LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eeuwig betalen aan Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Eeuwig betalen aan Vodafone

Ongelezen bericht door angel1978 »

Niet echt !!!

Door iedereen die het ook maar even niet met je eens is, te beschuldigen van een vodafone-medewerker te zijn gedraag je je nou niet bepaald netjes...
Maatschappelijk gezien is het al niet best... In het kader van een discussie ( en vrijheid van meningsuiting ) is het helemaal onfatsoenlijk !

Daarnaast ben je bezig je website te spammen hier ( door in elke post zo'n beetje er naar te linken ! ). Dat is volgens de regels van dit forum NIET toegestaan !

swas
Berichten: 30
Lid geworden op: 22 jun 2008 20:13

Re: Eeuwig betalen aan Vodafone

Ongelezen bericht door swas »

Het onderwerp is niet of ik mensen ergens van beschuldig of spam.

Het onderwerp is:
Vodafone geeft al maanden lang geen inzage in dataverbruik. Daardoor is het vrijwel ondoenlijk om binnen de bundel te blijven. Vervolgens krijg je een ongespecificeerde en gepeperde rekening. Vodafone weigert de op deze slinkse wijze gedupeerde klanten te compenseren of anderszins tegemoet te komen en het kost velen teveel tijd en geld om (in een aantal gevallen voor de zoveelste keer) de Vodafone hindernissenbaan te moeten overleven.

Mijn oplossing voor bovenstaand probleem:
Via een anti-Vodafone campagne voldoende ontevreden Vodafone klanten ertoe te bewegen samen met mij een claim bij Vodafone in te dienen. Laat te http://vodafone-klachten.blogse.nl svp weten of u hier interesse voor hebt, dan bedenk ik tzt wel weer een manier om uw handtekeningen voor de claim te verzamelen.

Onze eis:
Directe ontbinding van het contract met terugwerkende kracht vanaf het moment dat er geen inzage het dataverbruik mogelijk is en teruggave van alle onterecht afgeschreven gelden.

Andere welkome bijdrages aan de campagne zijn:

a) Vermelding van uw klachten op het Vodafone Klachten Blog.

b) Links naar deze blog, zodat het Vodafone Klachten Blog op den duur hoog in de resultatenlijst verschijnt wanneer iemand "vodafone" googlet.

c) Verzoekjes aan familie, vrienden, buren, collega's en kennissen om links te plaatsen en klachten te melden.

Tot slot:
Iedereen die in een reactie afwijkt van dit onderwerp door mijn persoon of mijn acties aan te vallen, verdenk ik ervan al dan niet icognito een Vodafone webrrelations manager te zijn.

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Eeuwig betalen aan Vodafone

Ongelezen bericht door angel1978 »

Het onderwerp is niet of ik mensen ergens van beschuldig of spam.
Maar dat is wel het probleem hier !
Andere welkome bijdrages aan de campagne zijn:
Helaas voor jou bepaal jij niet wat welkom is !!!
Iedereen die in een reactie afwijkt van dit onderwerp door mijn persoon of mijn acties aan te vallen, verdenk ik ervan al dan niet icognito een Vodafone webrrelations manager te zijn.
Tja.. hoezo zwaktebod...
Dan moet je niet op een forum verschijnen... Op de een of andere manier komen daar nog wel eens discussie's voor en die passen blijkbaar niet in je plaatje !

Overigens ga je gewoon door met spammen !
Ik zal de redactie eens vragen om hiernaar te kijken, je houdt je structureel niet aan de regels !!!

swas
Berichten: 30
Lid geworden op: 22 jun 2008 20:13

Re: Eeuwig betalen aan Vodafone

Ongelezen bericht door swas »

Tjonge, jij maakt je druk om regeltjes zeg. De gedupeerde vodafone klanten kunnen je zeker niets schelen. Wist je dat het niet is toegestaan te chatten op dit forum? Wat doe je dan? Ga je dat ook melden? Meld liever een vodafone klacht. Daar gaat t tenslotte om.

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Eeuwig betalen aan Vodafone

Ongelezen bericht door angel1978 »

De gedupeerde vodafone klanten kunnen je zeker niets schelen.
Zeker wel.. maar ik geloof niet in jouw lastercampagne
Zag overigens dat je het ook op Kassa hebt geplaatst ! Daar krijg je enkele zinvolle tips over hoe zoiets aan te pakken... De ECHT zinvolle manier !
Wist je dat het niet is toegestaan te chatten op dit forum? Wat doe je dan? Ga je dat ook melden?
Geen moeite mee hoor ! Worden de reacties ( inclusief die van mij ) weggehaald ! No problem...
Ben jij alleen je promotie kwijt :wink:
Meld liever een vodafone klacht. Daar gaat t tenslotte om.
Daar gaat het dus NIET om !!! Het gaat erom dat de klachten van mensen worden opgelost... En in plaats van daar een bijdrage aan te leveren werk je mensen nog verder de zooi in !!!

swas
Berichten: 30
Lid geworden op: 22 jun 2008 20:13

Re: Eeuwig betalen aan Vodafone

Ongelezen bericht door swas »

Het gaat erom dat de klachten van mensen worden opgelost...
Daar zijn we het dan toch over eens.
De rest leidt alleen maar af.

Cicek
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2008 11:51

Re: Eeuwig betalen aan Vodafone

Ongelezen bericht door Cicek »

Op 11 juni jl. werd ik telefonisch benaderd door een medewerker van Vodafone van de afdeling Campagne voor een 2e aanbieding op de verlenging van mijn contract, echter toen ik aangaf dat ik met deze aanbieding er op achteruitga liet hij duidelijk merken dat er geen betere optie mogelijk was. Ook toen ik aangaf dat 2 collega’s van hem mij hadden verteld dat ik door een andere afdeling (royalty’s) benaderd zou worden met een nog scherpere aanbod zei hij dat het een foutje was en dat dit niet mogelijk was, sterker nog hij wilde mijn verhaal niet eens aanhoren en onderbrak me, hierop gaf hij aan dat hij mij later zou terugbellen en/of ik akkoord ging met zijn voorstel/aanbieding.

Ik was verbluft dat Vodafone een klant zo te woord was gegaan. Voor mij komt het neer op slikken of stikken en alleen daarom wil ik mijn contract bij Vodafone z.s.m. of in ieder geval per 21 juli 2008 beëindigen.

Graag ontvang ik van u een reactie van dit schrijven.

Hopelijk wilt de heer ...... de volgende keer wat vriendelijker zijn met Vodafone klanten.

Hoogachten, bla bla
.................................................
Overigens heb ik zelf altijd het initiatief genomen om contact met vodafone op te nemen, voel me belazerd door VODAFONE

Ik heb nog altijd geen reactie gehad van ze... nieuwe klanten werven prima, maar als je eenmaal klant bent mag je het schudden!!

VFWEBRELATIONSBC
Berichten: 53
Lid geworden op: 17 aug 2007 12:21

Re: Eeuwig betalen aan Vodafone

Ongelezen bericht door VFWEBRELATIONSBC »

@cicek

dat klinkt inderdaad niet goed. Als je wilt kun je me je mobiele nummer mailen, dan ga ik er meteen me aan de slag, om uit te zoeken wat er aan de hand is.

groet,
Bas
Vodafone Web Relations

Cicek
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2008 11:51

Re: Eeuwig betalen aan Vodafone

Ongelezen bericht door Cicek »

Bas,
Ik ben inmiddels overgegaan naar een andere provider... Afdeling 'winpack' van Vodafone heeft 1 laatste aanbieding gedaan en dat is al ruim € 30,00 duurder p/maand als wat ik bij een andere provider heb.... en ik moet veel meer betalen en ik word niet serieus genomen dus waarom zou ik mij lopen ergeren??

Waarom wil je mij hier helpen?

VFWEBRELATIONSBC
Berichten: 53
Lid geworden op: 17 aug 2007 12:21

Re: Eeuwig betalen aan Vodafone

Ongelezen bericht door VFWEBRELATIONSBC »

@Cicek

Web Relations monitort het web en als we een opmerking, vraag of klacht tegenkomen, waarbij we kunnen helpen om duidelijkheid te scheppen of het probleem op te lossen, bieden we onze hulp aan.

Kijk ook eens op http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=2059852

groet,
Bas
Vodafone Web Relations

louleja73
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 aug 2008 21:49

Re: Eeuwig betalen aan Vodafone

Ongelezen bericht door louleja73 »

draadloos vodafone is gewoon een ramp,ik betaal me blauw....
neem aub geen draadloos internet van vodafone ik ben de zoveelste die op zware kosten word gejaagd en waar niet naar word geluisterd,wanneer doet tros radar hier iets aan,mensen moeten echt weten dat de meter van het draadloos internet niet goed is en dat vodafone ook dit ding uit de handel neemt en een verbeterde versie op de markt brengt,zo neem je mensen bewust in de maling en strijk je mooi een hoop geld op,over de rug van je klanten
ik wil maar een ding,van mijn vodafone abonnement afffffff

cherokee
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jul 2007 17:15

Re: Eeuwig betalen aan Vodafone

Ongelezen bericht door cherokee »

Ik heb nu voor het derde jaar een mobiel abbo bij Vodafone , en nog nooit een probleem gehad. Misschien ben ik wel een uitzondering , dat weet ik niet , maar het is gewoon zo.
Ik ben het er mee eens dat Vodafone wel erg lang bezig is de online service weer normaal op gang te krijgen. dat zou men van zo'n groot bedrijf toch iets beter verwachten.
Ik kan nu mijn tegoed bekijken tot 3 dagen geleden. Tja , dat kan beter , en dat hoort ook beter.
Mijn online rekening doet het natuurlijk ook nog steeds niet , en als er iets geks aan de hand zou zijn met mijn maandafrekeningen , dan is dat knap vervelend.
Maar tot nu toe vertonen mijn afrekeningen geen enkele afwijking , dus niets aan de hand.
Maar Vodafone , dit kan natuurlijk niet zo doorgaan.
Heeft onze vriend Bas misschien een idee over hoe lang dit nog gaat duren?
Bas , jongen , informeer ons daar eens over. Dat scheelt meteen al een hoop onrust.

leone1
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2008 23:24

Re: Eeuwig betalen aan Vodafone

Ongelezen bericht door leone1 »

Ik heb het helemaal gehad met Vodafon! Afgelopen maart kwam ik erachter dat er sinds november 2007 maandelijks een bedrag werd afgeschreven van gemiddeld € 35,00 door het bedrijf Mobillion. k heb mij nooit aangemeld voor een abonnementsdienst van dit bedrijf en heb er toen alles aan gedaan om verlost te worden van deze dienst. Uiteindelijk heb ik toen 180 euro ten onrechte betaald, welke ik niet terug heb gekregen. Ik heb toentertijd Vodafone gebeld teneinde opheldering te krijgen over de dienst die ten onrechte zulke hoge bedragen van mijn rekening afschreef. De dame die ik toen sprak, gaf aan dat Vodafone niets kon doe, niet aansprakelijk was en dat ik mij wél kon afmelden van die dienst. Ik heb dat tenslotte gedaan en dacht dat hiermee de zaak was afgedaan. Het geld heb ik noch van Vodafone, noch van mobillion terug gekregen...
Wat schetst nu mijn verbazing. Ik keek vandaag naar mijn online rekening, en nu blijkt Mobillion nog steeds bedragen via Vodafone aan mij te factureren.
Ik bel regelmatig naar het buitenland en had dus niet in de gaten dat de rekening wat hoger uitviel door de bedragen die Mobillion factureerde. Wat kan ik nu doen om mijn geld terug te krijgen en nog belangrijker, om van die dienst af te komen? Heeft iemand ervaring met Mobillion?
Ben overigens van plan om het contract met Vodafone niet meer voort te zetten , nu zij hun handen aftrekken van deze zaak en het bedrijf Mobillion zijn vuile zaakjes laat voortzetten...

Marco

nielskooijman
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 dec 2012 12:20

Re: Eeuwig betalen aan Vodafone

Ongelezen bericht door nielskooijman »

Vodafone is een oplichtersbedrijf. Ik heb mijn ipad (sim only ) abonnement opgezegd omdat deze niet werd gebruikt. Heb dit gedaan op 6 april 2012. Omdat ik een bedrijf heb zit ik er 3 maanden aan vast. Geen probleem. Totdat ik per toeval zag dat ze vorige week nog steeds mijn maandbedrag afschrijven en dat terwijl ik al 8 maanden geleden heb opgezegd. Ik kreeg geen rekeningen meer van ze dus wist van niets, en toen ik belde om te vragen waar die 30,50 van was bleek het nog steeds mijn ipad abonnement te zijn. Heeft u bewijs van het opzeggen vroegen ze? Terwijl ik op die dag ( 6 april ) meerdere malen telefonisch contact heb gehad met de klantenservice. Dat kunnen ze ook zien, ze nemen alle gesprekken op maar die van mij zijn wel te vinden maar niet terug te horen. Heb flink wat stennis gemaakt tot in de winkel aan toe en het zou opgelost worden... De juiste instanties waren ermee bezig. Gelukkig.. Nu krijg ik op 21-12 (op doomsday) een brief dat ze het jammer vinden dat ik mijn abonnement bij hun beëindig en dat deze afloopt op 14-03-2013!!
Je zou ze toch de hersens inslaan....ik zit al 14 jaar bij ze, betaal tussen de 275 en 325 euro per maand aan mijn telefoon rekening ( die ik nu eindelijk heb kunnen terugzetten naar € 100 per maand voor onbeperkt bellen ) (waar ik overigens ook al weer spijt van heb want ik ga al mijn abonnementen bij hun beëindigen. )) en dan "naaien" ze je. Ze horen me officieel € 150,00 terug te betalen..ivm de 3 maanden opzegtermijn. Wat is dat voor een bedrag voor zo'n groot bedrijf. In tegenstelling een goede klant(en) te behouden stelen ze € 300 van je. Ik heb veel collega stukadoors die allemaal bij vodafone zitten en zal ze allemaal weghalen bij dat bedrijf. Zeker 15 man. Heb er al 7 weten te overtuigen. Jammer dat ik er geen 1000 ken. Ik hoop dat iedereen zich bewust maakt van deze manier van zaken doen. Ik heb nog zo'n akkefietje met Sepay. Draadloos pinnen. Als je geld brengt ben je een koning. Als je het komt halen ben je een zwerver. Net als met lenen. Mijn advies: Beëindig je contract op tijd bij vodafone en stap over naar Hollands Nieuwe of een ander goedkoop telecombedrijf maar doe nooit geen zaken meer met vodafone. Dat bedrijf deugd niet. En dan zeg ik dat op een nette manier. Doe er je voordeel mee......

Gesloten