LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo digitale parketten

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
mipana

ziggo digitale parketten

Ongelezen bericht door mipana »

Ik heb een HDTV decoder gekocht met daarbij 2 extra pakketten zodat ik digitale tv in HD kwaliteit kan ontvangen.
Omdat ik ook op de slaapkamer digitale tv wilde heb ik dus nog een decoder gekocht, om ook daar dezelfde zenders te kunnen ontvangen.
Ziggo maakt reclame dat je dan de eerste twee maanden alle zenders ontvangt alleen na een maand sluiten ze deze gewoon af.
Reclameren bij klantenservice heeft geen zin krijg standaard antwoorden en antwoorden die kant nog wal slaan omdat ze niet kunnen lezen.
Verder blijkt dat de pakketten waarvoor je betaald maar op één decoder krijgt doorgezonden en als je ze ook op de 2e wil nogmaals deze pakketten moet kopen.
Ik vindt dit ronduit belachelijk want ik betaal voor het signaal en de pakketten.
Ziggo geeft aan dat dit in de toekomst zal veranderen alleen ook dit is vaag want op wat voor termijn gebeurd dit.
Mijn vraag is of hier iets aan te doen is.

Webcontact01

Re: ziggo digitale parketten

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@Mipana

De huidige aanbieding vanuit Ziggo is dat u 2 maanden gratis TV Digitaal Totaal mag afnemen. Dat betekent niet dat u alle zenders 2 maanden gratis kan afnemen. Het afnemen van dit pakket gaat niet automatisch. U dient u zelf hiervoor aan te melden.

Daarnaast ontvangt elke klant 14 dagen preview op de smartcard. Zodat u als klant de eerste 14 dagen na installatie kan bepalen welk abonnement u na deze 14 dagen wenst. In deze periode ontvangt u wel alle zenders gratis.

U krijgt de pakketten waar u voor betaalt inderdaad op één decoder doorgezonden. Of en wanneer hier verandering in komt, is nog niet duidelijk.

M.v.g.

Ziggo Webteam, Michiel

mipana

Re: ziggo digitale parketten

Ongelezen bericht door mipana »

Ik zou willen dat jullie ook zo snel waren via klantenservice.
Dit is mij niet verteld bij aankoop, anders had ik nooit een 2e decoder gekocht. ( Kreeg ook verkeerde smartcard waardoor ik ook al dagen misliep maar dat terzijde)
Verder lekker vaag blijven doen over de termijn waarin dit wel mogelijk zou worden.
Maar ja deze werkwijze hadden ze al bij Casema en dat is nu Ziggo.
Blijft moeilijk om nu eens duidelijkheid te geven en zo eens klantvriendelijk te zijn.
Gatver wat zeg ik nu!
Ik weet dat ik een beetje fel reageer maar heb in al de jaren nog nooit duidelijk antwoord op klachten gehad.
Altijd de standaard antwoorden en uiteindelijk weet je nog steeds niets.
Lijkt mij dat ik niet de enige ben die dit aangekaart heeft en als bedrijf ben je hier als het goed is dan toch mee bezig.
Dus enige duidelijkheid geven is volgens mij niet zo moeilijk of is het afhankelijk van het aantal opzeggingen voordat dit bekend wordt.

Gesloten