We zijn 2 jaar geleden aangesloten geweest bij Tele2. Toen alles volgens boekje opgezegd omdat we onze vaste telefonie geheel hebben opgezegd. (ook alles via KPN geregeld)
Nou krijgen we een rekening van ongeveer 8euro of we die even willen betalen omdat er voor 8euro gebeld is met Tele2. ??? niet door ons, wij hebben geen vaste telefoon. Bovendien was de rekening ook al zo vaag. Er stond niet eens een telefoonnummer op vreemdgenoeg.
Wij bellen met Tele2. De eerste vraag die we kregen was: wat is uw telefoonnummer?? (een goedemiddag kon er nog niet eens af )
Nou dat is nou juist het leukste van de grap..die hebben we niet.
Goh, zegt dat meisje van Tele2, wat gek (duh, dat vonden wij ook al) Nee, ze kon er niks aan doen en ze kon ons ook niet verwijderen uit haar systeem En wij moesten maar even een briefje schrijven aan KPN. Pardon ! Moeten wij dat doen? Wij hebben alles bevestigd gekregen dat het 2jaar geleden al, was opgezegd. Tja, zegt dat meisje, misschien is jullie oude nummer nu in gebruik door iemand anders... Ja hallo, dan hang je toch niet zomaar ons als oude gebruiker daar weer aan?? Ik ga er vanuit dat die nieuwe gebruiker zich ook heeft aangemeld bij Tele2. Dus wij ons oude nummer bellen en ja hoor, iemand bij ons uit het dorp heeft dit nummer nu en heeft zich inderdaad ingeschreven bij Tele2. Nou lekkere administratie hebben ze daar dan bij Tele2! Volgens het meisje bij Tele2 zouden wij een groot probleem krijgen als we deze rekening niet zouden betalen: nou, laat ze onze vaste telefoon maar eens afsluiten, die we niet hebben!! Stelletje aso's, omdat zij de administratie niet voor elkaar hebben komen wij in de problemen? Dacht het dus even niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 Grap van de dag
Re: Tele2 Grap van de dag
Het is wel verstandig om schriftelijk aangetekend mee te delen dat u de aanmaning niet betaalt omdat d.d. ... het abonnement is opgeheven en uw vaste lijn is opgeheven.
Als u daar geen zin in heeft kunt u ook afwachten of de dombo's een incassobureau inschakelen, waarna u weer kunt afwachten of deze een rechtszaak tegen u begint. De rechtszaak wint u als u schriftelijk bewijs heeft van einde contract.
consuwijzer:
Hier klacht indienen
Als u daar geen zin in heeft kunt u ook afwachten of de dombo's een incassobureau inschakelen, waarna u weer kunt afwachten of deze een rechtszaak tegen u begint. De rechtszaak wint u als u schriftelijk bewijs heeft van einde contract.
consuwijzer:
Hier klacht indienen
-
Re: Tele2 Grap van de dag
Hallo Deke,
Ik ben werkzaam voor Tele2 Webservices en zag uw klacht op dit forum.
Om u verder van dienst te kunnen zijn wil ik u vragen om uw gegevens in een email te sturen naar [email protected] t.a.v. Sylvie.
Indien u bent verhuisd inmiddels wil ik u vragen om ook de postcode en huisnummer van het adres waarop u Tele2 had hierin te vermelden.
Wanneer ik uw gegevens binnen heb zal ik zien wat er aan de hand is en u daarover informeren.
Met vriendelijke groet,
Tele2 Webservices,
Sylvie
Ik ben werkzaam voor Tele2 Webservices en zag uw klacht op dit forum.
Om u verder van dienst te kunnen zijn wil ik u vragen om uw gegevens in een email te sturen naar [email protected] t.a.v. Sylvie.
Indien u bent verhuisd inmiddels wil ik u vragen om ook de postcode en huisnummer van het adres waarop u Tele2 had hierin te vermelden.
Wanneer ik uw gegevens binnen heb zal ik zien wat er aan de hand is en u daarover informeren.
Met vriendelijke groet,
Tele2 Webservices,
Sylvie