LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] weergave gemiste gesprekken bij Home en Ziggo
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 15 jul 2008 17:16
weergave gemiste gesprekken bij Home en Ziggo
sinds ongeveer maart dit jaar kon ik op mijn Boston 530 niet meer zien wie mij belde of had gebeld. Sinds enkele jaren heb ik telefoon bij Essent Home, met internet en tv. De geluidskwaliteit van de telefoonverbinding was gedurende die tijd en is nog steeds slecht.
Sinds het uitvallen van de weergave van gemiste gesprekken (dus wie er gebeld heeft) wordt ik door de klantenservices van Home en Ziggo op beleefde wijze doch genadeloos van het kastje naar de muur gestuurd.
Vele mails en telefoongesprekken met niets als resultaat.
Samenvattend:
1.
KPN zegt dat haar Boston 530 (en Chicago) uitstekend geschikt zijn voor Home en Ziggo, dat ze er echter klachten over krijgen en dat het probleem van de nummereweergave bij Ziggo ligt,
2.
Ziggo blijft beweren dat het GSFSK-protocol bij haar niet werkt (heeft bij mij meerdere jaren perfect gefunctioneerd). Sterker nog: het wél werken ervan bij mij gedurende enkele jaren wordt betiteld als "storing".
3.
Ik word langzamerhand gek van dit ontwijkend gedoe, van het eeuwig wachten aan de klantenservice (dat went dus nooit) en van het steeds sterker wordende gevoel dat ik ongelooflijk wordt belazerd door een bedrijf dat per maand zo'n kleine 60 euro van mij ontvangt.
Jan Bronzwaer
Sinds het uitvallen van de weergave van gemiste gesprekken (dus wie er gebeld heeft) wordt ik door de klantenservices van Home en Ziggo op beleefde wijze doch genadeloos van het kastje naar de muur gestuurd.
Vele mails en telefoongesprekken met niets als resultaat.
Samenvattend:
1.
KPN zegt dat haar Boston 530 (en Chicago) uitstekend geschikt zijn voor Home en Ziggo, dat ze er echter klachten over krijgen en dat het probleem van de nummereweergave bij Ziggo ligt,
2.
Ziggo blijft beweren dat het GSFSK-protocol bij haar niet werkt (heeft bij mij meerdere jaren perfect gefunctioneerd). Sterker nog: het wél werken ervan bij mij gedurende enkele jaren wordt betiteld als "storing".
3.
Ik word langzamerhand gek van dit ontwijkend gedoe, van het eeuwig wachten aan de klantenservice (dat went dus nooit) en van het steeds sterker wordende gevoel dat ik ongelooflijk wordt belazerd door een bedrijf dat per maand zo'n kleine 60 euro van mij ontvangt.
Jan Bronzwaer
-
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24
Re: weergave gemiste gesprekken bij Home en Ziggo
@jbronzwaer
Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.
Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.
Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 15 jul 2008 17:16
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 15 jul 2008 17:16
Re: weergave gemiste gesprekken bij Home en Ziggo
Ik reageer maar even zelf:
Ziggo heeft gereageerd met de mededeling dat mijn gironummer is veranderd. Dat wist ik echter al want dat heb ik driemaal aan Home doorgegeven en bij de derde keer hebben ze dat in hun compuyersysteem écht aangevinkt.
Het doet bovendien niet terzake want het gaat om heel anderte dingen.
Maar nu komtie:
Ziggo wil me zaterdag aanstaande als troost voor de ellende een boeket bloemen bezorgen. U begrijpt het: mij vallen inmiddels weer de schoenen uit en word ik alleen maar bozer.
Jan Bronzwaer
Ziggo heeft gereageerd met de mededeling dat mijn gironummer is veranderd. Dat wist ik echter al want dat heb ik driemaal aan Home doorgegeven en bij de derde keer hebben ze dat in hun compuyersysteem écht aangevinkt.
Het doet bovendien niet terzake want het gaat om heel anderte dingen.
Maar nu komtie:
Ziggo wil me zaterdag aanstaande als troost voor de ellende een boeket bloemen bezorgen. U begrijpt het: mij vallen inmiddels weer de schoenen uit en word ik alleen maar bozer.
Jan Bronzwaer
Re: weergave gemiste gesprekken bij Home en Ziggo
Ik snap het, de stoom komt inmiddels uit uw oren. Geef het bosje bloemen aan moeders de vrouw, en kom ff tot rust. Daarna zou ik met frisse moed opnieuw een poging via het webcare team wagen.
Immers als u niets doet weet u zeker dat het probleem niet verhoplen wordt.
pvd
Immers als u niets doet weet u zeker dat het probleem niet verhoplen wordt.
pvd
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 15 jul 2008 17:16
Re: weergave gemiste gesprekken bij Home en Ziggo
pvd,
dank voor je reactie. je hebt gelijk: rustig blijven is de beste remedie.
Maar het is een beproeving!
Jan Bronzwaer.
dank voor je reactie. je hebt gelijk: rustig blijven is de beste remedie.
Maar het is een beproeving!
Jan Bronzwaer.
-
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24
Re: weergave gemiste gesprekken bij Home en Ziggo
@jbronzwaer
Wij hebben op 29 juli 2008 per e-mail een antwoord op uw vragen gegeven. Indien u aan de hand van het door ons gezonden bericht nog vragen heeft, dan horen wij dit graag van u.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam
Wij hebben op 29 juli 2008 per e-mail een antwoord op uw vragen gegeven. Indien u aan de hand van het door ons gezonden bericht nog vragen heeft, dan horen wij dit graag van u.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 15 jul 2008 17:16
Re: weergave gemiste gesprekken bij Home en Ziggo
Geachte Ziggo,
Als u vindt dat de melding dat ik een e-mail heb ontvangen van U, op dit forum op zijn plaats is (mij ontgaat het doel ervan geheel, tenzij u denkt mij hiermee te kunnen laten stoppen met mijn klacht), dan kan ik daar wel iets aan toevoegen:
op 29 en 30 juli is er inderdaad weer e-mailkontakt geweest tussen u en mij. Helaas begint het probleem weer bij het begin:
u vertelt mij iets dat mij reeds tweemaal door u is verteld, ik vertel het verhaal nog maar eens voor de zoveelste keer
en . . .
er weer wordt er aan het probleem gewoon helemaal niets gedaan.
U houdt mij aan het lijntje.
Jan Bronzwaer
Als u vindt dat de melding dat ik een e-mail heb ontvangen van U, op dit forum op zijn plaats is (mij ontgaat het doel ervan geheel, tenzij u denkt mij hiermee te kunnen laten stoppen met mijn klacht), dan kan ik daar wel iets aan toevoegen:
op 29 en 30 juli is er inderdaad weer e-mailkontakt geweest tussen u en mij. Helaas begint het probleem weer bij het begin:
u vertelt mij iets dat mij reeds tweemaal door u is verteld, ik vertel het verhaal nog maar eens voor de zoveelste keer
en . . .
er weer wordt er aan het probleem gewoon helemaal niets gedaan.
U houdt mij aan het lijntje.
Jan Bronzwaer
Re: weergave gemiste gesprekken bij Home en Ziggo
Ohjee....ik heb ook net een mailtje aan deze lieden gestuurd.
Dat beloofd niet veel goeds.
Even afwachten maar....kan niets zeggen over zaken die nog niet behandeld zijn, maar.....ik hou jullie op de hoogte.
Dat beloofd niet veel goeds.
Even afwachten maar....kan niets zeggen over zaken die nog niet behandeld zijn, maar.....ik hou jullie op de hoogte.