Sinds kort heb ik het perfect werkende systeem om met m'n laptop overal in Nederland mobiel te internetten.
Ik zag dat ik ook gebruik kon maken van het versturen/ontvangen van SMS via m'n laptop, dus dat heb ik even uitgetest en 't werkt perfect.
Maar nu vroeg ik me af of daar kosten aan verbonden waren.
Op de website kwam ik er niet uit, dus gebeld met 0800-0201157.
Daar kwam men er ook niet direct uit, tegenstrijdige antwoorden.
Als laatste zei een medewerker: 0,24 ex btw per SMS.
Je kunt 1500 tekens per keer versturen, dat had ik dus als test gedaan.
De melding gaf aan dat er 5 SMS'jes verstuurd waren.
Duur testje: €1.43
Ik kan het pas na een maand op m'n rekening zien, en krijg het terug als het inderdaad geld kost, dat is in ieder geval IETS.
Wel raar, dat ze het zelf niet zeker weten.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet hij/zij het antwoord?
Mijn abonnement heet: KPN Mobiel Internet Laptop Totaal en kost 35 euro per maand.
http://www.kpn.com/mobiel/internet-mobi ... laptop.htm
Totaal is bij mij totaal.... dus ik heb KPN wel verzocht hier duidelijk over te zijn op hun website.
Graag een reactie.... alvast bedankt. [/url]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SMS via KPN USB-Modem
Re: SMS via KPN USB-Modem
Een sms met het nieuwe basis tarief kost 0.23 cent.
Verder is er in combinatie met uw abonnement niets terug te vinden of op te vragen op de site.
Het lijkt mij beter om u te beperken tot het zenden van e-mail omdat dit gratis is tot ze er zelf duidelijke informatie over kunnen verstrekken op de site.
Verder is er in combinatie met uw abonnement niets terug te vinden of op te vragen op de site.
Het lijkt mij beter om u te beperken tot het zenden van e-mail omdat dit gratis is tot ze er zelf duidelijke informatie over kunnen verstrekken op de site.
Re: SMS via KPN USB-Modem
Sms versturen via de KPN USB-Modem met een KPN Mobiel Internet Laptop Totaal kost 0,17 euro cent excl. b.t.w..