LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 4 DECEMBER 2007 is onze zaak voorgeweest te AMSTERDAM
Re: 4 DECEMBER 2007 is onze zaak voorgeweest te AMSTERDAM
Liba 2 ,Dexia melde zich zelf per brief dat ze zich zullen houden aan de uitspraak van de hoge raad i.v.m. de tweede handtekening die nodig was, in de eegalease zaak. Ik neem aan dat alle eegaleasers hun geld rerugkrijgen de meesten zullen nog even zwijgen tot ze het geld binnen hebben dit i.v.m. zwijplicht die dexia vraagt als je hun overeenkomst terug stuurt.
Nogmaals HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
groetjes Harry
Nogmaals HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
groetjes Harry
Hoera
van mij is de brief ook binnen
Nog even naar leaseproces voore goedkeuring en dan op de bus
van mij is de brief ook binnen
Nog even naar leaseproces voore goedkeuring en dan op de bus
Ik heb ook de ontvangen stukken (pdf) gemaild naar leaseproces.
Dus ik vraag mij af hoelang dit duurt voor goedkeuring. Ik krijg alles terug behalve mijn incassokosten van ongeveer 1100 euro. Dat is jammer en heel veel geld. Maar toen wisten wij ook geen raad net als velen en nu weten we het beter. Ik heb begrepen dat niemand zijn incassokosten heeft ontvangen.
Groetjes
Dus ik vraag mij af hoelang dit duurt voor goedkeuring. Ik krijg alles terug behalve mijn incassokosten van ongeveer 1100 euro. Dat is jammer en heel veel geld. Maar toen wisten wij ook geen raad net als velen en nu weten we het beter. Ik heb begrepen dat niemand zijn incassokosten heeft ontvangen.
Groetjes
Beste Oudshoorn.
Mijn papieren liggen nu bijna drie weken bij leaseproces en heb nog steeds niets vernomen heb wel gebeld maar kreeg te horen dat zij daar niet direct naar konden kijken.
Ondanks een briefje met mijn geplande vakantie meegestuurd te hebben heb ik tot opheden nog niets van deze club mogen vernemen dus reken je niet te snel rijk wat betreft een reactie van hun kant.
Daarbij komt de termijn van aanvaarden wel heel dichtbij deze is je nu ook bekend.
Aangezien ik aanstaande week nog even er tussenuit ga heb ik weinig vertrouwen dat dit (advies)mij nog op tijd zal bereiken
Groetjes Leguaan.
Mijn papieren liggen nu bijna drie weken bij leaseproces en heb nog steeds niets vernomen heb wel gebeld maar kreeg te horen dat zij daar niet direct naar konden kijken.
Ondanks een briefje met mijn geplande vakantie meegestuurd te hebben heb ik tot opheden nog niets van deze club mogen vernemen dus reken je niet te snel rijk wat betreft een reactie van hun kant.
Daarbij komt de termijn van aanvaarden wel heel dichtbij deze is je nu ook bekend.
Aangezien ik aanstaande week nog even er tussenuit ga heb ik weinig vertrouwen dat dit (advies)mij nog op tijd zal bereiken
Groetjes Leguaan.
Toen wij in april met vakantie gingen, hebben wij Leaseproces laten weten wanneer we terug waren. Daarvóór hadden ze al aangegeven dat onze zaak "op de rol" lag en ze zouden rekening houden met onze vakantie.
Tot nu toe helaas niets meer vernomen...
Tot nu toe helaas niets meer vernomen...
-
Gisteren ben ik gebeld door een medewerker van Leaseproces ter voorbereiding van onze rechtszaak die binnenkort voor komt.
Er moesten nog wat aanvullende documenten gemaild worden, en nog een paar kleine zaken moesten behandeld worden.
Er wordt wel degelijk persoonlijk contact onderhouden maar dan zal je eerst op de rol gezet moeten worden en moeten verschijnen op een zogenaamde comparitie.
Deze medewerker zal binnenkort weer contact opnemen, om het e.e.a. door te bespreken en ons voor te bereiden op de rechtszaak.
Ik hou jullie op de hoogte !
Er moesten nog wat aanvullende documenten gemaild worden, en nog een paar kleine zaken moesten behandeld worden.
Er wordt wel degelijk persoonlijk contact onderhouden maar dan zal je eerst op de rol gezet moeten worden en moeten verschijnen op een zogenaamde comparitie.
Deze medewerker zal binnenkort weer contact opnemen, om het e.e.a. door te bespreken en ons voor te bereiden op de rechtszaak.
Ik hou jullie op de hoogte !
Ha
ik lees dat het lang duurt maar voor het verstijken van de datum gaat hij bij mij de deur uit naar D....
ik lees dat het lang duurt maar voor het verstijken van de datum gaat hij bij mij de deur uit naar D....
W.b. die comparitie, daarover heeft Lease Proces ons april jl. benaderd. Toen gaven we aan op vacantie te gaan, en men zou ons daarna z.s.m. contacten. Komt nog dus.
9 feb. 2006 werd ons de dagvaarding tegen Dexia reeds toegestuurd, onder vermelding van: "hierbij zenden wij u de dagvaarding in uw zaak tegen Dexia, zoals deze op korte termijn zal worden aangebracht". Dat is dus 2 1/2 jaar geleden...
Maar ons geduld kent geen grenzen, wat in het vat zit verzuurt niet. We zijn 4 jaar geleden met LP in zee gegaan, en we voelen ons nog geen drenkelingen. We hopen in elk geval ons bejaarden-appartement t.z.t. te kunnen stofferen van hetgeen we tegoed hebben...
9 feb. 2006 werd ons de dagvaarding tegen Dexia reeds toegestuurd, onder vermelding van: "hierbij zenden wij u de dagvaarding in uw zaak tegen Dexia, zoals deze op korte termijn zal worden aangebracht". Dat is dus 2 1/2 jaar geleden...
Maar ons geduld kent geen grenzen, wat in het vat zit verzuurt niet. We zijn 4 jaar geleden met LP in zee gegaan, en we voelen ons nog geen drenkelingen. We hopen in elk geval ons bejaarden-appartement t.z.t. te kunnen stofferen van hetgeen we tegoed hebben...
-
Die dagvaarding hebben we wel eerder ontvangen maar door Dexia die zo nodig zijn WCAM op moest dringen is dat allemaal wat vertraagd.
Ik heb volste vertrouwen in Leaseproces, en ik niet alleen.
Ik heb volste vertrouwen in Leaseproces, en ik niet alleen.
Gisteren nog gebeld met leaseproces,kreeg een bandje met de mededeling dat er hard gewerkt werd aan de vaststellingsovereenkomsten die van Dexia zijn ontvangen, ze hebben naar hun zeggen er zeer veel ontvangen en zijn druk bezig de achterstand in te lopen.
Maar ik ben van mening dat je moet reageren binnen de gestelde termijn die in de vaststellingsovereenkomst vermeldt is daar er anders geen (rechten)meer aan ontleent kunnen worden.
Zoals ik al eerder berichte ligt deze overeenkomst al drie weken bij leaseproces en komt de termijn van aanvaarden zeer dichtbij.en is het dus de vraag of het advies van leaseproces je nog op tijd bereikt als je voornemens bent om deze schikking van Dexia te aanvaarden.
Maar ik ben van mening dat je moet reageren binnen de gestelde termijn die in de vaststellingsovereenkomst vermeldt is daar er anders geen (rechten)meer aan ontleent kunnen worden.
Zoals ik al eerder berichte ligt deze overeenkomst al drie weken bij leaseproces en komt de termijn van aanvaarden zeer dichtbij.en is het dus de vraag of het advies van leaseproces je nog op tijd bereikt als je voornemens bent om deze schikking van Dexia te aanvaarden.
als ze niet op tijd zijn verstuur ik hem voor de versteken datum
ik wil er van af
ik wil er van af
Hallo iedereen
Mijn geld is binnen het staat zowaar op mijn rekening
ik moest even een traanje laten vanavond een extra wijntje
hoera hoera
wat ben ik blij dat ik van die hoerezooi af ben
binnenkort de vuurkorf aan en alles verbranden
Liba2
Mijn geld is binnen het staat zowaar op mijn rekening
ik moest even een traanje laten vanavond een extra wijntje
hoera hoera
wat ben ik blij dat ik van die hoerezooi af ben
binnenkort de vuurkorf aan en alles verbranden
Liba2
liba2,
pas op juich niet te vroeg dexia cs kan nog in hoger beroep!
dit is al eerder gebeurd namelijk,
kijk het forum er maar op na!
11
maar verder gefeliciteerd!
pas op juich niet te vroeg dexia cs kan nog in hoger beroep!
dit is al eerder gebeurd namelijk,
kijk het forum er maar op na!
11
maar verder gefeliciteerd!
@henkgeluk,
Bij een schikking, zoals bij liba2, kan Dexia niet in hoger beroep gaan, dus dit is definitief.
@liba2,
Een glaasje wijn is m.i. niet genoeg om deze overwinning op een bank te vieren.
Champagne en een gezellig etentje samen op kosten van Dexia is het zeker waard.
Het gebeurt niet elke dag dat een gewone burger het wint van een machtge bank, geniet ervan, jullie hebben er hard genoeg voor geknokt!
@iedereen,
Alleen door te vechten tegen het onrecht wat jou is aangedaan en om door te zetten en ruggegraat te tonen kun je iets bereiken tegen dit soort financiele instellingen.
En dat het lukt bewijzen de vele duizenden uitspraken en schikkingen, alleen al dit jaar.
Maar je moet er wel wat voor doen!
Succes en groeten,
Piet
Bij een schikking, zoals bij liba2, kan Dexia niet in hoger beroep gaan, dus dit is definitief.
@liba2,
Een glaasje wijn is m.i. niet genoeg om deze overwinning op een bank te vieren.
Champagne en een gezellig etentje samen op kosten van Dexia is het zeker waard.
Het gebeurt niet elke dag dat een gewone burger het wint van een machtge bank, geniet ervan, jullie hebben er hard genoeg voor geknokt!
@iedereen,
Alleen door te vechten tegen het onrecht wat jou is aangedaan en om door te zetten en ruggegraat te tonen kun je iets bereiken tegen dit soort financiele instellingen.
En dat het lukt bewijzen de vele duizenden uitspraken en schikkingen, alleen al dit jaar.
Maar je moet er wel wat voor doen!
Succes en groeten,
Piet
Piet
jij vooral bedankt jij bent een steun geweest om verder te gaan
wij wilde de restschuld betalen van 33000 euro
nu hebben we de inleg rente en 500 advocaat kosten terug
nogmaals piet bedankt
jij vooral bedankt jij bent een steun geweest om verder te gaan
wij wilde de restschuld betalen van 33000 euro
nu hebben we de inleg rente en 500 advocaat kosten terug