Op 27 juni aangesloten ( door monteur van ziggo ) op kabeltelefonie,
Nu ruim drie weken verder , niet kunnen bellen of gebeld worden, het lijntje is en blijft dood,
Al drie keer gebeld met klantenservice( ruim half uur in de wacht elke keer ), twee keer gemaild ( duurt dagen als je een reactie krijgt ), maar tot op heden niks noppa nada,
Bij de eerste keer bij klantenservice doorgeven dat mijn man zeer ernstig ziek is , en dus afhankelijk zijn van een vaste telefoonlijn.
Maak nu best hoge kosten met een geleend mobiel,
Wie weet waar ik naar toe kan bellen / mailen met de juiste afd bij Ziggo?
Bedankt D Posthuma
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo telefonie
-
- Contacteer:
Re: Ziggo telefonie
Ik voorspel dat Webcare zal reageren.
[email protected] met 'Webcare' in de subjectlijn.
Ik zou trouwens ook een aangetekend schrijven sturen - met daarin deze klacht, en verzoek tot directe aansluiting, plus terugbetaling van dat deel van de rekening dat met telefonie te maken heeft.
[email protected] met 'Webcare' in de subjectlijn.
Ik zou trouwens ook een aangetekend schrijven sturen - met daarin deze klacht, en verzoek tot directe aansluiting, plus terugbetaling van dat deel van de rekening dat met telefonie te maken heeft.
-
Zo snel mogenlijk van ZIGGO af zien te komen,want het is consument onvriendelijk bedrijf.
De stand van zaken nu,
Diverse malen gebeld,
diverse malen gemaild,
verleden week vrijdag een aangetekende brief verstuurd, GEEN reactie , ga denk in Ziggo aanmelden voor de koude douche.
De service van Ziggo is geen service
D Posthuma
Diverse malen gebeld,
diverse malen gemaild,
verleden week vrijdag een aangetekende brief verstuurd, GEEN reactie , ga denk in Ziggo aanmelden voor de koude douche.
De service van Ziggo is geen service
D Posthuma
-
- Contacteer:
Nou..
Mijn profetische gave werkt ook niet echt...
Helaas, schijnbaar doet Ziggo webcare het ook niet meer...
Mijn profetische gave werkt ook niet echt...
Helaas, schijnbaar doet Ziggo webcare het ook niet meer...
Is dit probleem inmiddels opgelost?