LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betalingen @HOME

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
AJK
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jan 2008 12:47

betalingen @HOME

Ongelezen bericht door AJK »

Op 9 juli kreeg ik een dreigbrief van @HOME dat ik nog €158,55 moest betalen, en wel voor 19 juli, anders werd ik afgesloten.

Ik heb gevraagd aan @HOME of dit wel klopte Nee dus, het was €89,70. Daarna werd het toch maar €53,05, ze hadden een foutje gemaakt.

Kreeg ik vorige week een mailtje dat dit bedrag ook niet klopte en ik nog €36,85 tegoed had van @HOME. En dit klopt volgens mijn eigen berekening ook nog steeds niet.

Het gaat maar om een paar tientjes, dus je gaat niet echt veel geld uitgeven om je gelijk af te dwingen. Zij kunnen dreigen met afsluiten, maar ik heb niet het idee als ik mijn abonnement opzeg, dat men daar bij Ziggo erg wakker van ligt.

Wat zijn de ervaringen van anderen? Is de service beter geworden nadat er in de media veel aandacht is geweest en ben ik net diegene die toevallig tussen wal en schip valt?

Briks
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2006 19:30

Re: betalingen @HOME

Ongelezen bericht door Briks »

hoi AJK,

ik heb ook al problemen met @home/ziggo. sinds 7 mei aangesloten [door verhuizing naar anderdeel van NED] en zit nu met het hoofd e-mail adres nog steeds bij casema, dus hoe kom ik op hun site om mijn facturen in te zien, krijg ook geen mails van hun binnen over de facturen. alles bij elkaar na al tig mails het standaard antwoord "ik hoop dat ik u op deze manier geholpen hebt" NEE natuurlijk niet want ik krijg geen antwoord op mijn vragen, :twisted: na de tigste automatische incasso... want dat kunnen ze wel, alles terug laten halen door de bank en een rode kaart naar ze toe gestuurd. wat denk je ..... 2 brieven op de zelfde dag en dd. [komt op het zelfde neer] op 1 verschil na dat in de ene brief gedreigt word voor afsluiting op 14 aug, NOU GRAAG, scheelt mij een hoop ellende en stap ik wel over op een andere die wel het normale tarief er afhaald. [of wat ik zelf wil overmaken] als ik vanaf 7 mei tot nu de rekening bekijk, heb ik al rond de € 300,00 betaald. waar halen ze het vandaan ????? ik heb alles in1. altijd bij casema +_ € 50,00 betaald voor 1 maand. dus ik wil meer weten. maar dat kunnen ze me niet vertellen en ook niet laten zien. en na lang :evil: :twisted: :x eindelijk een inlogcode gekregen maar uit de facaturen, kan ik niet zulke hoge bedragen halen. en even voor de goede orde ik bel weinig, en internetten ook dus waar zij die hoge kosten dan van....??????.


sluit mij dan maar af, dan ben ik van dat gezeik af en hoop dat ik een echte goeie vind die wel op het normale tarief p/m zit, en eerlijk in de rekening is, zodat ik het ook daadwerkelijk terug kan zien waar ik die hoge kosten aan kwijt ben. ik heb geen vetpot dus ik vind dit echt niet meer normaal.

AJK
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jan 2008 12:47

Re: betalingen @HOME

Ongelezen bericht door AJK »

Gisteren kreeg weer ik een mailtje van @HOME. Ze konden geen antwoord geven want ik gaf ze te weinig informatie.

Ze mailden mij dat dat ik mijn e-mailadres niet had vermeld (?) zodat ze mijn gegevens er niet bij konden zoeken. Wat een onzin, dit gaat al het hele jaar goed.

En uit mijn berekening konden ze ook niets wijs worden. Volgens mij was die duidelijk genoeg en anders: ik hoef toch niet voor te rekenen wat ik tegoed heb van @HOME?

Zoals in andere topics naar voren komt: begrijpend lezen kan soms ook heel erg moeilijk zijn.

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: betalingen @HOME

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@AJK

Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.

Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.

m.v.g.

Ziggo Webteam, Peter

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: betalingen @HOME

Ongelezen bericht door TdeHond »

@ yunwiya
Als u altijd in 1 plus abonnement heeft kost dit bijna 50 euro per maand. U heeft dit vanaf mei.
Bij Ziggo betaalt u abonnementskosten vooruit:
mei, juni, juli, augustus = rond 200 euro.
heeft u ook een digitaal plus pakket voor tv, dan komt er rond 10 euro per maand bij = rond 40 euro. Telefoonkosten: of in te zien via gespreksspecificatie, of Volopbellen = 10 euro per maand ( dus 4 x 10 = 40 euro. Totaal komt u dan wel rond de 300 euro i.v.m. BTW 19 % wat er bijgerekend wordt.

ik zou dus even een staatje maken van wat u precies afneemt, zie bovenstaand voorbeeld. Als het goed is kunt u in wijzigingsoverzicht of besteloverzicht inzien wat u precies afneemt. Als u dit niet ontvangen heeft ( schriftelijk) dan hierover contact opnemen met Ziggo.[/quote]

Briks
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2006 19:30

Re: betalingen @HOME

Ongelezen bericht door Briks »

hoi te hond

ik heb nu al 2 dagen zitten puzzelen zowel op hun site als [geen ziggo nog steeds niet] in hun contract. ik heb er nu een stuk of 3 op een rij kunnen zetten waar het goed de mist mee ingegaan is, ze houden zich niet aan hun eigen contract dus de brieven zowel naar ziggo als athome liggen nu klaar [en gaan zeker de deur uit :twisted: ] wegens hun eigen kontractbreuk.

incasso bedragen [van voor de periode van 7 mei [wil ik terug .... :x ]
word door hun NIET op gereageerd.[letterlijk overgenomen] volgens hun kontract ; "treed voor internet inwerking op de datum van eerste log-in, doch uiterlijk op de 10e van maand, Telefoon en tv inwerking op de door de abonnee gekozen ingangs datum" alles is bij mij dus pas ingegaan op 7 mei. [aangesloten door hun eigen installateur] niet 17 april en niet 1 mei. op de site staat als je wilt opzeggen er 6 wkn overheen gaat. in mijn papieren staat 4 wkn [???] een zeer slechte telefoon verbinding die elke keer wegvalt, of verbinding word verbroken :twisted: mails die niet bij mij over facaturen binnen komen, [wat ze op de site wel zeggen] en ik kan niet inloggen met mijn gegevens om de facaturen in te zien. digi tv is gratis als je alles hebt genomen tel + internet. [volgens het kontract] verder een lage verbinding want zovaak zit in niet voor de pc en bellen [ dat kan je dus vergeten als je z`n KL**** verbinding hebt... toch???].

laten zij mij maar afsluiten dan heb ik nu nog 2 dagen en dan hoef ik niet nog eens [uiterlijk volgen HUN eigen KONTRACT] 4 weken te blijven, en me ziek te ergeren aan een bedrijf die zo laag is in hun service en hier geen REET aan doet. weg met dat spul, mijn huis uit. iets wat NIET werk mag voor mij t raam uit.
[lijkt me trouwens logisch want als bv je koffiezetter het niet meer doet laat je hem ook niet voor de sier staan toch ??? :lol: ]

de brief die nu weg gaat naar allebij de bedrijven [ want, :? weet ik veel wie ik nu echt moet hebben] vraag ik ook om schriftelijk uitleg en NIET via mail, laten ze de menselijke kant maar eens laten zien, telefoon lijkt me ook niets als je maar stukjes van het gesprek kan horen. dus kom maar op met de argumenten. ik ben benieuwd en ik duim en wacht af of er idd geen verbinding is de 14e [ik hoop het] voordat ze ook maar 1 cent krijgen van me wil ik eerst geld terug, en NIET verrekend anders kom ik niet uit met mijn adm. dus ......mocht je niets meer lezen. HAHA dan ben ik dus ff uit de lucht.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: betalingen @HOME

Ongelezen bericht door TdeHond »

Doe de brief naar Ziggo aangetekend, want daar moet de brief heen.

Briks
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2006 19:30

Re: betalingen @HOME

Ongelezen bericht door Briks »

hoi Tdehond,

vanmiddag weggegaan :D en ik ga er geen extra kosten bij maken. ik heb genoeg gebeld en betaald.

bedankt voor je tip, maar ik heb al vaker gehoord dat aangetekend ook niets wil zeggen bij de "grote bedrijven"

de prullenbakken bij sommige bedrijven zijn blijkbaar ook groot of nog groter dan het bedrijf zelf, af en toe :lol: :lol: :wink:

AJK
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jan 2008 12:47

Re: betalingen @HOME

Ongelezen bericht door AJK »

@webcontact01

Je kunt wel heel stoer hier, en in andere topics, aanbieden om de zaak op te lossen, maar dan moet je wel wat van je laten horen. Ik heb op 8 augustus en op 14 augustus een mailtje naar de klantenservice van Ziggo/@HOME gestuurd en nog niets, maar dan ook echt niets, gehoord.

We zijn al vanaf november 2007 bezig de zaken op orde te krijgen. Omdat jullie administratie niet in orde is, wordt ik eind juni 2008 domweg afgesloten. “maar meneer, weet u zeker dat u daar woont?” Natuurlijk weet ik dat zeker, ik heb jullie mijn verhuizing 2 jaar geleden al doorgegeven, jullie hebben dit bevestigd én ik heb aansluitmateriaal op dit adres ontvangen. En dan nog volhouden dat op mijn huidige adres geen aansluiting aanwezig is.

En dit is maar één voorbeeld, het blijft maar doorgaan, op geen enkele manier heb ik het gevoel dat problemen opgelost zullen worden. Mailtjes worden misschien wel gelezen, maar worden niet begrepen. In andere topics kwam ik de term begrijpend lezen tegen en dat daar nog wel aan schort bij Ziggo/@HOME, daar kan ik me geheel in vinden.

Jullie kunnen mijn opzegging van mijn abonnement tegemoet zien. En ook al gaat het om een klein bedrag van zo’n €40,= aan teveel geïncasseerd abonnementsgeld, ik zal blijven doorgaan dit geld terug te krijgen.

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: betalingen @HOME

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@AJK

wij hebben geen mail van u ontvangen. Heeft u deze gestuurd naar [email protected] met als onderwerpregel "Webcare".
Wij willen u vriendelijk verzoeken nogmaals een mail te sturen en ook om uw nickname in de mail te vermelden. Binnen 48 uren zullen wij dan contact met u opnemen.

Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.

m.v.g.

Ziggo Webteam, Peter

Briks
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2006 19:30

Re: betalingen @HOME

Ongelezen bericht door Briks »

hoi AJK, geef je groot gelijk.

ik heb ze nu al 4 brieven gestuurd EN 1 rode kaart dat ze NIET meer van mijn rekening mogen afschrijven..... en wat denk je.. :twisted: :twisted: helemaal niets gehoort, krijg je een KL*** folder van ziggo. maar nergens op geantwoord.

en PETER doe mij een heel groot plezier ROT OP !!!!! leer ze daar eerst maar eens de brieven te lezen, en de rode kaart van intrekking machtiging te leren lezen. zijn ze daar nu helemaal belazerd of hoe zit dat. :twisted: :twisted: :twisted:
de grove brutaliteit om weer geld van mijn bank af te halen.

JA ik ben LAAIEND :twisted: :twisted: in totaal nu al 4 brieven verzonden. ik zou op 14 aug afgesloten worden NOU waar blijven ze???? ik heb tot nu [even dit bericht erop zetten] niets meer gebruikt geen tel/digi tv/ pc. dus ik WIL al helemaal niets meer van ze

dus PETER voordat je denkt dat je AJK denkt te kunnen helpen ga dan eerst maar naar ziggo om ze te LEREN lezen en SCHRIJVEN.
laten ze AJB ook eens wat aan dat stomme rec. spotje doen want dat slaat echt nergens op.

AJK
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jan 2008 12:47

Re: betalingen @HOME

Ongelezen bericht door AJK »

@ webcontact01

En dan komen jullie ook nog met "we hebben geen mail van u ontvangen"

Ik heb wél een mailtje gestuurd zoals in de topic is te lezen. Als dat er zo zwart/wit staat, dan heb ik dat ook gedaan en hoeven jullie daarover niet te twijfelen.

Ik cc me altijd naar een ander e-mail adres ter controle. Ik heb alles 3 keer nagekeken en het e-mail adres klopt en alles wat jullie willen weten staat erin.

Maar dat het het een zooitje is bij jullie blijkt wel uit het feit dat ik wél ben gebeld door een medewerker van Ziggo.

Maar nog zit er geen enkele vooruitgang in.

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: betalingen @HOME

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@AJK,

Zoals wij al eerder hebben gemeld vinden wij het erg vervelend dat uw voorgaande e-mail niet op de juiste wijze is behandeld. Hiervoor onze excuses.

Uiteraard willen wij uw klacht graag in behandeling nemen. Wij willen u daarom verzoeken om een nogmaals een e-mail te zenden naar [email protected] met als onderwerpregel "Webcare" en ook om uw nickname in de mail te vermelden. Uw e-mail wordt maandag behandeld.

m.v.g.

Ziggo Webteam, Peter

AJK
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jan 2008 12:47

Re: betalingen @HOME

Ongelezen bericht door AJK »

@ webcontact01

Nee, dat die ik dus niet.

Ik heb al genoeg tijd besteedt aan het beantwoorden van mailtjes e.d. van jullie kant. Er is altijd wat: "we kunnen het niet lezen","ik heb geen zin om 20 mailtjes door te lezen, vertelt u eens","kunt u ons nogmaals uw gegevens opsturen","we hebben uw e-mail adres niet" en zo blijft het maar doorgaan, vanaf november 2007.

Ik heb aangegeven wanneer ik de mailtjes heb gestuurd: spit deze maar eens door. Ik zal jullie daarin tegemoet komen: 14 augustus 2008 om 9:48:20.

Gesloten