LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zaanse Autoservice

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
ssarhas

Zaanse Autoservice

Ongelezen bericht door ssarhas »

Vorige week een Renault Megane gekocht bij Zaanse autoservice in Wormerveer.
Na 2 dagen hoorde ik al rare geluiden bij het starten. Meteen naar de renault dealer en wat blijkt: nokkenasversteller lekt, kosten ruim 700 euro. en de smoorkleppenhuis was vies, kosten ruim 50 euro.

Contact opgenomen met Zaanse autoservice, en volgens meneer XXXX hadden we geen recht op garantie en was het niet zijn probleem,
conclusie; hij wilde er niks aan doen. Het was namelijk niet zijn taak om auto's te controleren! hoe bedoel je niet te controleren. dit staat er op hun website:
"Onze auto's worden volledig geinspecteerd op gebreken en zonodig gerepareerd. Bij grote gebreken gaat de auto retour afzender."

Hieronder een korte overzicht van de gebreken:
- KM stand klopte niet. in de adv stond 133.000 en achteraf blijkt het 155.000 te zijn.
- Onderhoud gegevens waren niet aanwezig terwijl dit wel afgesproken was.
- Diverse accessoires waren er niet. Tijdens het verkoop gesprek had meneer sjaak de accessoires besproken, achteraf zitten deze er niet op.
- De auto is NIET geleverd met een beloofde afleveringsbeurt van 300 euro ( is een manier om meer geld te krijgen)
- De bekleding was NIET gereinigd (was wel belooft)
- De auto was NIET schoongemaakt
- Er zat nog een kras op, die zou worden weggewerkt. WAS OOK NIET GEDAAN
- Ze adverteren met NAP, terwijl ze GEEN papieren bij de auto hierover leveren

DIT ZIJN DE ECHTE ROTTE APPELS IN AUTO LAND ZE VERKOPEN DE AUTO'S DIE NIEMAND ANDERS WIL VERKOPEN.
Ze verkopen zogenaamde ex-lease auto's maar dat is ook niet waar.

Maar we laten het er niet bij zitten de volgende acties zijn al in gang gezet:
- Ik heb al contact gehad met de RDW
- De Bovag gaan we inlichten ( ze zijn er geen lid, maar toch even klagen)
- Klacht indienen bij de NAP over de verkeerde KM stand
- Ben al met de rechtshulp verzekering bezig met een rechtzaak
- Ik ga verschillende auto websites inlichten van hun oplichtingspraktijken. Zo kunnen we in iedergeval ervoor zorgen dat andere consumenten er niet in trappen.
- Bij Marktplaats melding doen van oplichting.
- Bij verschillende oplichtingsites verhaal doen.

Indien er mensen zijn die zich bij ons willen aansluiten en opgelicht zijn door Autobedrijf Zaanse Autoservice neem direct contact met ons op!
Dan kunnen we er gezamenlijk voor zorgen dat deze rotte appel voorgoed uit het straatbeeld verdwijnt en stopt met mensen op te lichten :)
Laatst gewijzigd door ssarhas op 14 apr 2008 12:40, 2 keer totaal gewijzigd.

Moonlight

Re: Zaanse Autoservice

Ongelezen bericht door Moonlight »

Ok dat dit niet de juiste manier van handelen is van de persoon ben ik het mee eens. Maar waarom niet eerst met je auto naar de ANWB voor een keuring? Vertrouw je het bedrijf niet? Stel ze dit dan voor, is het dan zo dat ze dat niet willen weet je al zeker dat je er geen auto moet kopen.

Als je de auto ook aankoopt zonder garantie dan heb je dus ook garantie tot de deur en dus geen recht.
Ik vermoed ( ik kan het uit jouw verhaal niet opmaken dat het wel zo is ) dat dit bedrijf geen BOVAG-bedrijf is? Dan zal BOVAG weinig voor je kunnen betekenen.

Er staan logo's van het RDW en NAP op de website, maar je hebt geen NAP papier van de auto gekregen en dus nooit gehad. Tja dan is het makkelijk om een kilometerstand terug te draaien.
Waarom heb je ook niet via de RDW site en jouw kenteken de auto niet even nagekeken?

Je hebt best kans dat je zelfs al tegengesproken wordt door mensen die wel goede ervaringen hebben. Ik ben benieuwd wat er uit komt, maar zoek juist meer informatie over het bedrijf en bevestig juist de mening van andere of niet.

En er zit nog een veel ergere rotte appel in Vaarssen waar ik veel meer over heb gehoord en dat zit er ook nog steeds. Zelfs autocentrum Nieuw-Vennep bestaat nog steeds terwijl er ook zo veel narigheid ( tot dreigen aan toe ) vandaan komt.

ssarhas

Ongelezen bericht door ssarhas »

Hoi Moonlight,

Bedankt voor je reactie
Er staan logo's van het RDW en NAP op de website, maar je hebt geen NAP papier van de auto gekregen en dus nooit gehad. Tja dan is het makkelijk om een kilometerstand terug te draaien.
Klopt geen NAP papieren erbij gekregen terwijl ze er wel mee adverteren. Zal me niks verbazen als ze de KM stand hebben terug gedraaid
Waarom heb je ook niet via de RDW site en jouw kenteken de auto niet even nagekeken?
Ik had het nagekeken op de RDW site. wat valt er na te kijken? het enige wat je ziet is de datum APK en datum van tenaamstelling
Je hebt best kans dat je zelfs al tegengesproken wordt door mensen die wel goede ervaringen hebben. Ik ben benieuwd wat er uit komt, maar zoek juist meer informatie over het bedrijf en bevestig juist de mening van andere of niet.
klopt daarom ben ik ook op zoek naar mensen met vergelijkbare ervaringen met dit bedrijf.

bvprince

Ongelezen bericht door bvprince »

Hallo,

Ook ik heb slechte ervaringen met dit bedrijf: Zaanse autoservice in Wormerveer.

Ik heb ik enkele maanden geleden een BMW gekocht ook deze zou dealer onderhouden zijn.
Echter bij het ophalen bleek er geen onderhoudsgegevens te zijn. De verkoper deed alsof het de normaalste zaak was dat er geen boekjes e.d. bij de auto zat.
Ook de NAP pas was er niet.
De afleverbeurt (kosten 500 EURO) was niet correct uitgevoerd. Er was helemaal niks qua onderhoud gedaan.

Uiteindelijk na het betalen werd de verkoper opeens erg onaardig, en wilde verder nergens op in gaan.

Hierna hebben we verschillende kosten moeten maken. diverse zaken deden het niet. Ook bij ons klopte de KM stand in de advertentie niet met de werkelijkheid.
Het zijn gewoon prutsers die totaal geen verstand van auto's hebben.

Ze verkopen kapotte auto's als zijnde dealer onderhouden. let op koop hier geen auto mensen. Ik heb me les geleerd

Moonlight

Ongelezen bericht door Moonlight »

Als je het kenteken invoert op de site van het RDW dan kan je veel meer terug vinden dan dat. Zo niet? Dan zou ik de auto eigenlijk al niet meer aanschaffen, want dan ontbreken er echt veel te veel gegevens.

bvprince dat is inderdaad niet juist, zeker een les voor vele dat je hier niet naar toe moet gaan.

kampvuur

Ongelezen bericht door kampvuur »

Je vind wat fabrieksgegevens omtrent de auto die bij het afgegeven kentekenbewijs hoort, meer niet.
Niks over de staat en onderhoudsgeschiedenis, kilometerstand (NAP doet dat wel) waar het uiteindelijk om gaat , je kan alleen de apk (verval)datum er vanaf lezen en de datum ten naamstelling en de juiste datum uitgegeven kentekenbewijs.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

1 Als je adverteerde met Dealer onderhouden zijn dit meestal Lease bakken die aan het einde iets minder onderhoud kregen omdat ze er toch uit gaan, eerste verdienste van de dealers!

2 De goede worden opgekocht door Bovag bedrijven, de rest gaat naar de HANDEL.
Deze adverteren meestal met GARANTIE en dus duidelijk in grote letters en daar moet je juist nooit wezen!

3 Kijk vooraf of de werkplaats wel voldoende groot is gezien de showroom, vaak is het een klein hoekje met veel poets en lak en geen echte werkplaats!

4 Bedrijven die langer bestaan vind je hier en bij Kassa genoeg en die pas geopende aan hun manier van adverteren en garantie afhandelen.

5 Officiele Dealers zijn soms goedkoper als je dit soort auto zou willen.... en die geven dan meestal zonder garantie wel eerlijk toe wat er moet gebeuren....
en in oost europa is het goedkoper te herstellen dus direct op vakantie en hopen dat je dit land kunt halen!

oh jee

Ongelezen bericht door oh jee »

Beste gedupeerden,

Doe allemaal aangifte wanneer je opgelicht bent door Zaanse Autoservice en zorg er voor dat deze terecht komt bij Politie Zaanstad Waterland wijkteam Wormerveer. Zij hebben al veel aangiftes binnen en dragen eea binnenkort over aan justitie zodat een strafzaak gestart kan worden! Aardige kans dat je op deze manier aanpraak kan maken op schadevergoeding.

Carlo de Jong

Ongelezen bericht door Carlo de Jong »

Afgelopen vrijdag zijn er bij de Zaansche autoservice ca 150 auto's weggehaald (netjes door de eigenaar) Zaterdag was het gehele pand leeg en is het bedrijf met de noorderzon vertrokken. Iedereen die "service"heeft gekocht weet dan wel hoe laat het is.

fernandes

Ongelezen bericht door fernandes »

ik woon zelf vlak bij arnhem ik heb scket ervaring met die mafia.
ik heb al aangifte gedaan wegen de km stand.

ik heb het laten opsturen naar noordwijk politie bureau.

weet nu dan wel iemand waar ze naartoe zijn verhuisd ik wil ze wel gaan bezoeken.

roodheet

Ongelezen bericht door roodheet »

Als ik dit onderwerp lees, dan is het O ZO herkenbaar, ik heb op al het gebied idem ervaringen.

Km stand verkeerd. APK datum verkeerd, type motor is anders. De auto blijkt nu geen nieuwe distributieriem te hebben. Navigatie zat er niet bij, wel vermeld in de advertentie, op andere zaken gelet bij de koop, jammer. De winterbanden die er in mei onder zaten zijn totaal versleten en waren niet meer veilig om op te rijden.

Ik sluit mij dan ook gaarne aan bij een mogelijke zaak tegen deze mensen, zodra zij weer boven water komen.

De betalingen, hoe vreemd ook, werden aan een stichting gedaan?! Dat klopte al niet.

Ik hoor graag van jullie, van degene die een zaak in voorbereiding heeft of al voert, zet mij hier graag voor in.

Met groeten, M

macrosof

Ongelezen bericht door macrosof »

Ook wij kochten 4 maanden geleden een auto bij deze bende (met 6 maanden garantie)

Hij staat nu stil bij een dealer, de carterpan ligt vol met metaaldeeltjes.

Altijd dealeronderhouden, met onderhoudshistorie:
Er is door een onkundige monteur met de turbo geknoeid, de bouten zijn niet de originele hittebestendige... en de carterpan is slecht dichtgekit.

website blanko
telefoon afgesloten
pand leeg

Dan rest slechts: aangifte..

Heeft iemand meer details/ informatie omtrent de aanklacht?

oplichting
of
valsheid in geschrifte

Ik zal verdere ontwikkelingen wat betreft mijn aangifte op deze site melden.

roodheet

Ongelezen bericht door roodheet »

Het is oplichting en onrechtmatige daad.
Het lijkt mij handig om ook met meerdere mensen aangifte te doen.

Wellicht heeft Radar een goede aanpak, zelf heb ik dit niet eerder bij de kop gehad.

Adviezen?

ookboos

Ongelezen bericht door ookboos »

Ook wij zijn opgelicht door die boeven. Zojuist contact gehad met de politie van Wormerveer die inderdaad aangiftes hebben verzameld. Deze zijn ondertussen verstuurd naar de rechtbank in Haarlem. Politie Wormerveer weet niet wat de rechtbank hiermee gaat doen, ook nemen ze geen klachten meer in behandeling omdat de Zaanse Autoservice niet meer gevestigd is in Wormerveer.
Het is wel mogelijk om nog aangifte te doen, dit moet dan in de eigen gemeente. Als je dit gaat doen benadruk dat er al meerdere aangiftes bij de rechtbank in Haarlem liggen en vraag of jouw aangifte in het dossier bijgevoegd kan worden.

Jos Bakker

Ongelezen bericht door Jos Bakker »

Ook ik ben erin getuind.
Maar, ja een deel aanbetaald dus de auti uiteindelijk gekocht waarbij ik nog eens voor € 200,00 ben getild. Ik had het te betalen bedrag via de bank geind en in de bijbehorende enveloppe bij deze gasten uitgeteld. Hoe ze het hebben gedaan ik weet het niet maar toen de verkoper het geld nogmaals uittelde bleek er € 200,00 te ontbreken. Wat doe je? Ik was tenslot uit het noorden van Nederland naar Wormerveer gereden. Dus bij het plaatselijke postkantoot waar de auto is overgeschreven nog een extra € 200,00 gepind.
Het enige gelukkige wat ik aan de koop heb overgehouden dat mijn auto technisch in orde is. Is door een plaastelijk monteur helemaal nagekeken, temeer ik wel zo leep was, als je van leep kunt spreken niet te zijn ingegaan op de extra beurt van € 500,00 zoals ik uit het forum heb vernomen bij meniggeen niets mee gebeurt is.

Conclusie; dom, dom, dom en dit gajes moet zo snel mogelijk opgepakt worden voordat er nog meer goedgelovigen onder ons in hun verkooppraatjes tuinen.

Jos Bakker
Coevorden

fernandes

Ongelezen bericht door fernandes »

weet wel iemand waar ze zijn nou?

Texpert

Ongelezen bericht door Texpert »

Viel me wel op dat je nu Zaanse Auto Partners hebt. Zijn dit nu dezelfde..??

Carlo de Jong

Ongelezen bericht door Carlo de Jong »

Zaanse Auto Partners bestaat al veel langer dan de oplichters van Zaansche auto service en is een prima bedrijf (hebben ook een auto lease bedrijf in Wormerveer)

cz

Ongelezen bericht door cz »

Ik heb in februari een auto bij dit bedrijf gekocht .
de opties die in de advertentie stonden bleken na aankoop niet aanwezig te zijn.
Zoals airco, elektrisch verstelbare spiegels, panorama dak (en nog veel meer).
Ik heb het bedrijf hier op aangesproken, volgens hun lag de fout bij het bedrijf die verantwoordelijk was voor het plaatsen van de advertenties.
Zij beloofde mij dat als er een dezelfde auto zou binnen komen ik de auto in mocht ruilen voor de auto met de beloofde opties, dit zou enkel een paar weken duren. ik heb dit bevestigd door een aangetekende brief te sturen waarin ik de punten die we telefonisch besproken hadden heb beschreven.
Meerdere malen heb ik contact gehad met de Zaansche autoservice maar er werd mij vertelt dat ze nog steeds niet een dezelfde auto binnen hadden gekregen met de betreffende opties, ook was de persoon met wie ik had gesproken nooit aanwezig. 1 week geleden heb ik de de auto voor een grote beurt naar Kwik fit gebracht, bleek dat de remmen en de banden compleet versleten waren, kortom een rekening van 840 euro.
Toen ik de auto kocht heb ik 400 euro afleveringskosten betaald de auto zou nog even compleet nagekeken worden. (niet dus)
Vandaag heb ik weer contact met het bedrijf geprobeerd op te nemen.
Het telefoonnummer bestaat niet meer.
Ik heb contact opgenomen met KVK blijkt dat het bedrijf is verhuisd en van naam veranderd.Het is 10-05-08 van eigenaar veranderd. Het heet nu Terhaar Rijnsburg B.V. beheer. Ik kreeg een 06-nummer dat aan het kvk nummer is verbonden.

De mijnheer die ik aan de lijn kreeg beweerde de Zaansche autoservice niet te zijn en wilde verder 0 informatie verstrekken.

Ik laat het hier niet bij zitten
CZ

oh jee

Ongelezen bericht door oh jee »

Beste CZ en alle andere benadeelden,

Je kunt het beste zsm aangifte doen. Er loopt namelijk al een zaak die door de rechtbank in Haarlem wordt behandeld. De heren zijn inmiddels gehoord.
Deze week (19 augustus om precies te zijn) is voor ons de sluitingsdatum voor het opgeven van de geleden schade.

Sterkte en succes.

Groet,

Iemand die ook een hoop schade heeft geleden

Gesloten