LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vaya

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
hoofmark

Vaya

Ongelezen bericht door hoofmark »

Meestal worden hier klachten beschreven. Dus ik denk, laat ik eens iets positiefs roepen. Wij zijn op vakantie geweest met Vaya. De plek en het hotel hadden we al in ons hoofd. Gewoon even goed kijken op vakantiereiswijzer of soortgelijke beoordelingssites. De vakantie zelf was top, maar dat is ook maar wat je er zelf van maakt :P

Maar geboekt dus via Vaya. Omdat we een beetje krap bij kas zaten en niet de hele reissom ineens konden betalen. Daar kon het tot 4 weken voor vertrek, en dat gaf ons de ruimte. Snap niet waarom andere operators dat niet doen.

De hele afwikkeling ging perfect, van bevestigingen, vragen aan de klantenservice (via e-mail en direct antwoord) en de papieren. Alles keurig in orde.

We hebben ook weleens geboekt via andere internetsites en is eigenlijk altijd prima gegaan. Maar qua details en service, algeheel gevoel zeg maar, scoort Vaya gewoon lekker. En nee ik werk er niet, heb geen aandelen en mijn moeder, tante, oom of buurman werken er ook niet voor zover ik weet 8)

ron1

Re: Vaya

Ongelezen bericht door ron1 »

Dit is goed om te lezen ! Mag ook gezegd worden, fijn dat u een goeie vacantie heeft gehad. :)

MLF

Ongelezen bericht door MLF »

Als ik een reis boek betaal ik meteen een deel en ca 6 weken voor vertrek de rest. Dat doe ik al jaren zo. Dat vragen ze van me en ik ga er van uit dat het zo hoort.

Ik heb ook nog nooit problemen ondervonden als ik reis.

ron1

Misschien bent u het voorbeeld voor de rest van Nederland ?

Is het ministerschap niks voor u ?

:)

hoofmark

@MLF: Waarom heb ik het gevoel met ezelsoren in de hoek van de klas gezet te worden voor het geven van een complimentje??? Ik wist ook niet dat dingen op een bepaalde manier 'horen' bij het boeken van een reis. Ik geef alleen aan dat ik het waardeer dat het bij de genoemde reisorganisatie anders kon op het moment dat dat voor ons een uitkomst was. :roll:

ron1

Nee precies..dit bedoel ik dus.

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Wij hebben ook al regelmatig bij Vaya.nl geboekt en vind het een prima gedachte, dat je incl. de verzekeringen, pas 4 weken voor vertrek hoeft te betalen. Mogen anderen een voorbeeld aan nemen.

Moet ik elders wel op een andere manier betalen... ook goed.

Maar ook ik ben dik tevreden met vaya.nl en hun service die ook ter plekke, ( in ons geval Portugal,Turkije en Spanje ) zeer goed geregeld is/was. Vette pluim voor deze organisatie. Nee, ik werk er niet.

8)

patrick79

Ongelezen bericht door patrick79 »

Wij hebben vorig jaar ook een reis via Vaya geboekt. Alles is van begin tot eind erg goed geregeld. Ook met de organisatie ter plaatse. Wij hebben ook vier weken voor vertrek betaald ....geen enkel probleem!!!

Volgend jaar boeken wij weer bij Vaya. :lol:

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

Vaya is eigenlijk evenements reizen en D-reizen, zeer goede touroperator, ook via het reisburo te verkrijgen (u betaalt dan hetzelfde hoor) en al jaren bekend en betrouwbaar.

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Vaya is eigenlijk evenements reizen en D-reizen,
Nou, ik denk dat je in de war bent . Het moet zijn: Evenementreizen en D- tours. Geen D-reizen.

MLF

ik heb nog nooit vlieg en vakantie klachten gehad behalve dat ik niet in het vliegtuig pas ivm mijn lengte, enige maatschappij waar ik NIET bij de nooddeur mag zit is MARTINAIR!!!!!!!!! :twisted:

hoofmark
ik heb alleen een compliment gepost, sorry dat u die niet begrijpt :?

ron1

En OP het vliegtuig,kan dat niet ?

:?: :D

hoofmark

Excuus in dat geval, het kwam in lettervorm niet over als compliment. Maar dat mis je soms op een forum: intonatie en gezichtsuitdrukking. Vandaar dat die irritante smilies soms toch uitkomst bieden. :D

MLF

En OP het vliegtuig,kan dat niet ?
ja
tot ie gaat taxiën
:lol:

(heb gisteren gezien dat ik via internet kan inchecken :D )

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Dan liever de lucht in :lol: :wink:

Gesloten