LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet een beetje eigen schuld ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Niet een beetje eigen schuld ?

Ongelezen bericht door Mario »

Gelijk heb je Kees eerst het gezin.

Mario

uzo
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 sep 2003 15:00

Re: Niet een beetje eigen schuld ?

Ongelezen bericht door uzo »

Het is me al vaker opgevallen dat forum users proberen om de maffia praktijken van dexia goed te praten. Het is duidelijk dat dexia medewerkers in laat loggen om het negatieve beeld van dexia af te zwakken.

Hartje zoek gewoon een eerlijke werkgever :!:

Hartje
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2003 22:15

Re: Niet een beetje eigen schuld ?

Ongelezen bericht door Hartje »

Nog een keertje een reactie van mij. Ik heb niet het idee dat mijn reacties iets uitmaken, maar goed. Ik blijk ook opeens een nieuwe werkgever erbij te hebben. Op die reactie ga ik uberhaupt niet in. Ik ken SJZ niet, maar het lijkt me een verstandig iemand. Waarom altijd meer, meer, meer. Wees tevreden met wat je hebt en laat je niet gek maken met al die mooie beloften.
Vorige week werd ik gebeld door Durion Energie. Of ik via Essent mijn groene energie 16% goedkoper wilde hebben. Informatie thuis laten sturen kon niet, direct zeggen of ik het wilde. Kijk en dat doet deze jongen dus niet. En dus een hele discussie met dat callcentre-jochie. Als een bedrijf niet eens info wil opsturen weet ik al genoeg. Tele 2 werkte ook zo. Maar hoeveel mensen stinken er wel niet in ? Dan kun je zeggen dat je eventueel misleid wordt, maar LAAT je je ook wel niet een beetje gemakkelijk misleiden ?

Kortom, Denk na en denk nogmaals na. Zoek meer info en neem dan pas een beslissing. En je gaat potdomme natuurlijk helemaal geen handtekening aan de deur zetten. Vraag die mensen dan direct binnen en laat ze direct je TV, pinpasje en ik weet wat niet meenemen. Dan ben je dus ECHT dom.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Niet een beetje eigen schuld ?

Ongelezen bericht door SJZ »

Hoi Hartje,
Zo gaat het vaak op dit forum: als mensen het niet met je eens zijn en ze je je mening niet gunnen, dan is het vaak meteen: jij moet wel medewerker van Dexia zijn. (dat is mij ook al eens gezegd; en dan te bedenken dat ik zo'n hekel aan Amsterdam heb dat ik al drie jaar geen voet meer in die stad gezet heb, ook al woon ik er maar 35 km van vandaan).

Je moet maar zo denken: als mensen echt geen tegenargument meer hebben, dan gaan ze schelden, slaan, schoppen of domme opmerkingen maken. Als ze dus tegen jou zeggen: je bent medewerker van Dexia, dan is dat zo'n domme opmerking dat ze eigenlijk zeggen: ik weet geen tegenargument tegen wat jij zegt. Eigenlijk moet je zulke mensen in hun eigen sop gaar laten koken en niet reageren, maar goed, ik blijf ook altijd de neiging houden ze toch even tegen te spreken.
Laatst gewijzigd door SJZ op 07 sep 2003 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: Niet een beetje eigen schuld ?

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Ja mensen die hier komen schreeuwen en zelf geen contract hebben, kunnen makkelijk praten. Zitten de gedupeerden te wachten op zulke aanvullingen c.q. beledigingen.

Dacht het niet zulke mensen negeer ik van af nu.

Harry

Paula
Berichten: 95
Lid geworden op: 03 jul 2003 13:27

Re: Niet een beetje eigen schuld ?

Ongelezen bericht door Paula »

Hoi Harry,

Inderdaad achteraf dit en dat..........makkelijk hé om dan kritiek te leveren.

Groetjes,

Paula

marjo
Berichten: 40
Lid geworden op: 31 jul 2003 19:31

Re: Niet een beetje eigen schuld ?

Ongelezen bericht door marjo »

Nee niet een beetje eigen schuld en dat zeg ik nog steeds NEE.
Omdat wij vertrouwde het omdat het om een bank instelling was.
Wij geloofde werkelijk dat een bank de waarheid zou spreken.
Wij zouden onze inleg altijd terug krijgen, nu blijkt dat wij een enorme
schuld hebben.
DAT HAD DE BANK MOETEN VERTELLEN DAT JE EEN RESTSCHULD KAN
OVERHOUDEN. :cry: DAT HEBBEN WIJ NOOIT GEWETEN. DAT IS TOCH OPLICHTING. : :evil:

PLUKKER
Berichten: 186
Lid geworden op: 02 jul 2003 23:37

Re: Niet een beetje eigen schuld ?

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Sjoerd schreef:
Dat zijn PRECIES dezelfde methodes als die ik hoor van mensen die bij Legio contracten afsloten: even snel aan de deur een handtekening halen.
Laat PLUKKER niet lachen, Sjoerd. Je weet toch zeker zelf ook wel dat Legio een direct writer is? Die werken dus niet met tussenpersonen en komen dus niet aan de deur. Pffff....

PLUKKER - begrijpt niet dat mensen niet een weten waarover ze het hebben als ze zo hoog van de toren blazen

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Niet een beetje eigen schuld ?

Ongelezen bericht door SJZ »

In dit forum heb ik dat juist wel gehoord: aan de deur een handtekening halen ("ik moet nog snel naar een andere afspraak").

Let wel: ik kan niet garanderen dat het waar is. Ik schrijf toch duidelijk dat ik mij baseer op verhalen die gedupeerden op dit forum ventileren.

uzo
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 sep 2003 15:00

Re: Niet een beetje eigen schuld ?

Ongelezen bericht door uzo »

Ik blijf bij mijn mening dat dexia medewerkers het forum proberen te sturen. Als iemand daar problemen mee heeft dan is dat voor zijn eigen rekening. Hartje geeft aan dat een energiebedrijf duidelijk en eerlijk moet zijn in de voorlichting. Helemaal eens; de energiewereld wordt een jungle !!

Maar ook en vooral een bank waar iedereen jarenlang het volste vertrouwen in heeft gehad heeft juist de PLICHT om duidelijk te zijn in de voorlichting. En dit is juist waar de schoen wringt. Je kunt de zaken mooier voorstellen dan ze zijn door gewoon e.e.a. te verzwijgen. En dit is waar het om gaat.
Het is al te makkelijk om alle dexia-gedupeerde maar als dom neer te zetten en vervolgens het vingertje op te steken "je had het kunnen weten"

gasten

Re: Niet een beetje eigen schuld ?

Ongelezen bericht door gasten »

Aan EE,

Volgens jou staan de beste stuurlui aan wal?

Inderdaad! Het Legio schip was niet bestand tegen stormen (stormen op de beurs dan). De beste stuurlui wilden daarom niet hun leven wagen in een wrakke schuit. De beste stuurlui staan daarom nog steeds aan wal, terwijl de rest een paar jaar geleden lachend wegvoer en naar de wal riepen dat die stuurlui vast niet veel geld zouden verdienen.

Gesloten