LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Playco/ Playcollect

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 29 Jul 2008 19:34 door vp

hallo, ik zat met schrik toen ik dit hier allemaal las maar het is allemaal flauwe kul!!! Ik heb mijn pakketje netjes ontvangen zonder aanmerkingen!!! Echt super playco maar je moet er rekening mee houden dat wanneer je iets zeldzamers koopt, je lang moet wachten! Dat hoort er nu eenmaal bij.

Ik ben blij dat gans dit forum dikke zever is!!!!!!!!
Laten de meeste van ons dat jou reactie's vinden, dikke zever om in jou termen te blijven en zo doorzichtig.

vp
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 jul 2008 11:09

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door vp »

ik blijf erbij, ik heb mijn bestelling vandaag ontvangen!!!!

Philip Heylen was toevallig in de buurt en is het me persoonlijk komen leveren, vriendelijk man trouwens, wat mee gepraat en nu snap ik hun systeem en vertrouw ik hen voor 100%, jammer dat hier iedereen negatief doet :cry:

trouwens opvallend is wel dat er in Belgie nergens sites te vinden zijn met negatieve reacties. bv www.Zappybaby.be is bij ons superpopulair en nergens een slecht woord over Playco. Jammer dat jullie er anders over denken...

oude klant
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jul 2008 21:30

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door oude klant »

Hij bestaat niet meer zegt hij maar hij probeert wel op een groot duits PLAYMOBIL -forum contacten te leggen.
Een beetje vreemd allemaal.
Hier onder kan je lezen wat hij er op heeft gezet op zaterdag 26 Juli.
groeten en pas op met deze man



Playco

Klickyweltfrischling





Joined: 29 Dec 2007
Posts: 4



Posted: Sat Jul 26, 2008 21:59 Post subject: Partner in der Nähe von Nürnberg gesucht

--------------------------------------------------------------------------------

Hey PlaymoFreunde

ich bin Philip aus Belgien, ich hab seit lange einen web shop für Niederländisch sprechende Kunden, aber seit lange such ich auch

1. Ein Mitarbeiter in der Nähe von das Fun Park (neben tägliche Arbeit vielleicht, kein Problem) der vor unsere Kunden einkaufen woll und es abschicken woll innerhalb von Deutschland oder nach Belgien/Die Niederlände

2. Ein Laden der uns das ganzen assortiment liefern kann oder... der mit uns zusammen ein neuen Laden in der Nähe der Niederländischen/Belgischen/Deutschen Grenze öffnen willst... mit Playmobil aber auch mit viele viele andere Sachen...

3. ONE OR MORE AMERICANS or in USA living/working people to provide us with all sorts of USA-Special items (not only Playmobil).

If you are interested or you know anyone who might be, please contact us a.s.a.p.

xxx (EDIT TOMPLAY: email-Adresse gelöscht, bitte keine Adressen veröffentlichen, dafür gibt es den email-button)

We still have some USA-items for sale right now, and there will be more soon... if you're interested, please ask us ...

Back to top

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door gravedigger »

:?: P.H. had toch niets te maken met beide zaken??? Hoe lang is jouw neus pv?

vp
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 jul 2008 11:09

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door vp »

wie zegt dat allemaal dat hij niet meer bestaat?? hij stond aan mijn deur :lol: !!! en ik heb gestort op zijn rekening, zitten bij zelfde bank dus kon ik duidelijk zien aan wie ik gestort heb! Ik heb wel degelijk gestort op naam van 'philip Heylen' en heb mijn volledige bestelling ontvangen, zou liegen, één iets was er nog steeds niet en hij heeft me het geld ervan teruggegeven. Ik zie niet meer dan dat dit een correcte man was. Hoe komt het dan dat ik mijn spullen ontvang????

zijn hier eigenlijk mensen op het forom die NOOIT iets ontvangen hebben???

vp
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 jul 2008 11:09

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door vp »

ik ben echt niet meer mee hoor in gans het verhaal!

weet alleen dat ik bestelde en ontvangen heb... hoe kan dat dan allemaal????

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door ondernemer- »

wie zegt dat allemaal dat hij niet meer bestaat??
Hij zelf.....

Maar u had het gekocht bij playco, terwijl volgens de postings van playco er geen philip bij hun werkt.
En hij komt het zelf ook nog brengen ook.
Om het duidelijk te maken: er werkt niemand van ons in België, niemand van ons in Nederland of Duitsland, wij werkten enkel van uit ons eigen land, let goed op, verleden tijd, want wij stopten 8 maanden geleden al met het uitbaten van Playco.eu

vp
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 jul 2008 11:09

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door vp »

da's inderdaad vreemd, kan natuurlijk ook iemand anders zijn die hem uitgeeft voor 'playco' en die hier wat verwarring komt zaaien hee!!

ik kom er nog paranoïde van!! gelukkig heb ik alles netjes ontvangen want het was voor rond de 200 euro hoor!!

myown
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 aug 2008 11:48

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door myown »

Ik ben nu ook in aanraking geweest met deze man. Is er hier ooit wel eens iemand aangeklaagd of heeft bezoek gehad van een deurwaarder? Krijg hele rare mailtjes van deze man.

vp
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 jul 2008 11:09

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door vp »

waarom zou je die krijgen?? als je alles netjes in orde hebt is het toch ok!

myown
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 aug 2008 11:48

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door myown »

Is VP wellicht iemand anders dan vp? Hjj praat wel erg in het straatje van playco.

Maar om antwoord te geven op zijn vraag: Ik heb een hele tijd geleden een bestelling gedaan vlak voordat hij op vakantie ging. Vervolgens weken niets gehoort en nu in 3 dagen krijg ik herinneringen en dreigementen. Dus heb ik geen behoefte meer om zaken met deze man te doen. Zeker niet als men begint te dreigen met advocaten, deurwaarders etc.

Vraag beantwoord VP?

z12
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 jun 2008 17:51

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door z12 »

kan niemand op radar nakijken of de berichten van die persoon (vp) afkomstig zijn van dezelfde computer als die van Playco/Philip/Megatoys enz. enz.

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

ik heb in februari 2008 besteld en betaald maar nog steeds niet ontvangen.er werd bij gevraagt om bij te betalen [25 euro]. op emails word er niet gereageert door playco.wel word de site actueel gehouden om nieuwe aankopen daar te doen.ik heb daar dus een kat in de zak gekocht.de man noemt zich philip heylen.heeft er iemand een deurwaarder op de stoep gehad of dreigt deze philip daar alleen mee.want ik ben van plan niets meer te betalen!

AVP
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2008 21:51

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door AVP »

Hier ook besteld en betaald in maart 2008, nog niets ontvangen, buiten e-mails om bij te betalen als we onze bestelling willen ontvangen. E-mails worden idd niet meer beantwoord, en ook de website blijkt ontoegankelijk (of is dat toeval vanavond???).

jojo4040
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 aug 2008 22:48

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door jojo4040 »

op 29 febr jl heb ik een bestelling gedaan heb daarvan 2 produkten van binnen gekregen op de site kan ik niet meer komen de rest niet zou begin aug geleverd worden nog steeds niks gezien was het verjaardags kadootje voor mijn zoon van 8 leg het maar uit waarom het niet binnen komt krijg geen dreig mailtjes of zo

wie weet wat ik kan ondernemen

groetjes jojo4040

ps heb net nog een mailtje gedaan kijken of ze reageren

z12
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 jun 2008 17:51

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door z12 »

Precies hetzelfde probleem gehad. Nu wel bijna alles binnen!!

Mijn tip, blijven mailen, en anders gewoon vragen om op te halen. De pakketten worden gewoon verstuurd vanuit Belgie.

jojo4040
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 aug 2008 22:48

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door jojo4040 »

heb het email adres niet meer wie kan mij daar aan helpen

z12
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 jun 2008 17:51

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door z12 »


pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

de site is uit de lucht en playco is met de noorderzon vertrokken.ik hoop dat ik er verder niets meer van hoor van die griezels.ik koop voortaan alleen in eigen land.

pascal0109
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2008 21:14

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pascal0109 »

Z12. heb jij dit mailadres recentelijk nog gebruikt??

site is uit de lucht??

Gesloten