Met ingang van augustus ben ik van Tele2 overgestapt naar een provider die kantoor houdt bij mij om de hoek. Dit in verband met vlotte bereikbaarheid van de Service. Deze provider biedt ism Optibel de telefoondiensten.
Optibel blijkt nu problemen te hebben met het porteren van mijn oude nummer.
Dit nummer is twee jaar geleden van KPN geporteerd naar Tele2. Toen deed Tele2 wel moeite om mijn nummer te behouden. In die twee jaar heb ik steeds tijdig mijn rekeningen aan Tele2 voldaan, maar nu werken ze niet bepaald mee aan mijn nummerbehoud.
Dit was al ruim 22 jaar mijn vertrouwde nummer!!!!
SCHANDE!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nummer kwijt door Tele2
Re: nummer kwijt door Tele2
Beste Vogels, als je me kunt vertellen hoe ik mijn topic kan verwijderen uit "internet" dan haal ik het daar met plezier weg.
Ik heb gelukkig weinig last van zeurpieten waar ik vanaf moet komen door mijn nummer te wijzigen.
Waar ik wel last van heb is dat Tele2 voor de zoveelste keer toont volkomen maling te hebben aan zijn klanten.
In hoeverre ik privé en zakelijk gedupeerd ben door mijn nummerverlies, kun jij niet inschatten.
Ik heb gelukkig weinig last van zeurpieten waar ik vanaf moet komen door mijn nummer te wijzigen.
Waar ik wel last van heb is dat Tele2 voor de zoveelste keer toont volkomen maling te hebben aan zijn klanten.
In hoeverre ik privé en zakelijk gedupeerd ben door mijn nummerverlies, kun jij niet inschatten.
Re: nummer kwijt door Tele2
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... e_te_nemen
Misschien kunt u hier een oplossing voor uw klacht vinden. U hoort binnen 10 werkdagen met uw nummer te kunnen bellen. Dit hoort uw nieuwe aanbieder met Tele2 te regelen.
Misschien kunt u hier een oplossing voor uw klacht vinden. U hoort binnen 10 werkdagen met uw nummer te kunnen bellen. Dit hoort uw nieuwe aanbieder met Tele2 te regelen.
Re: nummer kwijt door Tele2
http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage ... ljn=AY6252
Hier kunt u lezen over rechtspraak aangaande nummerportabiliteit.
Hier kunt u lezen over rechtspraak aangaande nummerportabiliteit.
Re: nummer kwijt door Tele2
Even voor de duidelijkheid, dit is in de eerste plaats de verantwoordelijkheid van uw nieuwe aanbieder Optibel en niet van tele2.
U gaat een overeenkomst aan met Optibel, deze beloven u dat zij uw nummer over kunnen nemen en dat u dit kan behouden. Optibel blijft in dit geval in gebreke, zzij zijn niet in staat hun overeenkomst na te komen. Het afschuiven op tele2 is dan wel heel makkelijk. Optibel zou normaal een machtiging van u moeten hebben en moet daarmee gewoon dat nummer over kunnen nemen. Lukt hund it niet is dat een probleem van Optibel.
En mocht het het geval zijn dat tele2 de boel blokkeerd, moet optibel dat met hun uitvechten.
U gaat een overeenkomst aan met Optibel, deze beloven u dat zij uw nummer over kunnen nemen en dat u dit kan behouden. Optibel blijft in dit geval in gebreke, zzij zijn niet in staat hun overeenkomst na te komen. Het afschuiven op tele2 is dan wel heel makkelijk. Optibel zou normaal een machtiging van u moeten hebben en moet daarmee gewoon dat nummer over kunnen nemen. Lukt hund it niet is dat een probleem van Optibel.
En mocht het het geval zijn dat tele2 de boel blokkeerd, moet optibel dat met hun uitvechten.
