LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] usb oplader besteld maar medewerkers webwinkel op vakantie

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
oghkru

usb oplader besteld maar medewerkers webwinkel op vakantie

Ongelezen bericht door oghkru »

Heb op 21 juli een usb oplader besteld voor mijn mp3 speler. Op 22/7 was het bedrag al afgescheven. Vandaag, dus 8 dagen later gemaild wanneer ze gaan versturen en krijg een automatisch reply mailtje, dat als volgt er uit ziet:

------------------------------------------------------------------------------
Hartelijk dank voor uw e-mail. We zijn op dit moment enkele dagen gesloten in verband met de vakantieperiode. Hierdoor kan het maximaal een week duren voordat u antwoord heeft op uw vraag/opmerking.

Bedankt voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,

PDark Online Sales
-------------------------------------------------------------------------

Dit kunnen de mensen achter de website http://www.usb-oplader.nl/ toch niet menen?? Bellen heeft dus ook geen nut.
Nu zal ik waarschijnlijk toch nog ergens een andre oplader moeten kopen (waarschijnlijk 2 x zo duur).

Kan ik er wat aan doen?

Michel

Sjors_B

Re: usb oplader besteld maar medewerkers webwinkel op vakantie

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Midden op de hoofdpagina van de website staat:

LET OP: In verband met de vakantieperiode zijn we enkele dagen gesloten, hierdoor zal uw bestelling op 6 of 7 augustus verstuurd worden!

oghkru

Ongelezen bericht door oghkru »

Tja, leuk dat ze ook op vakantie gaan maar nog nooit meegemaakt dat als ik iets bij een webwinkel bestel ik er rekening mee moet houden dat een online-organisatie op vakantie gaat. Toen ik bestelde stond deze tekst er uiteraard helemaal niet.
Heb straks dus wel 2 opladers, leuk.........

ondernemer-

Ongelezen bericht door ondernemer- »

Ook die mensen willen wel eens vakantie hebben en het staat ook goed op de site.

Maar een kleine 10 euro, duur ding hoor en dat uit china....

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Tenzij anders is overeenkomsten, kun je ontbinding, schadevergoeding, wettelijke etc. eisen als je de bestelling na 30 dagen nog niet ontvangen hebt.

Je mag zowiezo het product binnen 7 werkdagen terugsturen, dus een annulering weigeren voor die tijd is niet in het belang van de winkel.

Frank220

Ongelezen bericht door Frank220 »

@oghkru, heb je al reactie op je mail?

Ik heb zelf een paar keer een oplader bij ze besteld. Mijn bestellingen zijn wel netjes binnen 2 dagen geleverd en mails werden ook snel beantwoord..

Succes!
Laatst gewijzigd door Frank220 op 13 aug 2008 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Tja, leuk dat ze ook op vakantie gaan maar nog nooit meegemaakt dat als ik iets bij een webwinkel bestel ik er rekening mee moet houden dat een online-organisatie op vakantie gaat. Toen ik bestelde stond deze tekst er uiteraard helemaal niet.
Ik heb het bij meer webwinkels gezien toen ik laatst zelf iets (toevallig ook een usb lader) zocht, dit soort winkels zijn vaak maar 1 of 2 mans bedrijfjes en kunnen alleen op vakantie als ze dicht gaan.

Gesloten