LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie heeft er ook 8 dagen of meer zonder tv gezeten

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
nesselaar

wie heeft er ook 8 dagen of meer zonder tv gezeten

Ongelezen bericht door nesselaar »

het is nu 8 dagen geleden dat de bliksem insloeg en er geen ontvangst meer was op de tv. storing gemeld 14 huishoudens zondr tv en iedereen die de storing meldde kreeg te horen dat ze de eerste waren die de storing meldde en deze behandeld zou worden als een individuele storing, woensdag werd ik gebeld dat het inmiddels een blokstoring was en deze zo spoedig mogelijk verholpen zou worden, vrijdag nog maar eens gebeld en toen kreeg ik te horen dat we vermoedelijk voor het weeken d tv zouden hebben, het is nu maandag en nog steeds nog steeds na 8 dagen geen tv. is dit nu asociaal of vergis ik me daarin. zijn er nog meer mensen die zo lang zonder tv hebben gezeten?

gravedigger

Re: wie heeft er ook 8 dagen of meer zonder tv gezeten

Ongelezen bericht door gravedigger »

Open je morgen het 3e topic daar over? ;)

nesselaar

ik wil graag weten hoe lang het duurt voor dat er een storing opgelost wordt door upc

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Dat kan alleen Joepie vertellen en niet een willekeurige forummer!

er

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Heeft u UPC al aangetekend in gebreke gesteld?

nesselaar

Dat kan ik pas doen als ik weet hoeveel dagen het precies is zijn dan kan ik ook het abonnementsgeld en de telefoonkosten vorderen. De storing is nog steeds niet verholpen. Als iemand tips heeft, ik weet niet precies hoe te handelen, misschien doe ik wel iets fout.

resp00112469

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Gewoon rustig afwachten. Enig idee hoeveel apparatuur door de inslag defekt is geraakt? Men zal waarschinlijk nieuw materiaal moeten bestellen bij de leverancier en dat kan even duren. Schade claimen maakt geen kans, dit is overmacht en daar kan niemand iets aan doen.
Misschien is de storing al verholpen en is door de inslag Uw TV ook defekt geraakt, tuner, en dan lijkt het dat de storing nog niet is verholpen.

Vr. Gr. Hans.

nesselaar

het vervelende is dat ze dinsdag zeiden dat het snel verholpen zou zijn , woensdag belden ze me op dat het een blokstoring was en ze eraan bezig waren, vrijdag zou het voor het weekend in orde zijn en gisteren zeiden ze dat we met een paar uurtjes beeld zouden hebben. ik woon hier al een tijdje en toen casema hier zat hebben we nog nooit zo lang zonder gezeten. het zou ook niet zo erg zijn als ze je niet steeds aan het lijntje zouden houden, je voelt je plat gezegd gewoon belazerd.

Remster

Ongelezen bericht door Remster »

Persoonlijk zou ik me er niet al te druk om maken.
Ik denk dat je gerust aan mag nemen dat er aan gewerkt wordt.
Tot die tijd kun je nog genieten van al die heerlijke avonden zonder opgedrongen reclame.

Gesloten