Automatische afschrijvingen van ZIGGO komen niet overeen met de facturen (als het me al lukt om in te loggen op "MIJN ZIGGO").
Het inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord is een soort gelukstreffer. Soms lukt het wel, en soms ook weer niet (met naturlijk wel steeds dezelfde gegevens) Als het dan wel gelukt is, komt de volgende beproeving: Het inzien van de facturen. 9 van de 10 keer krijg ik een foutmelding: "Helaas.....probeer het later nog eens"!!
Als ik dan opnieuw inlog, krijg ik de melding dat ik teveel inlog pogingen heb gedaan..
Maar heel soms lukt het me wel, en dan blijkt er GEEN factuurinfo beschikbaar te zijn, terwijl op de afschrijving staat dat mijn factuur online beschikbaar is. Ik kan dus niets controleren, en op mailtjes via het klachtenformulier, wordt NIET gereageerd. Het blijft maar tobben met Ziggo, maar overstappen naar een andere provider zal waarschijnlijk niet veel oplossen, plus dat ik er nog een enorme berg werk aan overhoudt i.v.m. het omzetten van mijn 3 in 1 abbo, en mijn website. Zo blijf je dus gebonden aan een falende organisatie, waar niemand (ook de consumentenbond....) iets aan doet. Ja, .....bij Radar mag een woordvoerder komen vertellen dat het allemaal heel vervelend is, maar dat het echt wel opgelost wordt. Ik zou dat graag voor mijn dood opgelost zien, dan heb ik er nog wat aan!!
Of kan ik volstaan met het betalen van mijn abonnement, en verder niet zeuren?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZIGGO facturen
Re: ZIGGO facturen
Terechte klachten staat niet gelijk aan zeuren.
Als het lukt om een klachtenformulier via de site in te dienen, dan raad ik u dit aan.
Desnoods meerdere malen een klacht indienen.
Mijn ervaring tot nu toe met Ziggo is, dat zij wel moeite doet om uiteindelijk een probleem op te lossen. Zo kon ik eerst niet Ziggo Snelhelp downloaden omdat er een cijfer in mijn e-mail adres staat. Na een paar keer aangeven is dit probleem uit de wereld en heb ik het programma kunnen downloaden.
Ook meerdere malen klacht indienen over factuur heeft tot resultaat geleid.
Dit in tegenstelling destijds met Telfort waar zelfs aangetekende brieven genegeerd werden en hulp van buitenaf nodig was om een door Telfort veroorzaakt probleem op te lossen.
Als het lukt om een klachtenformulier via de site in te dienen, dan raad ik u dit aan.
Desnoods meerdere malen een klacht indienen.
Mijn ervaring tot nu toe met Ziggo is, dat zij wel moeite doet om uiteindelijk een probleem op te lossen. Zo kon ik eerst niet Ziggo Snelhelp downloaden omdat er een cijfer in mijn e-mail adres staat. Na een paar keer aangeven is dit probleem uit de wereld en heb ik het programma kunnen downloaden.
Ook meerdere malen klacht indienen over factuur heeft tot resultaat geleid.
Dit in tegenstelling destijds met Telfort waar zelfs aangetekende brieven genegeerd werden en hulp van buitenaf nodig was om een door Telfort veroorzaakt probleem op te lossen.
Hoevaak moet je bij ziggo ghetzelfde probleem aankaarten voordat ze er iets aan doen. Uit de anwoorden die ik krijg (als er al gereageerd wordt) blijkt ziggo te beschikken over een stelletje onbenullen die maar een antwoord op de PC knallen, dan hebben ze hun werk weer gedaan, maar dat is geen oplossing bieden. Als ik nu voor de 8ste keer vraag waarom ik met mijn gebruikersnaam en wachtwword soms weel, maar meestal geen toegang tot mijn facturen krijg, dan volstaat de helpdesk robot steeds met hetzelfde riedeltje dat de gebruikersnaam de mailadresnaam is vóór de @, maar ik ben niet zo'n idioot dat ik dat niet weet, en als ze de klacht even verder doorlezen, zien ze dat het soms wel en ook vaak niet lukt, dus aan die gegevens kan het niet liggen, maar dat gaat er bij de helpdesk onbnul niet in. Ik weet niet meer hoe ik ze duidelijk kan maken wat het probleem is, want ze lezen het gewoon niet.
Wat een stel sufkoppen zeg.......
Wat een stel sufkoppen zeg.......
Ik deel uw mening dat er iets schort aan begrijpend lezen bij sommige medewerkers. Vandaar dat ik bij herhaling van klacht het in andere woorden doe in de hoop dat ik "door kom"
U weet zeker dat u met de juiste gegevens op de site inlogt. Uw probleem dient m.i. voorgelegd te worden aan de beheerder van de site, die vervolgens zijn medewerkers aanstuurt om er een stabiel werkende site van te maken.
Ik weet niet of medewerkers van helpdesk of klantenservice weten hoe zij de site beheerder kunnen bereiken.
U weet zeker dat u met de juiste gegevens op de site inlogt. Uw probleem dient m.i. voorgelegd te worden aan de beheerder van de site, die vervolgens zijn medewerkers aanstuurt om er een stabiel werkende site van te maken.
Ik weet niet of medewerkers van helpdesk of klantenservice weten hoe zij de site beheerder kunnen bereiken.
Eindelijk, na vele keren dezelfde klacht, maar in verschillende bewoordingen, werd ik vandaag gebeld door een allervriendelijkste (en ook nog terzake kundige) dame van Ziggo gebeld over mijn klacht, en zij heeft mij de oplossing van het probleem aangedragen, waardoor ik nu wel mijn facturen kan inzien. Het "probleem" zou te maken hebben met Internet Explorer 7, en d.m.v. het installeren van Firefox, heb ik nu een goede toegang tot mijn facturen. Wel vreemd dat alleen Ziggo problemen heeft met IE7 gebruikers, maar dat komt misschien ooit nog wel eens goed.
Nu het volgende gevecht....De afschrijvingen v/s de bedragen op de facturen die ik niet kan herleiden. M.i. doet Ziggo zich tekort, want de afschrijvingen zijn altijd lager, dan wat de factuur vermeld, en ik wil niet het risico lopen dat ik één dezer dagen wordt afgesloten wegens betalings achterstand. (wordt overigens bovenin de facturen lijst niet vermeld)
Nu maar hopen dat degene die deze vraag onder ogen krijgt bij Ziggo net zo deskundig te werk gaat, waarmee het eerste (m.i. toch simpele)
probleem is opgelost. Voor het eerst sinds Mei 2008 kan ik ongestoord, en zonder foutmeldingen naar "MIJN ZIGGO".
Dus bij dezen, is dit deel van mijn klacht uiterst deskundig en simpel opgelost door (ondanks mijn forse bewoordingen na 16 pogingen....) een vriendelijke helpdesk medewerkster. Het kan dus ook goed gaan....
Laten we hopen dat dit zo blijft.
Ron
Nu het volgende gevecht....De afschrijvingen v/s de bedragen op de facturen die ik niet kan herleiden. M.i. doet Ziggo zich tekort, want de afschrijvingen zijn altijd lager, dan wat de factuur vermeld, en ik wil niet het risico lopen dat ik één dezer dagen wordt afgesloten wegens betalings achterstand. (wordt overigens bovenin de facturen lijst niet vermeld)
Nu maar hopen dat degene die deze vraag onder ogen krijgt bij Ziggo net zo deskundig te werk gaat, waarmee het eerste (m.i. toch simpele)
probleem is opgelost. Voor het eerst sinds Mei 2008 kan ik ongestoord, en zonder foutmeldingen naar "MIJN ZIGGO".
Dus bij dezen, is dit deel van mijn klacht uiterst deskundig en simpel opgelost door (ondanks mijn forse bewoordingen na 16 pogingen....) een vriendelijke helpdesk medewerkster. Het kan dus ook goed gaan....
Laten we hopen dat dit zo blijft.
Ron
Wat zou kunnen is dat ze, mocht u volop bellen afnemen, dit niet afrekenen. Dat scheelt dan 10 euri per maand. Ben daar al maanden over bezig.