LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opgelost
Re: opgelost
sorry dick ben het apsoluut niet met je eens heb met exspresstotaalonderhoud un hele goeie ervaring en ben uitermate tevreden over de gemaakte werkzaamheden die gedaan zijn .
vind het vervelend dat u het zo brengt en zal zxeker tegendeel bewijzen door middel van dit schrijven
meneer p.m Klitsie heeft me zeer netjes behandeld en het zelfde geld voor ze zoon .
dit bericht is afkomstig van vermolen uit denhaag
gr vermolen
vind het vervelend dat u het zo brengt en zal zxeker tegendeel bewijzen door middel van dit schrijven
meneer p.m Klitsie heeft me zeer netjes behandeld en het zelfde geld voor ze zoon .
dit bericht is afkomstig van vermolen uit denhaag
gr vermolen
De naam alleen al "totaal installateur"had eigenlijk al een lichtje moeten gaan branden
Kennissen van mij zijn kleine zelfstandige en hebben elkaar vaak nodig de 1 is stucadoor de ander electricien en weer een ander een betonboorder/zager en zo helpen zij de klanten die een totaal karwei willen hebben, maar sturen wel ieder op zich een rekening en zijn zo verantwoordelijk voor het werk wat zij zelf hebben gedaan maar het is een super team .
Kennissen van mij zijn kleine zelfstandige en hebben elkaar vaak nodig de 1 is stucadoor de ander electricien en weer een ander een betonboorder/zager en zo helpen zij de klanten die een totaal karwei willen hebben, maar sturen wel ieder op zich een rekening en zijn zo verantwoordelijk voor het werk wat zij zelf hebben gedaan maar het is een super team .
-
heel vervelend dat u zo benaderd bent maar ik ben erg benieuwd naar de reaktie van de aanemer zelf kan me niet voor stellen dat dit bedrijf de werkzaamheden niet wil voortzetten ken de beste man P klitsie al 30 jaar en heb echt un hele goeie indruk van die meneer ze zoon iedemdito die staat ook i n voor het geen wat gedaan moet worden en 100 procent achter ze werk heeft die je niet aangeboden de werkzaamheden te hervatten dan ? nogmaals heel vervelend voor u maar de werkzaamheden van dit bedrijf zijn uitstekend
gr vermolen uit denhaag
gr vermolen uit denhaag
de zoon heeft gisteren bij mijn ontbijtservice in schiedam een c.v. geplaatst, na vermelding dat zijn bedrijf op dit forum staat.dit vond ik bijzonder netjes en eerlijk
hij distangeert zich van zijn vader en probeert zijn naam te zuiveren,daar de geldkwestie buiten zijn weten om gebeurd is en hij uiteindelijk het opgelost heeft.(betaald heeft)
hij kwam zeer betrouwbaar over , de ketel hangt en werkt.
wat ik helemaal bijzonder vind is dat hij en zijn collega hun hele vrije zaterdag kosteloos hebben opgeofferd nadat een ander mankement aan mijn leidingen naar boven kwam.
deze jongen doet ongelofelijk zijn best en is in mijn ogen een kanjer!
hij distangeert zich van zijn vader en probeert zijn naam te zuiveren,daar de geldkwestie buiten zijn weten om gebeurd is en hij uiteindelijk het opgelost heeft.(betaald heeft)
hij kwam zeer betrouwbaar over , de ketel hangt en werkt.
wat ik helemaal bijzonder vind is dat hij en zijn collega hun hele vrije zaterdag kosteloos hebben opgeofferd nadat een ander mankement aan mijn leidingen naar boven kwam.
deze jongen doet ongelofelijk zijn best en is in mijn ogen een kanjer!