele2 het bedrag wel handmatig overmaken. Hoe moet men anders crediet storten op een rekening van mensen die geen lid meer zijn van tele2 (kortom, hier kan niets verrekend worden, omdat deze beste mensen geen factuur meer krijgen). Bovendien kan men ten alle tijde een crediet invoeren als de klant nog lid is en facturen ontvangt, onafhankelijk van het bedrag.

Vraag anders aan de helpdeskmedewerker of hij/zij het in orde wil laten maken door de administratieve afdeling, of wie daar dan ook over gaat.

Rhianne
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2008 20:49

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Rhianne »

Ook ik heb problemen met tele 2.
Ik heb tele 2 gekozen omdat deze aantrekkelijk was voor mij. Alice heb ik geprobeerd, maar heb ik meteen opgezegd teon ze raar gingen doen.
Dus ik naar tele 2 toe, 18 juni aangevraagd en vóór 12 juli zou ik tele 2 compleet krijgen. NIET DUS. Ik was op vakantie dus ik 31 juli bellen. Is deze zonder mijn toestemming of enig kenismaking geanuleerd. Ik dus behoorlijk boos geworden en ze zouden hem opnieuw starten. Ik 4 aug weer gebeld, want zou teruggebeld worden binnen 4 werkdagen. Ik mocht pas 11 augustus weer terugbellen van de klantenservice. Ik mij daar netjes aangehouden en weer boos opgebeld, kreeg een sympathieke man aan de lijn die ging kijken wat hij voor mij kon doen(wat ze allemaal zeggen) en die belde mij terug en zei binnen 2.5 week heeft u internet. DUS NIET!!! Ik weer bellen en ze kunnen mij niet helpen (zoals ze allemaal al zeggen) en zeggen dat het nog in de activeringsproces zit ofzo. Ik zo ja daar zit ik al ruim 3 maanden in en ik ben het zat, ik heb het nodig voor school ik kan niet elke keer naar de bibliotheek gaan kost handen vol geld en op school hangen de hele dag is ook niets. En ja ze vinden het erg, maar ik moet blijven afwachten. Nu heb ik boze mail gestuurd naar een of andere hoge bimbo daar en anders ga ik langs.
Ik ben het zat, iemand die weet hoe ik iets kan bereiken, als boze brieven, mails en telefoontjes niet meer helpen?

groetjes

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door TdeHond »

Rest nog de volgende procedure:
In gebreke stelling provider + opzegging abonnement

Voordat u uw abonnement opzegt dient u de provider schriftelijk en aangetekend in gebreke te stellen, een redelijke termijn aan te geven waarin u de provider in gelegenheid stelt uw probleem te herstellen. Eventueel met ontvangstbevestiging sturen zodat u bewijs heeft dat de provider de brief heeft ontvangen.
Mocht provider hier niet in slagen heeft u het recht schriftelijk aangetekend per direct op te zeggen, uw toestemming tot automatische incasso in te trekken. Vraag om schriftelijke bevestiging einde contract binnen 14 dagen.
Maakt kopieën van te versturen brieven, bewaar kopieën en bewijzen van verzenden en eventueel ontvangst goed. Leg dossier aan met log van alle contacten, namen, brieven, verzend bewijzen. Dan heeft u alles bij elkaar
mocht een gang naar de Geschillencommissie telecommunicatie nodig zijn, als u desondanks achtervolgd gaat worden met onterechte facturen, omdat uw provider geen gehoor aan opzegging geeft.

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Beste Rhianne,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw gegevens (Bv. Postcode en huisnummer). Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2.

sadiko17
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2009 16:36

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door sadiko17 »

Ben sinds 1 januari 2009 overgestapt naar ADSL Tele2 Internet en telefonnie, maar sindsdien heb ik continu problemen met bellen, gesprekken vallen weg of ik ben niet telefonisch bereikbaar (een damesstem zegt dan "Het nummer dat u momenteel probeert te bellen is niet bereikbaar"). Het is nu sinds twee weken zelfs zo erg dat ik niet meer kunnen bellen, en ook niet meer kunnen internetten!
en tweede nummer en dat was het nummer van mijn bedrijf ligt ook plat die doet ook niet meer sinds deze domme overstap (een lange verhaal).

ben nu naar een advocaat gegaan en die zal zeker deze voor mij oplossen.

Gesloten