LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hypotheekvergelijkingen

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
Fast

Hypotheekvergelijkingen

Ongelezen bericht door Fast »

Beste lezers,

ik ben druk bezig met het uitzoeken van hypotheken, hypotheekaanbieders, tussenpersonen etc.
Wat mij opvalt is dat ik overal een afspraak moet maken met een adviseur voordat ik weet wat een bank mij kan bieden. Dat is op zich logisch, desalnietemin jammer.
Dit is ook het geval met de zogenaamde hypotheekvergelijkingssites, hier raak ik wat meer geirriteerd. Ik wil zo graag zelf hypotheken vergelijken, maar kan geen site vinden zonder dat ik, af en toe bijna agressief, een afspraak met een adviseur kan maken.
Om kort te zijn: weet iemand een goede vergelijkingssite waar ik zelf goed kan orienteren etc?

alvast bedankt

kweenie

Re: Hypotheekvergelijkingen

Ongelezen bericht door kweenie »

Veel zogenaamde vergelijkingssites zijn in feite gewoon tussenpersonen die internet alleen gebruiken als een manier om in contact met je te komen. Uit eigen ervaring weet ik dat je bij sommige adviseurs ook een hoop per mail kunt doen, dus zonder eerst een afspraak te maken, als je tenminste precies weet wat je wilt en als je goed je situatie uitlegt. En als je niet echt op het randje zit in de verhouding inkomen-hypotheek.

robert73

Re: Hypotheekvergelijkingen

Ongelezen bericht door robert73 »

Ben je zelf hypotheekadviseur?

Een hypotheek is maatwerk. Als "leek" is mogelijk je te orienteren en meer ook niet. Zoek gewoon een goede adviseur. De hypotheek moet immers maatwerk zijn. ENUHHH wat banken te bieden hebben is niet belangrijkste. Jouw wensen en doelstelling zijn belangrijk. Naar de adviseur dus.

Gesloten