LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Playco/ Playcollect

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door ondernemer- »


Omavlierbeek
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2008 15:36

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Omavlierbeek »

Ik heb hier ook betseld, en ik kan niet meer op de site www.playco.eu, de mails naar [email protected] komen ook terug met een foutmelding.
Heeft er iemand eventueel andere contactgegevens, zoals telefoon etc... Ik ben op de site terechtgekomen omdat een school uit de buurt daar bestelde, en het ter goede trouw een bestelling geplaatst, en betaald (meer dan 100 €) maar nu ik geen contact meer krijg, ben ik via google hier tercht gekomen, en begin ik me af te vragen of ik niet gewoon in het zak gezet ben.
Dank voor alle hulp.

Morero
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 apr 2008 21:57

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Morero »

Kijk anders even 1 post boven je...

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

playco is online onder de naam www. toysplus.eu
gaat het wonder geschieden en gaat er alsnog geleverd worden na 5 maanden?sorry 6 maanden.weer afwachten dus.als hij nu wel betrouwbaar is.zal ik hier niets meer hoeven berichten.vg

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

nou waar blijft hij dan................ik wacht al 5 maanden erop.dat is makkelijk wegkomen.......................dan doe playco zaken met een onbetrouwbare postbode...zelfs daar krijg ik nog geen antwoord op.

ik word hier zo moe van!!
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 aug 2008 20:44

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door ik word hier zo moe van!! »

Je komt er nooit meer vanaf.
Vorig jaar ook een zg. fun+pass 'aangeschaft' (weinig FUN), twee bestellingen gedaan, maanden moeten wachten hierop (is zelf niet helemaal uitgeleverd) en nu krijg ik en herinnering het tweede jaar te betalen.
Ik heb destijds opgezegd en middels tientallen email gecorrespondeerd (allemaal bewaard)
Nu krijg ik allerlei email met dreigementen. Wordt hier nou eigenlijk iets aan gedaan door tros radar?? Als je playco intoets bij zoeken val je van je stoel!!
IK WORD HIER ZO MOE(DELOOS) VAN!!
Heeft iemand al te maken gehad met de zogenaamde consequenties waarmee ze dreigen???

M.v.g

Dit zijn hun reacties van vandaag:[/quote]
Daar gaan ze weer schermen met leugens door concurrenten verspreid op tros radar hoor...

U vergeet 1 ding: De FUN+PASS HEEFT NIETS TE MAKEN MET UW BESTELLINGEN.

U heeft geen aangetekende zendingen gestuurd, zeer zeker niet.

U gaat aan Fun+ uw pass betalen, en de rechter gaat naar argumenten luisteren die te maken hebben met de pass, niet met een mislukte bestelling.

U heeft van ons welgeteld 1 e-mail gekregen, dus al de rest slaat nergens op, er is geen e-mail-correspondentie uit het verleden, u heeft dus niets te bewaren.

U denkt dat u in hun land 1 kans maakt ? U gaat duizenden euro's spenderen aan advocaten voor ginds u te laten verdedigen voor een contract van 25 euro ?

U moet dat weten, wij wilden u enkel eerlijk, correct en zeer fatsoenlijk op de hoogte stellen, want zoals ik al aangaf, zijn wij dat helemaal niet verplicht.[/quote]


Geachte,

we hebben uw account en bestellingen onder de loep genomen, en alles is volgens de voorwaarden die destijds geldig waren geleverd.

We begrijpen niet goed waar uw indianenverhalen vandaan komen.

Maar we begrijpen nog veel minder waarom u na zoveel slechte ervaringen (zogezegd natuurlijk, want profiteren van het systeem wou u wel nog doen) nog vroeg om te mogen bestellen, terwijl u meteen wist dat u nog moest betalen.

Elk contract is 2 jaar, een opzeg kan natuurlijk, maar volgens FUN+ is er bij hen helemaal niets opgezegd door u en zelfs dan betaalt u de schadevergoeding.

Zij hebben ons gevraagd nog eens te bemiddelen, want anders gaan zij binnenkort (u krijgt uw rekening nog die voor 15.09.2008 moet worden betaald) gerechtelijke stappen ondernemen, en wees gerust, ze doen het en ze krijgen steeds gelijk. Nog geen enkel van de 128 die het probeerden is erin geslaagd.

Hun raadsman werkt zelfs gratis voor hen, omdat hij er zoveel mee verdient.

Uurlonen kunnen ginds oplopen tot 500 euro !

Goed opletten voor u besluit om de 25 euro niet te betalen.

Elke correspondentie waar dan ook over, met iemand buiten hun bedrijf (b.v. uitbaters van deelnemende web shops of winkels dus !) zal door de rechter worden verworpen.
Geloof me vrij, op de vergadering voor de overname van het lopende contract met hen en een van de web shops, hebben we alle bewijzen daarvoor gezien.

U hoeft het niet voor ons te doen, wij hebben er niets aan, maar als ik u was, ik zou netjes betalen en het contract respecteren.


IK WORD HIER ZO MOE(DELOOS) VAN!!
Heeft iemand al te maken gehad met de zogenaamde consequenties waarmee ze dreigen???

M.v.g

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door jor »

U gaat aan Fun+ uw pass betalen, en de rechter gaat naar argumenten luisteren die te maken hebben met de pass, niet met een mislukte bestelling.

U heeft van ons welgeteld 1 e-mail gekregen, dus al de rest slaat nergens op, er is geen e-mail-correspondentie uit het verleden, u heeft dus niets te bewaren.

U denkt dat u in hun land 1 kans maakt ? U gaat duizenden euro's spenderen aan advocaten voor ginds u te laten verdedigen voor een contract van 25 euro ?

U moet dat weten, wij wilden u enkel eerlijk, correct en zeer fatsoenlijk op de hoogte stellen, want zoals ik al aangaf, zijn wij dat helemaal niet verplicht.


Je hoeft je van dit achterlijk gedoe niets aan te trekken. Er is geen rechter die ingaat op dit soort onzin. gewoon laten barsten is de beste oplosssing.
Playco/ Playcollect =oplichting!!!

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

zijn er mensen die voor de rechter zijn gedaagd door playco/toysplus of heeft er iemand ooit met een deurwaarder persoonlijk te maken gehad?zijn hun aanmaningen rechtsgeldig?alvast bedankt voor de tips die komen gaan.mvg

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door ondernemer- »

zijn er mensen die voor de rechter zijn gedaagd door playco/toysplus of heeft er iemand ooit met een deurwaarder persoonlijk te maken gehad?zijn hun aanmaningen rechtsgeldig?alvast bedankt voor de tips die komen gaan.mvg
Blaffende honden bijten niet.
Hij kan dreigen zoveel hij wil. De rechter zal korte metten met Phillip maken.

Trouwens, Playco bestaat toch niet eens mee, volgens playco zelf.

Dus NIET betalen.

Rien-Sara
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2008 12:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Rien-Sara »

Beste mede klagers.

Ik heb lang gewacht met het naar buiten komen met mijn ervaringen omdat ik ze toch iedere keer weer een kans wilde geven. Daardoor is het een lange waslijst geworden (zie onder), en het verhaal is nog steeds niet ten einde. De laatste reactie op onderstaande email van een bestelling van september 2007 (!) van Playco / Toysplus was:

"We zullen het nakijken, maar nogmaals met alles voor 01.05.2008 hoeft u niet aan te draven, wij zijn slechts verantwoordelijk sinds die datum en we zijn amper 40 dagen ermee bezig intussen (gezien de vakantieperiodes van 09.05.08 t/m 02.06.08 en 26.06.08 t/m 22.07.08.), we kunnen op die tijd geen mirakels verricht hebben helaas."



Het verhaal van de ambulance (en andere items)...

1. Op 6 september 2007 is de ambulance voor het eerst besteld en betaald. Ook zou een politieboot geleverd worden als welkomst cadeau

2. op 2 oktober werd ons gemaild dat de ambulance ontbrak maar geleverd zou worden bij de eerst volgende bestelling. De bestelling zelf kwam trouwens te laat voor de verjaardag van ons zoontje van 8 oktober. Ook de politieboot ontbrak

3. onze tweede bestelling hebben we meteen 11 oktober 2007 gedaan, om de beloofde boot en de al betaalde ambulance zo snel mogelijk te kunnen ontvangen.

4. op 9 november 2007 vragen we hoe het ervoor staat met de bestelling. Nog niets, wel krijgen we op 29 november te horen dat de bestelling over twee dagen verzonden wordt.

5. op 6 december, een dag na sinterklaas, nog steeds niets.

6. op 10 december wordt ons verteld dat de items er binnen enkele dagen aankomen. De ambulance en boot zijn op voorraad wordt ons nog gemeld (hoewel later ons wordt verteld dat 'op voorraad' niet betekent dat ze ook verzonden kunnen worden....(?) )

7. op 14 december meldt Playco ons dat de volgende dag alles verstuurd wordt

8. met kerst was de bestelling niet binnen. Pas op 31 december 2007 komt een deel van de bestelling. Wat ontbreekt er nog? Inderdaad, de ambulance en de boot. Plus nog een auto. De reden zou zijn dat het zoekgeraakt is in de post.

9. op 7 januari 2008 wordt ons verteld dat het helemaal uitgezocht gaat worden

10. op 18 maart is er nog niets te melden. Vanwege een CC naar degene die ons had aangeraden lid te worden van Playco wordt gedreigd dat we ons lidmaatschap verliezen en de overgebleven bestelling nooit meer zien

11. op 16 mei wordt ons opgewekt verteld dat de schadeclaim bij het postbedrijf zal worden uitbetaald en dat er spoedig geleverd kan gaan worden

12. na de zoveelste mail van ons om opheldering wordt ons op 20 juni verteld dat binnen 3 dagen de bestelling verzonden wordt

13. op 25 juni wordt na wederom navraag ons verteld dat de nagekomen bestelling verstuurd is en eraan zal komen

14. het is 25 juli en inderdaad: geen auto, geen boot en geen ambulance......

nico71
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 aug 2007 22:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door nico71 »

we zijn amper 40 dagen ermee bezig intussen (gezien de vakantieperiodes van 09.05.08 t/m 02.06.08 en 26.06.08 t/m 22.07.08.), we kunnen op die tijd geen mirakels verricht hebben helaas."
Hahaha: we hebben pas 40 dagen de tijd gehad en in die beperkte tijd kunnen we geen wonderen verrichten?.

Philip : elke levering die jij wel doet is een mirakel op zich! Je moet jezelf niet zo onderschatten!

@Rien-Sara : heel vervelend voor je maar voor je eigen bestwil kun je beter afscheid nemen van de ambulance, boot en andere auto. Philip gaat deze niet meer leveren. Ofwel Philip?

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

ik verwacht na 6 manden geen bezorgmirakel meer.wel is playco/toysplus goed met mensen an het lijntje te houden en hoop te geven dat er oit bezorgt gaat worden.ik wil lleen af van die funpas onzin waarbij je bedreigt word.er hoeft niet vor betald te wordn want er is geen dienst geleverd

nico71
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 aug 2007 22:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door nico71 »

@pipo

Zit je rode neus voor je ogen? Hoeveel mensen moeten nog zeggen dat je om Philip en zijn Fun + Pass onzin geen zorgen hoeft te maken? Stuur iedere keer als hij een mailtje stuurt een hele grote gele smiley als antwoord!

Je kunt rustig slapen. Philip heeft niets eens geld om benzine te kopen om naar Nederland te rijden. Bovendien is het een klein, zielig ventje die omvalt als je blaast. Nu is het jouw tijd om hard te lachen! Moet toch lukken met zo'n naam.

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

:lol: ,ga zo door philip.je zult het nog ver schoppen.

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

er staan daar dus grote gebeurtenissen op stapel bij playco/ toysplus vanaf 1 september.dus opgepast kopers..koop hier niets!

nico71
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 aug 2007 22:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door nico71 »

Te lezen op toysplus.eu :
HELPDESK IS GESLOTEN VAN 18.08 t/m 25.08.2008 WEGENS REORGANISATIE VAN HET COMPUTERSYSTEEM.
Hahaha; Philip, is je illegale Windows Office gecrashed en moet je nu Outlook helemaal nieuw instellen? Dat kost wel een week inderdaad!

Voor de nieuwe lezer: playco.eu is nu toysplus.eu

esther99
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 aug 2008 16:38

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door esther99 »

Ook ik ben gedupeerd, en wil hier mijn verhaal vertellen!

Medio augustus 2007 heb ik mijn eerste bestelling geplaatst. Aangezien dit voor een flink bedrag was, heb ik besloten het jaarmaatschap van 99 euro te betalen, en zo levenslang plezier te hebben van de kortingen. Ik had gelijk al zo veel voordeel t.o.v. de normale prijs in de winkel, dat ik bij de eerste bestelling het lidmaatschap al terugverdiend had. Tevens kreeg je bij het lidmaatschap een politie boot (winkelwaarde 25 euro, dus kostte het eigenlijk Euro 74)

Kort na deze bestelling (een week ofzo) heb ik contact gehad met dhr. Philip Heylen over de leveringstermijn van andere artikelen. Deze was destijds maximaal 2 weken. Ik heb toen nog wat andere zaken erbij besteld, en zou het medio september bij hem ophalen.

Ik ben destijds naar Leuven gereden, naar zijn schuurtje, en kon doen inderdaad een deel ophalen. Er bleef nog steeds een restant staan. Overigens was het een aardige man, kwam betrouwbaar en welwillend over. Vertelde dat hij ook afhankelijk was, van wat hij toegezonden kreeg etc. etc. Hij had een flinke partij aan playmobil staan. Zo stonden er nog wel 30 politieboten, en een aantal grote dozen.

In deze periode heb ik ook een overbuurvrouw van me, en familie geattendeerd op de goedkope playmobil site. Omdat ik 2 nieuwe leden introduceerde, kreeg ik een tegoed van 50 euro, wat ik mocht besteden. Dit kon niet van een bestelling afgehaald worden, maar moest verrekend worden met een nieuwe bestelling.

Regelmatig informeerde ik over de levertijd,..... maar altijd tevergeefs. Nog niet ontvangen, even wachten nog, etc. etc.

Destijds had ik bij Philip aangekaart, dat familie van mij ook playmobil wilde. Volgens hem, kon ik voor 1000 euro playmobil per jaar bestellen, maar mocht dit uitsluitend voor mijzelf doen, omdat er niet in gehandeld mocht worden. Mensen die dus playmobil wilden moesten zelf lid worden.

Uit mijn bestelling en de bestelling van mijn familie kon e.e.a. niet meer geleverd worden. Totale waarde was 99 euro. Terugstorten ging niet, wel een "tegoedbon". Toen wij spullen hebben opgehaald, heb ik extra spullen meegenomen ter waarde van 99 euro.

Mijn familielid en de buurvrouw hadden ook een bestelling gedaan, en we hadden afgesproken, dat ik hun spullen dat ook mee zou nemen vanuit Leuven. Zij hadden overigens gekozen voor een jaarabonnement van 25 Euro. Destijds viel mij al wel op, dat de voorwaarden op de site wel wekelijks veranderden. We maakten er zelfs nog een grapje over. "hij verandert misschien wel vaker van voorwaarden, dan van schoon ondergoed". Eind november (27-11) is mijn man naar Leuven gereden om te kijken of er nog wat bij was voor ons. (er waren nl. ook een aantal adventskalenders bij en eind november zou Sinterklaas bij ons op bezoek komen) Sinterklaas kwam vrijdags bij ons, en donderdags is mijn man gereden.

Hij heeft toen nog wat spullen meegenomen, maar nog niet alles. Begin december (rond de 3e) is mijn man nogmaals gereden om nog wat spulletjes op te halen. Ik had nl. een goederentrein besteld, en het ziekenhuis voor Sinterklaas.

Uit de bestelling van mij en mijn familielid ontbrak het volgende:

een pompsysteem Euro 11,-
2 tractors a 18,50
gouden ridder a Euro 3.50
vader en kinderwagen a Euro 3.50
een superset speeltuin Euro 12,50
autotuning a Euro 19.50
paardenwasplaats a Euro 13,-

totaal dus 100 euro.

Bij de buurvrouw ontbrak nog steeds ;

een stuk of 10 specials (kleine doosjes)
en een set uit het circus.

Regelmatig mailen, door mij en door de overbuurvrouw, leverde op dat ik een doos toegestuurd kreeg met de 10 kleine doosjes van de buurvrouw (zij miste nog steeds de hondendressuur) en 1 tractor, gouden ridder, superset speeltuin, autotuning en de paardenwasplaats.

Voor mijn familielid en mijzelf ontbrak nog steeds :

1 pompsysteem
1 tractor
1 vader met kinderwagen

totaal 33 euro

Na heeeeel veeeel mailtjes over een weer (spullen zouden wel geleverd zijn, zouden al verrekend zijn etc. etc.) kreeg ik een tegoedbon van 33 euro.

dit zou allemaal niet meer leverbaar zijn en werd omgezet in wederom een tegoedbon. De buurvrouw kreeg ook een tegoed ter waarde van de circusset.

Vervolgens heb ik in juni een bestelling geplaatst (op www.playco.eu) en heb besteld voor 33 euro. Ik klikte aan, dat ik zelf zou ophalen (kostte 2.50 euro extra, en dat ik dat in de garage wel zou betalen).

Toen kreeg ik een reactie terug, dat ophalen niet meer mogelijk was (alles werd nu verzonden uit Duitsland) , en dat ik eerst 7.50 euro moest betalen voor de verzending.

Ik moest het bedrag overmaken naar de kredietbank ik Belgie, (werchter) maar kreeg niet de naam van de begunstigde. Die werd niet gegeven, het moest zo overgemaakt worden. Dit was de reactie.

U heeft de naam toch en de plaats is voldoende voor elke overboeking, een volledig adres is niet nodig, dat is nog nooit geweest, wij doen dagelijks 1.000 transfers.

Ik schreef dat het bij de Rabobank wel noodzakelijk was.

Vervolgens kreeg ik deze reactie:

Net wel met de RABO BANK, het adres hoeft helemaal niet, als je blablabla zet, dan werkt dat ook perfect...

maar zet maar LEYBOS 26 dan is het opgelost


Aangezien ik dit zo vreemd vond en geen zin meer had, om nog meer te betalen (ik wilde eerst de rest van mijn spullen) heb ik deze bestelling laten annuleren.

Vervolgens heb ik deze maand een nieuwe bestelling gedaan voor 23 euro, en aangezien de verzendkosten 10 euro waren, zou ik mijn hele tegoed in kunnen leveren, zonder bijbetaling.

Gelijk kreeg ik een reactie, waarbij mede werd gedeeld, dat de specials (kleine doosjes) niet meer per stuk verkocht werden, maar uitsluitend per 6 (van dezelfde soort) verkocht werden. Toen heb ik medegedeeld, dat die dan geannuleerd konden worden. Mijn bestelling zou dan 31.50 zijn, en mijn tegoed van 33 euro zou daarop ingeleverd worden. Die 1.50 euro vond ik geen probleem, omdat ik al lang blij zou zijn, dat ik spullen zou krijgen voor het geld wat ik in augustus en september betaald had.

Eerst kreeg ik nog een mailtje, dat mijn 33 euro, gebruikt zou worden om mijn 2 e jaar van het lidmaatschap te betalen. Ik reageren, dat ik een lifetime lidmaatschap had. Oh ja,..... dat was een foutje.

Toen kreeg ik wederom een mailtje:

Mijn tegoed van Euro 750,- zou zijn overschreden. Dit sloeg helemaal nergens op, want het tegoed zou 1000,- per jaar zijn. Voor deze extra bestelling zou ik 25 euro moeten betalen, omdat ik over het tegoed ging. Ik heb gelijk gereageerd, dat mijn limiet 1000 euro was, en geen 750 euro. Tevens heb ik hem bericht, dat hij deze bestelling dan maar op naam moest zetten van mijn familielid. En dat ik het raar vond, dat ik die 25,- moest betalen, omdat ik over de limiet zou zijn, terwijl dit ging over spullen die hij zelf niet geleverd had.

De 33 euro was opgebouwd uit een tegoed van mijn familielid en een deel van mijn tegoed.

Het tegoed van mijn familielid wordt nu ineens gebruikt om de betaling van haar lidmaatschap voor haar 2e jaar af te boeken. (terwijl haar lidmaatschap pas afloopt op 31.12.2008) Zij heeft geen tegoed meer nu.

Het tegoed van de buurvrouw moest ook gebruikt worden voor haar 2e lidmaatschap. Zij moest nog wel een restant van het lidmaatschap voor het 2e jaar nog bijbetalen, omdat haar tegoedbon niet toerijkend was.

Mijn tegoed is ondertussen 14,50 euro geworden en mag gebruikt worden om playmobil te kopen.

Ik moet zeggen, ik heb nu mijn zakken er van vol!!!

Nadat ik 105 (!!!!!!) mailtjes heb ontvangen van hem, en er zelf nog meer verstuurd heb (zeker 125),.... ben ik dus uiteindelijk benadeeld voor 33,- euro (ikzelf en mijn familielid) en mijn buurvrouw voor 10,-.

Ik denk, dat wij geluk hebben gehad, dat we zelf er naar toe zijn gereden, en zelf zo de spullen opgehaald hebben. Anders was ik zeker meer benadeeld.

Ik heb hem zojuist bericht, dat hij het nog openstaande maar moet cancellen en zijn tegoed mag houden.

Op zich, had ik een eerste instantie er best een goed gevoel bij, maar later (na alle beloftes, tegoeden en mooie worden) kreeg ik toch een vreemd gevoel hierbij.

Zelf denk ik, dat wij geluk hebben gehad, omdat hij normaliter, alleen uitleverd, wanneer de bestelling compleet is. Omdat wij tussendoor zelf zijn gaan ophalen, konden we het in delen meenemen.


MIJN TIP,...... BETAAL WAT MEER IN DE WINKEL, OF RIJ ZELF EEN KEERTJE NAAR PLAYMOBIL LAND IN DUITSLAND!!! OF RIJ ZELF EEN DAGJE NAAR DUITSLAND, DAAR IS DE PLAYMOBIL GOEDKOPER DAN HIER IN NEDERLAND IN DE WINKEL!!!

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

zijn computer is op tilt geslagen?of hijzelf?

nico71
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 aug 2007 22:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door nico71 »

:D Vandaag stukje in de krant:
Dus vragen de Belgen zich hardop af of ze soms een 'natie van verliezers' zijn... 'Elke keer als wij, Belgen zeker en vast roemrijk gaan winnen, verliezen we glansloos', jammert Het Nieuwsblad.
Verdomd Philip, het ligt er gewoon aan dat je Belg bent. Je kunt er niets aan doen, je woont in een natie van verliezers!

nico71
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 aug 2007 22:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door nico71 »

@esther99

Als je Googled op Playmobil, kom je zo een paar prima Nederlandse webshops tegen die uit voorraad tegen Duitse prijzen Playmobil kunnen leveren. Rijden naar Duitsland is in ieder geval niet nodig.

Gesloten