LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
lex

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door lex »

Beste gast ( zus) :-))

Ik uit deze woorden niet maar iemand anders...SJZ

Maar inderdaad genoeg erover wordt inderdaad te flauw, er zijn belangrijkere zaken aan de orde.......

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door leeuwen »

Mensen, zal ik jullie eens wat vertellen? Die Sjoerd werkt volgens mij bij Dexia!!! Hoe kan ie anders weten dat ze zich slap lachen daar? Hij zit daar volgens mij gewoon met z'n snufferd bij!!! Laten we dit soort figuren a.u.b. negeren, dat is de enige manier. Natuurlijk lezen ze bij Dexia deze site ook! Dat mag ook maar laten ze zich hier niet mee gemoeien, ze hebben al genoeg schade aangericht.

Otira

Gast

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door Gast »

Nou laat ik je dan uit de droom helpen, Sjoerd is kleuterleider bij de scouts.

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door leeuwen »

Sorry, sorry, sorry,

Nou bezondig ik mezelf ook al aan deze onzin, laten we elkaar niet gaan beschuldigen, daar schiet niemand iets mee op. Het begon als een goede site en laten we het zou houden a.u.b.!!! Ophouden dus!!!

Aleen nog relevante informatie!

groeten,

Otira


cd1

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door cd1 »

jammer dat dit topic op deze site die ik, HOPEND OP RELEVANTE INFORMATIE, startte is afgegleden naar nutteloos.

Stop aub die onzin of begin een eigen topic.
CD

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door aert0001 »

laten we gewoon opnieuw beginnen, en serieus proberen verder te gaan met deze topic, hij is nog steeds interessant.

Ton

Anmereto
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 jul 2003 13:48

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door Anmereto »

Zo is dat.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door SJZ »

Ik lees:
laten we gewoon opnieuw beginnen, en serieus proberen verder te gaan met deze topic, hij is nog steeds interessant.
Op zich is dat waar. Het schelden is begonnen omdat ik gezegd heb dat het destijds niet Dexia is geweest die deze producten bedacht heeft, maar Aegon. Dat was voldoende redenen om te suggereren dat ik bij Dexia zou werken.

Echte Dexia medewerkers discussieren vast niet mee op dit forum. Immers, dit is de plek waar Dexia medewerkers met geweld worden bedreigd (de zaak kort en klein slaan, op hun bek slaan), waar met brandstichting wordt gedreigd (de fik erin) en waar verwezen wordt naar een dode topman van Dexia Nederland (een dode Bruneel).
Reken maar niet dat Dexia medewerkers zich hier bekend zullen maken hoor.

Maar omdat ik een paar pagina's terug zei: vroeger wat het Aegon, gaat het gelijk pagina's lang om schelden en valse beschuldigingen. Lekker niveau hier.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door aert0001 »

Sjoerd,

dat heb ik even na gelezen, je hebt gelijk.

Jij schijnt toch iedere keer wel wat los te maken hier op het forum.
Je bent ook best wel scherp, denk ik dan, ook provoceer je wel graag,maar regelmatig heb je goede en scherpe dingen, dat men er nogal fel op reageert kom waarschijnlijk ook wel doordat er bij heel veel van ons grote emoties meespelen en dat vertroebelt weleens, of geeft een te snelle en te felle reactie.

Voorzover m'n tenen nog kunnen krullen, ze doen soms flink hun best.
Blijf je repliek gewoon op het forum plaatsen, dat houd mensen scherp, het leuke van het forum is zijn algemeenheid en diversiteit aan meningen.

Groetjes prettig week-end, en go .

Ton

Ewald
Berichten: 72
Lid geworden op: 20 aug 2003 12:14

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door Ewald »

up

cd
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 aug 2003 09:37

Re: Sara Etty: Help! ik weet het niet meer

Ongelezen bericht door cd »

up

Gesloten