goede dag beste mensen.
ik ga binnenkort verhuizen want ik woon nu nog bij mijn ouders en ik ga op me zelf wonen.
ik ga wonen in schiedam, ik heb de volgende vraag..
hoe zit het met internet??
ik heb hier telfort en als ik ga verhuizen wil ik ook telfort hebben?
kan dat? of moet ik caiway nemen ik woon in schiedam.
mvg elwin
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vraag over verhuizen
Re: Vraag over verhuizen
Als u Telfort op uw nieuwe adres wilt hebben kan dat. U kunt voor de zekerheid op de site een postcode check doen.
Ik ben benieuwd of het Telfort gaat lukken om in 1 keer de verhuizing goed te laten verlopen. Daar heb ik geen vertrouwen in.
Zie: internet providers, Telfort maakt fout op fout.
Ik ben benieuwd of het Telfort gaat lukken om in 1 keer de verhuizing goed te laten verlopen. Daar heb ik geen vertrouwen in.
Zie: internet providers, Telfort maakt fout op fout.
Re: Vraag over verhuizen
Ik zou er inderdaad ook niet aan beginnen!
Wij hebben het aangevraagd voor een kennis van ons..
4 x erheen gereden omdat er volgens Telfort signaal op zou zitten om t aan te sluiten ... Maar natuurlijk keer op keer geen signaal en maar bellen met de dure klantenservice pfff...
Uiteindelijk is er een monteur gekomen! nadat ze het modem al 2 weken thuis had ...Zucht
Wij hebben het aangevraagd voor een kennis van ons..
4 x erheen gereden omdat er volgens Telfort signaal op zou zitten om t aan te sluiten ... Maar natuurlijk keer op keer geen signaal en maar bellen met de dure klantenservice pfff...
Uiteindelijk is er een monteur gekomen! nadat ze het modem al 2 weken thuis had ...Zucht