LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN verhuizing door geven een drama
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 30 jul 2008 13:31
KPN verhuizing door geven een drama
Ik ben sinds kort verhuist dus me internet had ik geprobeerd via het telefoon nummer van KPN door te geven. Eerst moest ik 20 minuten wachten tot dat ik iemand aan de lijn kreeg.
Toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg en ik nog maar net 30 seconden had gesproken met die persoon zei ze ik verbind u even door met één van me collega's.
Hier op antwoorde ik "das goed alleen als ik maar niet nog eens 20 minuten hoef te wachten". Waarop zei weer antwoorde "u weet niet wat er in de wereld speelt"
Maar goed ik werd dus door verbonden en werd na een paar minuten weg gedrukt.
Ik dacht toen laat ik eens kijken of ik het ook via internet kan doen nou geprobeerd en ja ik me gegevens ingevuld en kreeg een week later een brief in de bus dat ze me verhuizing gegevens hebben ontvangen en dat ik 22 juli om 13:00 uur weer gebruik kon maken van me internet op het nieuwe adres
De verhuizing was klaar had me woning beetje ingericht toen het maandag 13:00 uur was en ik geen internet had ik dus bellen kreeg ik een medewerker van kpn aan de lijn die zei dat het nog wel een dagje kon duren en dat als het morgen niet zou werken dat ik dan nog maar eens terug moest bellen.
En je raad het al de volgende dag deed me internet het niet ik dat 0900 nummer gebeld 5 verschillende medewerkers aan de lijn gehad met gek genoeg allemaal verschillende opinie's over wat nou de fout was dat me internet het niet deed.
En ze waren ook totaal niet op de hoogte van wat de vorige collega had vertelt. Maar goed na een uur aan de lijn te hebben gezeten en nog steeds geen actie. Kreeg ik van de laatste medewerker een 0800 nummer dit was van de storingsdienst.
Dus ik dat nummer gebeld en weer het zelfde liedje allemaal mederwerkers met verschillende kijk op het probleem dit is zo 4 dagen door gegaan inmiddels 6 uur aan de lijn gezeten constant rustig geweest altijd vriendelijk.
Maar dit veranderde snel toe ik een studentje aan de lijn kreeg die mij door verbinde met het dichtste primafoon in de buurt melder.
terwijl hij had gezegt dat ik zou worden door verbonden met een monteur.
Ik belde weer op en na nog ongeveer 3 medewerkers was voor mij de maat vol ik zei
"wat moet ik doen voor dat jullie actie ondernemen kijk dat me internet het niet doet kan ik begrijpen waar mensen werken worden fouten gemaakt maar het lijkt er wel op dat jullie niet bereidwillig zijn om mij te helpen jullie hadden allang een afspraak kunnen maken met een monteur."
Toen kwam na het doorverbinden met iemand anders een collega van hun tot de conclusie dat ik een block had en dat zou kunnen zijn omdat ik een betalingachterstand zou kunnen hebben.
Dus ik weer met de afdeling debiteuren door verbonden en die zeiden dat ik geen fianciële achterstand.
Ik was toen pist of ik zei "moet ik jullie bedreigen of zo voordat goed wordt geholpen. Ik zei "natuurlijk ga ik dat niet doen" maar het lijkt wel of jullie een spel met me spelen.
Die mevrouw gaf me nummer van klachtendienst maar daar kreeg ik een korte dubbele toon maar niemand aan de lijn.
Ik was boos ik was radeloos en heb nu besloten om over te stappen op ziggo maar daar hoor ik ook niet veel goeds over op dit forum maar goed bij kpn kom ik ook geen stuk verder dus we wachten maar weer af.
Toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg en ik nog maar net 30 seconden had gesproken met die persoon zei ze ik verbind u even door met één van me collega's.
Hier op antwoorde ik "das goed alleen als ik maar niet nog eens 20 minuten hoef te wachten". Waarop zei weer antwoorde "u weet niet wat er in de wereld speelt"
Maar goed ik werd dus door verbonden en werd na een paar minuten weg gedrukt.
Ik dacht toen laat ik eens kijken of ik het ook via internet kan doen nou geprobeerd en ja ik me gegevens ingevuld en kreeg een week later een brief in de bus dat ze me verhuizing gegevens hebben ontvangen en dat ik 22 juli om 13:00 uur weer gebruik kon maken van me internet op het nieuwe adres
De verhuizing was klaar had me woning beetje ingericht toen het maandag 13:00 uur was en ik geen internet had ik dus bellen kreeg ik een medewerker van kpn aan de lijn die zei dat het nog wel een dagje kon duren en dat als het morgen niet zou werken dat ik dan nog maar eens terug moest bellen.
En je raad het al de volgende dag deed me internet het niet ik dat 0900 nummer gebeld 5 verschillende medewerkers aan de lijn gehad met gek genoeg allemaal verschillende opinie's over wat nou de fout was dat me internet het niet deed.
En ze waren ook totaal niet op de hoogte van wat de vorige collega had vertelt. Maar goed na een uur aan de lijn te hebben gezeten en nog steeds geen actie. Kreeg ik van de laatste medewerker een 0800 nummer dit was van de storingsdienst.
Dus ik dat nummer gebeld en weer het zelfde liedje allemaal mederwerkers met verschillende kijk op het probleem dit is zo 4 dagen door gegaan inmiddels 6 uur aan de lijn gezeten constant rustig geweest altijd vriendelijk.
Maar dit veranderde snel toe ik een studentje aan de lijn kreeg die mij door verbinde met het dichtste primafoon in de buurt melder.
terwijl hij had gezegt dat ik zou worden door verbonden met een monteur.
Ik belde weer op en na nog ongeveer 3 medewerkers was voor mij de maat vol ik zei
"wat moet ik doen voor dat jullie actie ondernemen kijk dat me internet het niet doet kan ik begrijpen waar mensen werken worden fouten gemaakt maar het lijkt er wel op dat jullie niet bereidwillig zijn om mij te helpen jullie hadden allang een afspraak kunnen maken met een monteur."
Toen kwam na het doorverbinden met iemand anders een collega van hun tot de conclusie dat ik een block had en dat zou kunnen zijn omdat ik een betalingachterstand zou kunnen hebben.
Dus ik weer met de afdeling debiteuren door verbonden en die zeiden dat ik geen fianciële achterstand.
Ik was toen pist of ik zei "moet ik jullie bedreigen of zo voordat goed wordt geholpen. Ik zei "natuurlijk ga ik dat niet doen" maar het lijkt wel of jullie een spel met me spelen.
Die mevrouw gaf me nummer van klachtendienst maar daar kreeg ik een korte dubbele toon maar niemand aan de lijn.
Ik was boos ik was radeloos en heb nu besloten om over te stappen op ziggo maar daar hoor ik ook niet veel goeds over op dit forum maar goed bij kpn kom ik ook geen stuk verder dus we wachten maar weer af.
Re: KPN verhuizing door geven een drama
Geachte….,
Ten eerste mijn excuses namens KPN voor de manier waarop deze hele situatie is verlopen. Dit had absoluut zo niet mogen gebeuren.
Vanwege privacy vragen we u niet om persoonsgegevens. Om uw situatie goed in te kunnen schatten vraag ik u mij uw klantnummer door te geven, dan kan ik de systemen kijken wat er aan de hand is. Op basis daarvan kan ik bepalen hoe ik u kan helpen zodat u zo snel mogelijk gebruik kunt maken van uw internetverbinding..
Ik kan u dan ook middels dit forum of als er privé gegevens aan te pas moeten komen via de email op de hoogte brengen.
mvg
E.Weis
KPN Webcare Team
Ten eerste mijn excuses namens KPN voor de manier waarop deze hele situatie is verlopen. Dit had absoluut zo niet mogen gebeuren.
Vanwege privacy vragen we u niet om persoonsgegevens. Om uw situatie goed in te kunnen schatten vraag ik u mij uw klantnummer door te geven, dan kan ik de systemen kijken wat er aan de hand is. Op basis daarvan kan ik bepalen hoe ik u kan helpen zodat u zo snel mogelijk gebruik kunt maken van uw internetverbinding..
Ik kan u dan ook middels dit forum of als er privé gegevens aan te pas moeten komen via de email op de hoogte brengen.
mvg
E.Weis
KPN Webcare Team
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 30 jul 2008 13:31
Re: KPN verhuizing door geven een drama
Dit is me email die veraad me achternaam
[email protected]
en woon in breda
als u mijn zou helpen kan ik de aanvraag van ziggo stop zetten
[email protected]
en woon in breda
als u mijn zou helpen kan ik de aanvraag van ziggo stop zetten
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 30 jul 2008 13:31
Re: KPN verhuizing door geven een drama
mijn klant nr is 124226826
Re: KPN verhuizing door geven een drama
Beste,
Ik wil u heel graag helpen met t probleem maar vreemd genoeg kan ik geen gegevens vinden onder t klantnummer wat u opgeeft.
Misschien heeft u ergens anders nog een ander papiertje liggen met een ander klantnummer?
Ik hou dit topic in de gaten en zal verder kijken als u nog andere gegevens kunt noemen.
mvg
E. Weis
KPN Webcare Team
Ik wil u heel graag helpen met t probleem maar vreemd genoeg kan ik geen gegevens vinden onder t klantnummer wat u opgeeft.
Misschien heeft u ergens anders nog een ander papiertje liggen met een ander klantnummer?
Ik hou dit topic in de gaten en zal verder kijken als u nog andere gegevens kunt noemen.
mvg
E. Weis
KPN Webcare Team
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 30 jul 2008 13:31
Re: KPN verhuizing door geven een drama
U heeft me achternaam uw heeft de plaats waar ik woon
Zoek daar eens op zal het hier nog een keer opschrijven.
Ik geef u hierbij toestemming om deze prive gegevens te gebruiken.
B.B.L Sikkes
20-08-1981
Breda
Zoek daar eens op zal het hier nog een keer opschrijven.
Ik geef u hierbij toestemming om deze prive gegevens te gebruiken.
B.B.L Sikkes
20-08-1981
Breda
Re: KPN verhuizing door geven een drama
Beste,
Ook met die gegevens (gecombineerd met klantnummer) heb ik helaas geen gegevens kunnen vinden.
Mvg
E. Weis
KPN webcare Team
Ook met die gegevens (gecombineerd met klantnummer) heb ik helaas geen gegevens kunnen vinden.
Mvg
E. Weis
KPN webcare Team
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 30 jul 2008 13:31
Re: KPN verhuizing door geven een drama
Dan zoek je zonder klantnummer aan de telefoon lukt het ook altijd zonder klantnummer en alleen met de naw gegevens.
Vriendelijke groet
Bjorn Sikkes
Vriendelijke groet
Bjorn Sikkes
Re: KPN verhuizing door geven een drama
Beste,
Ik zoek op precies de zelfde manier, in precies de zelfde systemen als dat we aan de telefoon doen.
Ik verzoek je dan ook om ons via de telefoon t probleem nogmaals te laten bekijken zodat we met gegevens kunnen gaan zoeken die niet verstandig zijn om hier op t forum te zetten.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team
Ik zoek op precies de zelfde manier, in precies de zelfde systemen als dat we aan de telefoon doen.
Ik verzoek je dan ook om ons via de telefoon t probleem nogmaals te laten bekijken zodat we met gegevens kunnen gaan zoeken die niet verstandig zijn om hier op t forum te zetten.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 30 jul 2008 13:31
Re: KPN verhuizing door geven een drama
Kijk dit nou precies wat kpn de hele tijd doet je van het kastje na de muur sturen. Maar ik heb al vaak genoeg met jullie gebeld ik ben bezig met een andere internet provider en ben van plan weg te gaan bij jullie
Re: KPN verhuizing door geven een drama
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt alleen heb ik het na 45 gesprekken met de klantenservice en 23 toezeggingen dat ik word teruggebeld, opgegeven. Ik ben wel 3x teruggebeld met de mededeling dat ik word teruggebeld... 4x voor Jan met de korte achternaam een snipperdag opgenomen omdat de monteur langs zou komen; hij moet nu nog komen! Tuig van de richel is het om zo met je klanten om te gaan. Bij Ziggo ben ik een week na aanmelding aangesloten, heb alles keurig op tijd ontvangen en de avond voordat de monteur kwam aansluiten, ben ik nog gebeld door Ziggo om te controleren of alles klopte. Dat is pas service!
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 30 jul 2008 13:31
Re: KPN verhuizing door geven een drama
Kpn sucks als het gaat om klanten service producten zijn wel goed maar ja die worden dan ook door anderen bedrijven gemaakt.
En die e. weis is er alleen maar om televisie's programma's als radar en kassa op low profile te houden. Want waar daar zit geen enkel bedrijf op te wachten.
Ziggo is misschien een idee maar ga nu echt goed uitzoeken voor dat ik een provider neem.
En die e. weis is er alleen maar om televisie's programma's als radar en kassa op low profile te houden. Want waar daar zit geen enkel bedrijf op te wachten.
Ziggo is misschien een idee maar ga nu echt goed uitzoeken voor dat ik een provider neem.
Re: KPN verhuizing door geven een drama
Er werd mij trouwens ook door KPN Klantenservice geadviseerd om een klacht via internet in te dienen. Dit heb ik op 18 juli jl. gedaan en heb een bevestiging ontvangen dat ik binnen 5 werkdagen een antwoord zou krijgen maar u raadt het al; het blijft oorverdovend stil. Mocht de dame van KPN meelezen, de klacht is bij jullie geregistreerd onder reactieummer 5236720. Het is nu alleen nog wachten totdat de rekening van KPN in de bus valt voor de komende abonnementsperiode. Na de brief die ik onlangs ontving waarin ik gefeliciteerd word met mijn nieuwe internetaansluiting op mijn oude adres kijk ik nergens meer van op. Dat je één keer een toezegging doet om terug te bellen en het gebeurt niet is tot daar aan toe maar 23 keer een belofte niet nakomen is een grof schandaal.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 04 aug 2008 16:00
Re: KPN verhuizing door geven een drama
Ook ik heb de moed opgegeven, veel tijd verloren, veel geld kwijt geraakt aan telefoonkosten en abonnementgeld voor mijn internet........dit alles voor niets. ADSl-go . inderdaad GO, Ik ben er klaar mee.
KPN sluit u aan................Ik vraag me af wanneer????
Gerarda
KPN sluit u aan................Ik vraag me af wanneer????
Gerarda
Re: KPN verhuizing door geven een drama
En anders moet die maar in zijn kristallen bol kijken,Dan zoek je zonder klantnummer aan de telefoon lukt het ook altijd zonder klantnummer en alleen met de naw gegevens.
Wat is dat nou voor houding? Iemand probeert je te helpen maar kan je blijkbaar niet vinden in het systeem, Dat kan gebeuren, Dat ze je aan de telefoon wel kunnen vinden komt waarschijnlijk omdat ze dan meer gegevens hebben om op te zoeken zoal postcode of telefoonnummer.
Het zou trouwens van KPN handig zijn als ze een e-mail adres voor hun webcare team maken. Dan kan je wat meer gegevens mailen ben je ook makkelijker te vinden.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 30 jul 2008 13:31
Re: KPN verhuizing door geven een drama
Och god volgens mij is dit persoontje beetje naief want denk je nou echt dat die e weis je probeert te helpen die zit hier alleen maar om tv programma's als radar en kassa op low profile te houden. En wat betreft mijn houding kan er inderdaad nog veel aan veranderen maar heb daar geen zin in want 9 van de 10 keer werkt het dus ...
Re: KPN verhuizing door geven een drama
Beste,
Ik heb begrepen van mijn collega Dhr. den Daas, dat hij vanmorgen persoonlijk met u contact heeft opgenomen en t probleem in behandeling heeft kunnen nemen.
Ik wil u dan ook bij deze laten weten dat we het probleem dus verder in de gaten houden en het persoonlijk gaan melden als er verandering in de zaak komt.
Mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team
Ik heb begrepen van mijn collega Dhr. den Daas, dat hij vanmorgen persoonlijk met u contact heeft opgenomen en t probleem in behandeling heeft kunnen nemen.
Ik wil u dan ook bij deze laten weten dat we het probleem dus verder in de gaten houden en het persoonlijk gaan melden als er verandering in de zaak komt.
Mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team
Re: KPN verhuizing door geven een drama
Ook ik ben net gebeld door KPN en men heeft de opzegging van ISDN en ADSL keurig afgehandeld met zelfs een tegemoetkoming in de gemaakte kosten. Als de service slecht is, melden we het hier maar als het goed wordt afgehandeld mag dat ook vermeld worden! Helaas voor KPN was ik inmiddels al aangesloten bij Ziggo en dat bevalt tot op heden ook prima.
Re: KPN verhuizing door geven een drama
Dat is natuurlijk ook goed om te horen dat t ook goed kan gaan.
Hartstikke goed dat de hele situatie in "robuust" zn geval uiteindelijk goed is opgelost.
mvg
E. Weis
KPN Webcare Team
Hartstikke goed dat de hele situatie in "robuust" zn geval uiteindelijk goed is opgelost.
mvg
E. Weis
KPN Webcare Team
Re: KPN verhuizing door geven een drama
Beste Just2eyes,
Ik heb zojuist in t systeem kunnen kijken en daar blijkt uit dat t probleem is opgelost.
Ik wou dit graag even verifiëren.
mvg,
E. Weis
KPN Webcare.
Ik heb zojuist in t systeem kunnen kijken en daar blijkt uit dat t probleem is opgelost.
Ik wou dit graag even verifiëren.
mvg,
E. Weis
KPN Webcare.