LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] digitenne van KPN
digitenne van KPN
Kan iemand ons adviseren inzake Digitenne van KPN, wij hebben dit in maart 2008 geinstalleerd, maar het is sindsdien een drama.
Op ons telefoongesprek met de helpdesk krijgt men geen passende antwoorden en vervolgens op correspondentie heeft KPN maar 1 antwoord, U heeft een contract en U had dat destijds maar beter moeten bekijken. Op onze vraag inzake productbescherming, heeft KPN ook hier maar 1 antwoord, einde contracjaar en de recorder, daar bekijkt U het maar mee.
Graag reactie van soortgelijkeproblemen.
m.vr.gr. Aad
Op ons telefoongesprek met de helpdesk krijgt men geen passende antwoorden en vervolgens op correspondentie heeft KPN maar 1 antwoord, U heeft een contract en U had dat destijds maar beter moeten bekijken. Op onze vraag inzake productbescherming, heeft KPN ook hier maar 1 antwoord, einde contracjaar en de recorder, daar bekijkt U het maar mee.
Graag reactie van soortgelijkeproblemen.
m.vr.gr. Aad
Re: digitenne van KPN
Als het ontvangst slecht is kun je gratis bij digitenne een buitenantenne aanvragen,bij primafoon kost deze 39,95
Andere klachten kan ik simpelweg van hier niet beoordelen
Andere klachten kan ik simpelweg van hier niet beoordelen
Re: digitenne van KPN
Wat is het probleem want dat kan ik niet uit het verhaal opmaken.
Re: digitenne van KPN
ik zie heel veel klachten over digitenne, bij op werk heeft de helft van de collega's digitenne en het werkt prima
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: digitenne van KPN
Brandt het lampje van de binnenantenne? Als je een TF6000COK ontvanger van KPN hebt gekregen kun je de antenneversterker via het menu aanzetten. Het lampje gaat dan branden. Je hebt dan geen buitenantenne nodig en het verschil in ontvangst is duidelijk merkbaar!
De klantenservice van KPN is niet meer dan een schaamlap voor de bagger die ze verkopen.
De klantenservice van KPN is niet meer dan een schaamlap voor de bagger die ze verkopen.
Re: digitenne van KPN
Dan ga je toch lekker 16 euro betalen voor de kabel,hoef jij ook niet die bagger van digitenne te bekijken
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: digitenne van KPN
Exact wat ik van plan was, maar toch hartelijk dank voor het attente meedenken
Per 1 oktober wordt Digitenne 1 euro per maand duurder.
Conform de wet kun je die armeluizen Digitenne daarmee direct opzeggen
Het kost weinig en het is helaas ook bar weinig.
Per 1 oktober wordt Digitenne 1 euro per maand duurder.
Conform de wet kun je die armeluizen Digitenne daarmee direct opzeggen
Het kost weinig en het is helaas ook bar weinig.
Re: digitenne van KPN
even voor de goede orde, 0,55 cent wordt het duurder, +0,50 cent voor ieder extra toestel. Keurig nette mail met de mededeling dat het tot 30 september kosteloos opgezegd mag worden
Re: digitenne van KPN
Mijn god zeg... Ik wil simpel een verhuizing doorgeven. Dat moet volgens de site telefonisch. Prima, ik bellen. 0,45 eur per minuut. Pfff, nou het moet maar weer. Sta ik vervolgens 8 minuten in de wacht. Ja, zo wordt er wel geld verdiend ja. Eindelijk iemand aan de telefoon; "ik ga u doorverbinden" Wat? Hoezo? Ik heb me al door jullie computerstelsel heen geworsteld en nog krijg ik niet meteen iemand aan de telefoon die me kan helpen?? Weer 4 minuten in de wacht.
Ik vind t mooi geweest. Doei met jullie telefonische helpdesk, ik mail de boel wel en bij vragen mogen jullie mij bellen. Antwoord; "wij verzoeken u contact op te nemen met onze telefonische.... etc"
"Nee, dat zei ik al...Dat doe ik niet meer, hier oude gegevens plus nieuwe gegevens... Succes ermee!"
Antwoord; "onze emailafdeling kan geen verhuizingen verwerken. Wij verzoeken u nogmaals...."
De tering. Onze nationale aanbieder van communicatiediensten kan kennelijk niet eens simpel een mailtje intern naar de goede afdeling gooien....
Ik vind t mooi geweest. Doei met jullie telefonische helpdesk, ik mail de boel wel en bij vragen mogen jullie mij bellen. Antwoord; "wij verzoeken u contact op te nemen met onze telefonische.... etc"
"Nee, dat zei ik al...Dat doe ik niet meer, hier oude gegevens plus nieuwe gegevens... Succes ermee!"
Antwoord; "onze emailafdeling kan geen verhuizingen verwerken. Wij verzoeken u nogmaals...."
De tering. Onze nationale aanbieder van communicatiediensten kan kennelijk niet eens simpel een mailtje intern naar de goede afdeling gooien....
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03 sep 2008 20:02
Re: digitenne van KPN
Let ook op de ingangsdatum van uw contract. De ingangsdatum is de BESTELdatum. En die ligt dus ruim (ca. 1,5 week) vóór de ontvangst van uw Digitennepakket. Houdt daar dus rekening mee tijdens de proefperiode. Als u Digitenne hierover belt dan doet men dat af met de mededeling dat als ingangsdatum geldt de datum van aanmelding via uw smartcard. Onzin, want die hoef je niet te registeren wanneer je alleen de free to air zenders gebruikt. En een nieuw contract sturen kan natuurlijk niet...
Re: digitenne van KPN
Dit is al vaker aan bod gekomen maar wat je zegt klopt in ieder geval niet. Op het moment dat er besteld wordt gaat het abonnement inderdaad in, maar dit wordt meteen voor 10 dagen 'stopgezet'. Je proefperiode is dus 30+10 dagen, en in die 10 dagen kan dan het pakket geleverd worden.Let ook op de ingangsdatum van uw contract. De ingangsdatum is de BESTELdatum. En die ligt dus ruim (ca. 1,5 week) vóór de ontvangst van uw Digitennepakket. Houdt daar dus rekening mee tijdens de proefperiode. Als u Digitenne hierover belt dan doet men dat af met de mededeling dat als ingangsdatum geldt de datum van aanmelding via uw smartcard. Onzin, want die hoef je niet te registeren wanneer je alleen de free to air zenders gebruikt. En een nieuw contract sturen kan natuurlijk niet...
Re: digitenne van KPN
Een verhuizing doorgeven bij KPN Digitenne lijkt bijna onmogelijk? Via internet kan het niet (belachelijk want het toestel etc is heel makkelijk te verhuizen). En ik heb al 1 keer 20 minuten in de wacht gestaan voor 45 cent per minuut en nu ook alweer 8 minuten. Dat op zaterdagochtend om kwart voor negen alle medewerkers in gesprek zijn lijkt mij erg sterk! Hier moet toch echt iets aan gebeuren. Heeft iemand nog tips op wel makkelijk door die klantenservice te komen, een bepaald tijdstip of iets dergelijks?
Ook raar trouwens dat je je mobiele nummer moet invoeren in het begin van het menu want je word toch niet teruggebeld!
Ook raar trouwens dat je je mobiele nummer moet invoeren in het begin van het menu want je word toch niet teruggebeld!
Re: digitenne van KPN
Zie mijn post een paar posts terug. Exact hetzelfde gezeik. Ik he na mijn laatste mail niks meer van ze gehoord dus ik neem aan dat het geregeld is.
Dit was mijn laatste mail;
Dit was mijn laatste mail;
Op mijn beurt ook nogmaals; ik ga niet meer bellen naar jullie. Stuur mijn mail maar door naar een afdeling die wel een verhuizing kunnen verwerken. Als nationale aanbieder van oa. communicatiediensten moet jullie dat toch lukken.
Om mij goed van dienst te kunnen zijn ontvangt u graag een specificatie van de door mij gemaakte kosten. Ik zie niet hoe dat helpt bij het mij van dienst zijn. Ik wil mijn verhuizing doorgeven en ik weiger om nog naar jullie betaalnummers te bellen. Tenzij u graag de gemaakte kosten wil retourneren natuurlijk.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 19 aug 2008 20:03
Re: digitenne van KPN
Bij mij ook problemen. Problemen met het doorgeven van een verhuizing en niet verwerken, digitenne werkt niet met mijn HD-recorder, opzeggen mocht pas 3 maanden voor aflopen contractperiode, helpdesk gerust een half uur wachten a 45 cent per minuut... Schunnig gewoon.
Hier is de oplossing (al eerder genoemd): per 1 oktober gaan de tarieven omhoog en dat is een reden om tussentijds je contract te mogen beeindigen.
Ik heb dus net opgezegd en vier hier een klein feestje. Als je die tarieven als reden noemt: geen probleem, zo geregeld.
En wie niet voor 45 cent per minuut urenlang wil wachten: 0900-0244, het nummer van primafoon, a 10 cent per minuut. En nu niet allemaal tegelijk, anders moeten we daar weer lang in de wacht.
Hier is de oplossing (al eerder genoemd): per 1 oktober gaan de tarieven omhoog en dat is een reden om tussentijds je contract te mogen beeindigen.
Ik heb dus net opgezegd en vier hier een klein feestje. Als je die tarieven als reden noemt: geen probleem, zo geregeld.
En wie niet voor 45 cent per minuut urenlang wil wachten: 0900-0244, het nummer van primafoon, a 10 cent per minuut. En nu niet allemaal tegelijk, anders moeten we daar weer lang in de wacht.
Re: digitenne van KPN
In de primafoonwinkel kun je gratis bellen met de klantenservice van kpn.
Re: digitenne van KPN
KPN waart rond met een wervingscampagne aan de deur voor digitenne. Ik heb hem verwezen naar de sticker op mijn deur waarop te lezen staat dat we niet gestoord willen worden, aan de deur niet gekocht wordt en we ook al bekeerd zijn.
Hij bood keurig zijn excuses aan.
Hij bood keurig zijn excuses aan.
Re: digitenne van KPN
Waar woon je? Waarschijnlijk een nieuw uitrolgebied?
Re: digitenne van KPN
Tjongejonge, het schijnt echt een ongelooflijke opgave daar te zijn om mijn adres om te zetten. On-ge-loof-lijk.....
Ik heb veel problemen gehad met mijn abonnement van Vodafone en bij de telefonische afhandeling van deze klachten kon ik miraculeus genoeg bij Vodafone WEL zonder enig probleem mijn adres wijzigen ondanks dat ik niet bij de goede afdeling was ... Kan KPN nog wat van leren
Ik heb veel problemen gehad met mijn abonnement van Vodafone en bij de telefonische afhandeling van deze klachten kon ik miraculeus genoeg bij Vodafone WEL zonder enig probleem mijn adres wijzigen ondanks dat ik niet bij de goede afdeling was ... Kan KPN nog wat van leren
Re: digitenne van KPN
@ Jelle
Regio Haaglanden.
Gelukkig was hij beleefd en begreep meteen dat aandringen geen zin heeft. ( ik open de deur met gebruik van een kieropener) hint
Regio Haaglanden.
Gelukkig was hij beleefd en begreep meteen dat aandringen geen zin heeft. ( ik open de deur met gebruik van een kieropener) hint
Re: digitenne van KPN
Sorry voor de zeikers onder ons , maar sinds een aantal maanden probeer ik Digitenne , maar tot volle gtevredenheid moet ik zeggen .
(eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik een gratis buitenantenne heb )
(eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik een gratis buitenantenne heb )