LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] badkamer

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
kuppens

badkamer

Ongelezen bericht door kuppens »

:o :oops:
Laatst gewijzigd door kuppens op 23 aug 2008 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Krijnen

Re: badkamer

Ongelezen bericht door Krijnen »

Absoluut geen problemen met dit bedrijf. Heeft dit jaar mijn 2e keuken geplaatst en een offerte voor de badkamer word binnenkort aangevraagd. Ook zijn er door van Mook keukens en badkamers geplaatst bij familie, vrienden en bekenden en nog nooit een klacht gehoord. Er zal vast wel eens iets mis gaan, maar altijd alles naar behoren opgelost. Helaas voor u, niets dan lof over dit bedrijf.

kuppens

over welke van mook praten we dan in welke stad

Krijnen

Als je "van Mook Badkamer" googelt kom je in Oosterhout uit.
Samen met de naam Kuppens dacht ik: dat kan niet missen.

Laat maar weten of ik het mis heb?

kuppens

ja dat klopt Maar even over het werk wat ze geleverd hebben een verlaagd gestuct plafond na vier weken kwamen er al scheuren in ja dat komt weleens voor zeiden ze we zeggen dan tegen klanten dat moet je je kitten en sausen nou leuk antwoord als je net 14.000 euro heb uitgegeven en nog een paar dingentjes. inloopdouche loopt toch naar een kant af toch mis bij mij naar twee kanten Toilet verkeerd voorgelicht maar als je daar iets van zegt kan niet dan doen ze verontwaardigd nog nooit een klacht gehad in 20 jaar jaja nou van mijn zijn nog niet vanaf arnoud ps bakkers familie of stucadoor

Badkamerklant

Ongelezen bericht door Badkamerklant »

Arnoud,

Dit forum is volgens mijn niet bedoeld om over bedragen te praten, het werk wat een bedrijf levert,moet simpel weg correct zijn.
Of een badkamer nou 1000 euro of 14.000,00 euro kost, dat moet geen verschil zijn.

Onze badkamer hebben wij reeds 3 jaar in gebruik, ook van dit bedrijf, wij hebben er persoonlijk geen vervelende ervaring mee, in tegendeel zelfs.
Na onze garantie periode, is er bij ons onlangs nog een service verricht, waarvoor we zelfs geen cent betaald hebben.

Wij willen binnenkort onze keuken gaan vernieuwen , en gaan zeer zeker terug naar dit bedrijf.

nog even een vraag voor je, Wat bedoel je eigenlijk met je laatste regel, PS BAKKERS FAMILIE OF STUCADOOR.

Tot slot, zou je je reactie s wat beter leesbaar willen maken.

kuppens

ik bedoel wie je precies ben En wat het schrijven dat is veel te snel geschreven want als ik de naam van mook zie of hoor dan sla ik op hol
Maar wat ik wil zeggen dat het een haastklus was Dat ze veel te veel hooi op de vork nemen en dan zit er wel eens een klant tussen die niet zo tevreden is Maar begrip tonen egt niet Als ze werk afleveren moet het goed zijn punt uit De klant moet in alle redelijkheid tevreden gesteld worden arnoud

Badkamerklant

Ongelezen bericht door Badkamerklant »

Arnoud,

Bij ons hebben ze de badkamer geplaatst, vanaf het sloopwerk tot oplevering in 5 werkdagen. En dat is toch redelijk snel.Als je op HOL slaat??? één advies,laat het even rusten, en kom er op terug , als je wat rustiger bent geworden.

Je bedoeld dus eigenlijk dat het Bakkers zijn of Stucadoors? Je draaft wel door, en daar bereik je volgens mij niets mee

kuppens

dat sloeg op de fam krijnen en als je dat als oosterhouter niet snapt ??
En ik hou er mee op veel plezier nog met je nieuwe keuken .

Krijnen

Ik heb alleen even de tijd genomen om te reageren op uw vraag. Omdat ik prima ervaringen heb met dit bedrijf, mag dat ook vermeld worden. Het is altijd zo gemakkelijk om je problemen op dit soort forums los te laten, zonder informatie voorziening van de "tegen" partij.
Niemand wordt er beter van en ik zou het er persoonlijk erg moeilijk mee hebben om u als klant nog te woord te staan. Ik hoop voor u dat fa. van Mook het beter op pikt dan ik zou doen en alsnog met u in overleg zal gaan. Problemen moeten idd wel opgelost worden. Maar ik ben benieuwd hoe bedrijven reageren als ze op deze, niet te misverstane manier neer gezet worden, op uw forum zullen reageren.

Succes met de afhandeling,

A. Krijnen

klant2007

Ongelezen bericht door klant2007 »

Geachte heer Kuppens.

Ook ik herken in uw verhaal de fa. van Mook niet.
Bij het ontwerp van mijn keuken had ik in 2007 een paar persoonlijke eisen, die werden afgeraden door fa. van Mook. Omdat de klant koning is, werd het uitgevoerd zoals ik wilde. Erg stom van mij, want ik kwam er al snel achter dat door mijn eisen de keuken een niet makkelijke werkbare ruimte werd. Na overleg is mijn keuken voor een kleine meerprijs aangepast. Ik ben heel blij dat ze toch de tijd hebben genomen om even mee te denken en werken aan een oplossing.

Voor mij was dat een teken van TOP service!

Succes met de afhandeling van uw klachten.

R. van Wanrooij

Gesloten