LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC opzeggen lukt niet.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
tabasco
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 okt 2007 18:30

UPC opzeggen lukt niet.

Ongelezen bericht door tabasco »

per 1 april probeer ik mijn upc producten op te zeggen dit om dat ik vaker geen upc had dan wel buiten dat had de kpn een prima aanbieding en zouden tegelijkertijd upc opzeggen ,immers na uren aan de lijn te hebben gezeten ben ik geen stap verder gekomen ik moet nu mijn upc producten aanhouden tot 16 oktober terwijl reeds eerdere telefonistes mij melde een doos toe te sturen zodat ik dan hun producten retour kan doen immer heb ik een behoorlijk hoge rekening bijna 700 euro nu, en ik ben van mening dat ik hem zeker niet ga betalen wel de dingen die ik afgenomen heb maar niet voor producten die mij immers nooit zijn geleverd.

aldus een boos weggelopen klant :evil: :evil:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: UPC opzeggen lukt niet.

Ongelezen bericht door TdeHond »

Procedure om provider eerder op te zeggen:
In gebreke stelling provider + opzegging abonnement

Voordat u uw abonnement opzegt dient u de provider schriftelijk en aangetekend in gebreke te stellen, een redelijke termijn aan te geven waarin u de provider in gelegenheid stelt uw probleem te herstellen.
Mocht provider hier niet in slagen heeft u het recht schriftelijk aangetekend per direct op te zeggen, uw toestemming tot automatische incasso in te trekken. Vraag om schriftelijke bevestiging einde contract binnen 14 dagen.
Maakt kopieën van te versturen brieven, bewaar kopieën en bewijzen van verzenden en eventueel ontvangst goed. Leg dossier aan met log van alle contacten, namen, brieven, verzendbewijzen. Dan heeft u alles bij elkaar
mocht een gang naar de Geschillencommissie telecommunicatie nodig zijn, als u desondanks achtervolgd gaat worden met onterechte facturen, omdat uw provider geen gehoor aan opzegging geeft.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: UPC opzeggen lukt niet.

Ongelezen bericht door TdeHond »

t.a.v. factuur: zolang u er niet in geslaagd bent om UPC succesvol op te zeggen bent u abonnementsgelden verschuldigd. U kunt tegen de factuur in verweer gaan d.m.v. een aangetekend schrijven. Mocht UPC hier niet mee akkoord gaan, kunt u dit als een geschil voorleggen bij de Geschillencommissie telecommunicatie. Ik denk echter dat in dit geval UPC gelijk krijgt.
Het terugsturen van uw modem staat niet gelijk aan het beëindigen van uw contract.

Wassily-UPC
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
Contacteer:

Re: UPC opzeggen lukt niet.

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Beste tabasco,

Het spijt me te lezen dat je ontevreden bent over onze diensten en inmiddels hebt besloten op te zeggen.

Mocht ik je ergens mee van dienst kunnen zijn dan verzoek ik je je klantgegevens even te mailen naar [email protected] onder vermelding van 'klacht via Tros Radar forum'.

met vriendelijke groet,

Wassily-UPC

UPC Webcare team

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC opzeggen lukt niet.

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb wel enige leuke tips hoe je van de firma list en bedrog kan afgeraken, stuur een mailtje en je krijgt de tips.
succes verzekerd :lol:

Gesloten