LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dating SMS 3839 - neppers!

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Guardian72
Contacteer:

Dating SMS 3839 - neppers!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Een nieuwe..

op een christelijke (!) dating/vriendschapssite nog wel...
Hoi,

Ik zag je profiel dus dacht even reageren.

Sinds een paar jaar ben ik weduwe, maar ben nu toch weer toe
aan een leuke en misschien wel een spannende relatie.

Ik ben 37 jaar en heb een dochtertje van 9 jaar en ben werkzaam als kraamverzorgster.
Helaas start mijn computer niet meer op, denk dat die stuk is, of een virus heeft
Ben nu even bij mijn ouders, maar ik moet echt zo weer naar huis , maar gelukkig heb ik zojuist een boxje kunnen maken.
Als je mij wilt bereiken stuur dan een smsje begin je berichtje met SC Lori en dat versturen naar 3839
Voorlopig durf ik mijn eigen nummer nog niet
te geven omdat ik in het verleden vervelende dingen heb meegemaakt.
Laat gauw wat van je horen !! hoor ik snel van je en misschien kunnen we binnenkort
gezellig ergens wat gaan drinken of lekker een hapje eten.
Ik heb er nu al zin in en vergeet me niet een smsje te sturen
(1.5pob), ik wacht op je xx,
Groetjes Lori,
Natuurlijk niet op gereageerd -maar dit is typisch een staaltje van snel rijk worden ten koste van anderen.

Een google op SMS 3839 levert een waslijst aan 'adult' entertainment op :
http://www.google.nl/search?client=fire ... gle+zoeken

rebell

Re: Dating SMS 3839 - neppers!

Ongelezen bericht door rebell »

hoi

ik zit net jou berichtje te lezen en vind je zelf ook niet dat je snel met je oordeel bent?
voordat je gaat boos worden ik ben geen smsdienst om dat gelijk maar even duidelijk te maken maar ik ben dus iemand die ook weleens van
zo een boxje gebruik heeft gemaakt omdat ik het een fijne manier vond om de eerste contacten te maken dit door tot 2 x toe gestalkt te zijn.
ik heb toen de keuze gemaakt om daarvoor te betalen omdat ik gewoon angstig was om gelijk emailadressen en telefoonnummers uit te wisselen want je wilt niet weten wat sommige mannen allemaal wel niet met een ip adres kunnen ppffff.
daarom even dit verhaaltje zodat je weet dat niet alles fake is
ja ik weet zit ook fake tussen maar je kan niet alles over 1 kam scheren toch?

hansv43

Ongelezen bericht door hansv43 »

Hoi,

Mijn naam is Hans en ben 44 jaar, en heb sinds kort een leuke date ontmoet, een leuk meisje Tanja van 28 jaar.
Ik heb in het verleden wel vaker andere sms nummers geprobeerd, maar elke keer liep het niet goed af,
ik was toen al een tijdje vrijgezel en was op zoek naar een leuke
spannende relatie. Helaas kreeg ik te horen dat de date niet doorging elke keer, maar ik dacht elke keer dat het aan mij zou liggen,
en dat ik niet genoeg in de smaak viel bij de dames.
Sinds kort ben ik het ook maar gaan proberen op deze nieuwe box 3839, en had een sms CA Tanja gestuurd naar 3839 en was tegelijk gekoppeld aan het profiel Tanja. Ik had het echt niet verwacht dat het zo snel ging, maar nu heb ik een spetterende relatie
waar de vonken vanaf vliegen. Mijn sexleven is nu ook helemaal top,
ben echt in de wolken. En mijn lieve Tanja is niet alleen sexy en ondeugend maar ook heel lief voor mij. Waar heb ik dit geluk aan te danken? ik was eigenlijk meer op zoek naar een vrouw van mijn leeftijd,
maar dit is nog beter :D
Echt helemaal TOP!! bedankt box 3839 :))

Groetjes Hans :D

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ rebell ...

Als ik je vertel dat de desbetreffende site een intern mail systeem heeft tussen gebruikers - en dat er meerdere mensen EXACT dezelfde mail, maar dan met een andere naam hebben ontvangen (die dit ook gepost hebben)?

Denk je dan nog dat deze "persoon" geen oplichter is?

Helaas, maar in dit geval is het wel nep.

(mischien had ik dit gelijk moeten vermelden - dan was het duidelijker geweest. My bad.)

rebell

Ongelezen bericht door rebell »

oww oke ja dan is het een ander verhaal :?
maar in iedergeval niet iedereen met zo een boxje is slecht dat wilde ik er eigenlijk mee zeggen ik had er ook 1 en ben beslist geen faker maar heb dat toen gewoon als een bescherming gedaan.
misschien leuk om te weten ik heb inderdaad iemand leren kennen na even gesmst te hebben hebben we op een neutrale plek afgesproken zodat ik eerst stiekem kon kijken haha.
maargoed het is jammer dat er ook dus misbruik van gemaakt wordt want ik vond het echt een perfecte oplossing.

Waterlelie

Ongelezen bericht door Waterlelie »

Hahaha, LOL.

Is allemaal nep hoor, geloof me. Ik ken studenten en huisvrouwen en mannen die als sms operator werken. Zelf heb ik dit werk, toen ik nog studeerde, overwogen maar ik ga niet voor 8 cent per beantwoorde bericht achter de pc zitten smsen en mensen aan het lijntje houden.

Waarom denk je dat er 1,50 staat per ontvangen bericht???? Jij betaald voor de berichtjes die via de pc naar jouw worden verzonden. En een date....... die kan je vergeten.

zuid

Ongelezen bericht door zuid »

Hoi,

ik ben dus zo dom geweest om op te reageren op nr 3839.
Stopt dit automatisch wanneer je niet meer reageerd?

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ik ben er nooit ingetrapt. De kosten van reageren doen hier alle alarmbellen afgaan.
Voor de zekerheid lijkt het mij verstandig u af te melden.

Gesloten