Geachte radar,
Ik heb op 9 april een playstation3 gekocht bij de mediamarkt voor 450 euro. Gelijk na het insalleren deed hij het niet meer.
Toen ben ik gelijk terug gegaan en kreeg gelijk een nieuwe mee. Ongeveer 2 maanden later was mijn blu-ray laser kapot dus ik
Kon geen schijfjes meer afspelen. Ik was terug gegaan naar de mediamarkt en hun hebben tegen mij gezegd dat ik hem beter
Naar sony-playstation zelf moest opsturen. Dat heb ik gedaan. Het zou ongeveer 6 weken duren maar ze vertelde dat hij niet leverbaar meer was
En heb ter compensatie een spel gekregen. 29 juli kreeg ik een gereviseerde terug. Ik installeer hem en ik had een spel gedownload en het beeld begint zwart
Te worden en te schokken. Belde hun weer op en moest hem naar een ander adres sturen dat was een antwoord nr. Weer een week verder hoor ik nog niks.
Toen heb ik vandaag gebeld en een mevrouw zei dat er niks mee aan de hand was en terwijl ik weet dat er iets met me playstation aan de hand is. Ik was boos geworden
Omdat ik het helemaal zat was toen zei zij dat ze hem terug naar mij zouden sturen terwijl ik weet dat dat ding kapot is. Ik zei stuur hem ergens anders heen maar niet naar mij want hij is niet goed en hun zeggen van wel. Ze had me zo opgehangen echt niet normaal. S middags had ik me playstion en hij doet nog steeds het zelfde.
Ik ben een playstation persoon. Maar ik wacht al bijna 3 maanden op me playstation en word van de kast naar de muur gestuurd. Sony geeft geen goede service terwijl
Hun mijn geld al binnen hebben ben ik nou niks meer voor hun. Ik weet me geen raad dus dacht van laat mij jullie maar mailen. De naam sony mag van mij slecht op
Tv komen. Hun verdienen geen goede naam als ze mij zo behandelen. Ik zou graag willen dat jullie hier iets mee doen want het schijnt dat heel veel mensen problemen
Met de playstation 3 hebben. Mochten jullie nog wat vragen hebben kunnen jullie mijn bellen of mailen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |