LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] terugbrengen produkt its

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
dan is het goed !

Re: terugbrengen produkt its

Ongelezen bericht door dan is het goed ! »

Hoi

We weten nu wel hoe men er over denkt omtrend ;
Een bekend of onbekend merk .
De kwaliteits verhoudingen ten aanzien van producten van een duur of goedkoop merk .

Het ging / gaat hier om Tasso had een Philips gekocht !

Volgens mij roepen ze daar in het zuiden des lands nog steeds ;
LATEN WE DINGEN BETER MAKEN ! ! !

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

@gravedigger:

Philips geeft aan dat op die accu alleen apparaten kunnen worden aangesloten die 5V vragen.

Nu komt dus de grote vraag:

Als jij dan die accu gaat kopen en jij bent van mening dat die accu dan ook apparaten moet kunnen opladen van 7,5 Volt of 12 Volt, en Philips geeft aan dat op die accu alleen apparaten kunnen worden aangesloten van 5 Volt, heb jij dan het recht op je geld terug als blijkt dat jouw apparaat die 12 Volt nodig heeft niet wordt opgeladen?

Het antwoord is nee.
Simpel, omdat jouw verwachting of mening er niet toe doet.
Je moet bij dergelijke zaken kijken wat de fabrikant opgeeft en het is dus niet zo dat jij bepaald wat die accu allemaal moet kunnen opladen.

Als jij dan een apparaat wilt opladen van 12 Volt, dan had je een ander apparaat moeten gaan kopen.

Dus met die accu:

Je gaat altijd eerst kijken of dat apparaat door die accu wordt ondersteund, in plaats van die accu kopen en dan gaan eisen dat jouw apparaat door die accu moet worden ondersteund.

Waar het op neer komt:

Als jij vindt dat die accu jouw apparaat moet ondersteunen, terwijl de fabrikant aangeeft dat jouw apparaat niet wordt ondersteund, kun je nergens op beroepen als dus inderdaad blijkt dat jouw apparaat niet door die accu wordt ondersteund.

Als er een rechtzaak zou komen, dan verlies jij die echt, want de rechter zal gaan kijken naar de uitspraken van de fabrikant.

Echter als jij die accu gekocht hebt en de winkelier heeft aangegeven dat jouw apparaat wordt ondersteund en achteraf blijkt dat niet het geval, dan kun je wel degelijk bij de winkelier aankloppen.

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Met dat hele verhaal ben ik het wel eens. Eat ik me afvraag is, of op de verpakking staat dat dat ding alleen geschikt is voor 5V. Dan heb je zeker geen poot om op te staan. Kale plaatjes op een verpakking zeggen niets. Vraag dus aan Tasso (als die nog komt): wat stond er op de verpakking?

dan is het goed !

Hoi

gravedigger ; ik roep al 2 dagen naar Tasso !
Maar dat helpt blijkbaar niet .

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Eat ik me afvraag is, of op de verpakking staat dat dat ding alleen geschikt is voor 5V.

Weet ik vrijwel zeker, dit omdat ik op de website van Philips die specificaties heb opgezocht.

Een ander aspect is dat USB een voeding heeft van 5V, dus een hogere spanning met USB is dus uitgesloten.

Een ander aspect:

Als je zo'n accu gaat kopen, dan ga je van te voren toch na of je apparaat wel geschikt is voor die accu?

Ik doe dat wel altijd en veel mensen ook, alleen blijkt het tegenwoordig normaal te zijn om dat achteraf na de koop te gaan uitzoeken.

En daar erger ik me dan aan.

dan is het goed !

Tja zo ken ik er ook 1 .

hoor ik van iemand die een platte lcd tv gekocht had 82 cm ( er zat geen HDMI op ) .
In duitsland gekocht voor 379,00 Audio Sonic ( omdat het goedkoper was dan in nederland ) .

blijkt dat ze wel een Philips DVD recorder ( 349,00 euro ) met 250 GB hadden en dan gaan ze naar het buitenland om een goedkope tv te kopen .

Ja dan denk ik gebruik je verstand !
Hier heb ik geen medelijden mee .

Ik denk in dit geval ;
Men laat zich leiden door de prijs ?
hoe en waar met de garantie ?
Goedkoop is of blijkt duurkoop ?

Hier in het dorp vraagt de verkoper altijd wat voor producten ik heb of wil aansluiten of er mee wil gaan doen .
Daar neemt hij ruim de tijd voor en ik krijg een flink portie uitleg en ook altijd een bakkie koffie .

Als ik bij de huisarts binnen loop kom ik al direct een bordje tegen dat er maximaal 10 minuten per patiënt verkregen kan worden .

Gesloten