LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Zag het laatste jaar ook al geen advertenties meer van ze wat betreft helpdesk-medewerkers.
Dat verklaart veel.
Dat verklaart veel.
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Quote
------
Mijn verbinding is overigens snel en stabiel, Ping <35 (speedtest.net)
------------------------------------------------------------------------
Dat is bij mijn huidige provider toch ook wel ok.
------
Mijn verbinding is overigens snel en stabiel, Ping <35 (speedtest.net)
------------------------------------------------------------------------
Dat is bij mijn huidige provider toch ook wel ok.
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
En daarom las ik op het forum van Tweakers.net dat iemand een klacht gaat indienen bij de Reclame Code Commissie (via deze link: http://www.reclamecode.nl/pagina.asp?paginaid=73).En ik lees telkens dat de helpdesk zo achteruit is gegaan? Ik vind deze reclame moeilijk te rijmen met wat ik hier lees van klanten.
De achterliggende reden hiervoor is dat XS4ALL gewoon onwaarheden vertelt in de reclamepotjes die momenteel worden uitgezonden. Dit vooral voor wat betreft de 'specialist' die pas ophangt als het probleem is opgelost en de bewering dat de monteur pas weer weg gaat als alles 100% werkt.
zie: http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1298549/5
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Na de vakantie werkte de internetverbinding via XS4ALL niet meer. Ettelijke uren (wachttijd + helpdesktijd) later was men erachter dat het aan de centrale lag.
Monteur 1 (kwam om half vijf ipv zoals beloofd tussen twee en vier) ging dat ook nog eens controleren, kwam tot de conclusie dat het aan de centrale lag en meldde doodleuk dat hij daar niets aan mocht doen.
Monteur 2 ging ook alles nog eens controleren, kwam tot de conclusie dat het aan de centrale lag. Hij heeft iet gereset in de centrale en meldde toen dat het weer moest werken. Het werkt nog niet.
De XS4ALL helpdesk meldt, dat als de monteur zegt dat het werkt, het dus werkt. Er zal dus aan de instellingen wel iets niet goed zijn (heeft altijd gewerkt??).
Hoe zo, de monteur gaat pas weg als het werkt??
Monteur 1 (kwam om half vijf ipv zoals beloofd tussen twee en vier) ging dat ook nog eens controleren, kwam tot de conclusie dat het aan de centrale lag en meldde doodleuk dat hij daar niets aan mocht doen.
Monteur 2 ging ook alles nog eens controleren, kwam tot de conclusie dat het aan de centrale lag. Hij heeft iet gereset in de centrale en meldde toen dat het weer moest werken. Het werkt nog niet.
De XS4ALL helpdesk meldt, dat als de monteur zegt dat het werkt, het dus werkt. Er zal dus aan de instellingen wel iets niet goed zijn (heeft altijd gewerkt??).
Hoe zo, de monteur gaat pas weg als het werkt??
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Inderdaad, dat was ik. Ook als trouwe XS4ALL klant teleurgesteld geraakt het afgelopen jaar. Fout op fout en geen klantenservice meer die je mag verwachten van een nr 1 provider. Mijn verhaal slaat echt alles. Ondermeer: 6 week zonder internet bij verhuizing, facturen voor een niet opgeleverde ADSL lijn die opeens na 6 maanden begonnen te komen, geen bereikbare helpdesk, geen klachtenafhandeling, monteur zonder kennis van ADSL en dan nu een reclamecampagne met onwaarheden. En dat laatste mag nou eenmaal niet in Nederland. Dus mede ontevredenen shobma, Wim2007, Guardian72, TdeHond vul svp ook even het formulier in van de reclamecode commissie http://www.reclamecode.nl/pagina.asp?paginaid=73 en ik ben er vrijwel zeker van dat we die reclame van de buis krijgen. Samen staan we zeer sterk.En daarom las ik op het forum van Tweakers.net dat iemand een klacht gaat indienen bij de Reclame Code Commissie (via deze link: http://www.reclamecode.nl/pagina.asp?paginaid=73).
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Ook ik ben circa 12 jaar xs4all klant en stam dus ook nog uit de tijd van de telefoontikken. Altijd zeer tevreden geweest over de kwaliteit van het product, de extra´s en de support. Wilde ook al die jaren graag meer betalen voor de kwaliteit.
In het voorjaar werkte mijn email opeens niet meer en ik heb toen vele malen (met lange wachttijden) aan de telefoon gehangen. Het heeft uiteindelijk ca. 3 weken geduurd voordat het opgelost was. Het kwartje was toen nog niet gevallen bij mij ..... over de achteruitgang bedoel ik.
Vier weken geleden kreeg ik een email van xs4all met de aanbieding om over te stappen naar Only, ben toen eens serieus gaan kijken wat dat inhoud en zag tot mijn verbazing dat de prijzen naar beneden waren en de snelheden omhoog.
Ik heb toen gebeld (ook weer lange wachttijden, waardoor ik opgehangen heb en nogmaals gebeld heb) dat ik als vaste klant me een beetje in de maling genomen voel dat ik nu €51 betaal voor een snelheid van 5mb terwijl Only Lite €40 kost met 8mb. Of dat ik veel te weinig snelheid heb als ik dat vergelijk met Only Basic van 20mb. De mevrouw van de helpdesk zei precies te begrijpen wat ik bedoel, maar dat er niets aan gedaan mag worden.
Kreeg toen het gevoel dat het een helpdesk medewerker was die alleen van het scherm afleest en heb daarom het hele verhaal in een email gestuurd naar de klachtenafdeling. Daarin heb ik gevraagd om een financiële tegemoetkoming voor het teveel betaalde van de afgelopen maanden (bijna een jaar) of een Only Basic 20 mb abbo voor dezelfde prijs die ik nu betaal. Dus voor €51 i.p.v. €55.
Ik had verwacht dat dat laatste toch een aardige oplossing zou zijn voor beide partijen aangezien zij iedere maand dan het hele bedrag binnen krijgen i.p.v. slechts een gedeelte omdat ik nu ook aan KPN betaal. En omdat ik ongeveer hetzelfde bedrag zou blijven betalen i.p.v. het goedkopere Lite abbo.
Tot mijn verbazing heb ik twee weken (tien werkdagen) moeten wachten op een antwoord. En toen ik het antwoord las viel ik zowat van mijn stoel:
Ik vind het jammer van xs4all, was altijd erg goed en had ik zeer hoog staan. Ik heb geen zin meer om hier energie in te stoppen om toch een fatsoenlijk antwoord te krijgen. Het lezen van berichten op de diverse fora over de tegenvallende snelheden van Only helpen ook het beeld niet positief te maken.
Kortom, ik ben klaar met xs4all en ga voor veel minder geld op zoek naar een ISP met ongeveer dezelfde service.
In het voorjaar werkte mijn email opeens niet meer en ik heb toen vele malen (met lange wachttijden) aan de telefoon gehangen. Het heeft uiteindelijk ca. 3 weken geduurd voordat het opgelost was. Het kwartje was toen nog niet gevallen bij mij ..... over de achteruitgang bedoel ik.
Vier weken geleden kreeg ik een email van xs4all met de aanbieding om over te stappen naar Only, ben toen eens serieus gaan kijken wat dat inhoud en zag tot mijn verbazing dat de prijzen naar beneden waren en de snelheden omhoog.
Ik heb toen gebeld (ook weer lange wachttijden, waardoor ik opgehangen heb en nogmaals gebeld heb) dat ik als vaste klant me een beetje in de maling genomen voel dat ik nu €51 betaal voor een snelheid van 5mb terwijl Only Lite €40 kost met 8mb. Of dat ik veel te weinig snelheid heb als ik dat vergelijk met Only Basic van 20mb. De mevrouw van de helpdesk zei precies te begrijpen wat ik bedoel, maar dat er niets aan gedaan mag worden.
Kreeg toen het gevoel dat het een helpdesk medewerker was die alleen van het scherm afleest en heb daarom het hele verhaal in een email gestuurd naar de klachtenafdeling. Daarin heb ik gevraagd om een financiële tegemoetkoming voor het teveel betaalde van de afgelopen maanden (bijna een jaar) of een Only Basic 20 mb abbo voor dezelfde prijs die ik nu betaal. Dus voor €51 i.p.v. €55.
Ik had verwacht dat dat laatste toch een aardige oplossing zou zijn voor beide partijen aangezien zij iedere maand dan het hele bedrag binnen krijgen i.p.v. slechts een gedeelte omdat ik nu ook aan KPN betaal. En omdat ik ongeveer hetzelfde bedrag zou blijven betalen i.p.v. het goedkopere Lite abbo.
Tot mijn verbazing heb ik twee weken (tien werkdagen) moeten wachten op een antwoord. En toen ik het antwoord las viel ik zowat van mijn stoel:
Niet meer en niet minder. Dus geen antwoord op mijn vragen of een uitleg erbij, gewoon een standaard antwoord wat ik zelf ook wel had kunnen bedenken.U kunt downgraden zodra uw overstap rond is.
Dit kunt u zowel online als telefonisch aanvragen.
Ik vind het jammer van xs4all, was altijd erg goed en had ik zeer hoog staan. Ik heb geen zin meer om hier energie in te stoppen om toch een fatsoenlijk antwoord te krijgen. Het lezen van berichten op de diverse fora over de tegenvallende snelheden van Only helpen ook het beeld niet positief te maken.
Kortom, ik ben klaar met xs4all en ga voor veel minder geld op zoek naar een ISP met ongeveer dezelfde service.
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Ook ik was altijd 100% tevreden over XS4ALL en de helpdesk maar......
Lang verhaal kort:
Ik ben nu 15 maanden bezig met de overstap naar Only en blijf er zeer rustig onder want ik ging er vanuit dat XS4ALL er alles aan doet om het op te lossen. Nu wordt ik echter al maanden van het kastje naar de muur gestuurd: KPN > XS4ALL en terug.
(technisch is het wel mogelijk om Only te krijgen volgens beide partijen maar op 1 of andere manier lukt het niet om het daadwerkelijk uit te voeren. XS4ALL zegt dat het aan KPN ligt en KPN weet van niets en zegt dat ik bij XS4ALL moet wezen omdat die de melding doen dat het aan KPN ligt)
En wat krijg ik van de week te horen van de XS4ALL Helpdesk: Ik denk dat het beter is als u overstapt naar een andere provider want wij kunnen dit niet op lossen......
Nou dan weet ik 100% zeker dat er iets aan de hand is bij XS4ALL, dit zouden ze vroeger nooit geroepen hebben (en zelfs nu komt het nog ongeloofwaardig over op mij)
Na 15 maanden zo'n uitspraak van de nr.1 ISP daar wordt je echt boos van
Ik blijf 15 maanden lang beleefd en heb geduld maar na deze uitspraak ben ik echt helemaal uit m'n dak gegaan, wat een afknapper zeg....
XS4ALL is wat mij betreft per direct de meest waardeloze klantenservice van alle ISP's geworden....hun eigen personeel zegt gewoon dat je beter weg kan gaan, hoe laag zak je dan....
Er ligt nu een klacht bij XS4ALL maar daar zal ik wel een standaard antwoordt op krijgen....maar dat interesseert me niet ik ben in ieder geval mijn verhaal kwijt.
Lang verhaal kort:
Ik ben nu 15 maanden bezig met de overstap naar Only en blijf er zeer rustig onder want ik ging er vanuit dat XS4ALL er alles aan doet om het op te lossen. Nu wordt ik echter al maanden van het kastje naar de muur gestuurd: KPN > XS4ALL en terug.
(technisch is het wel mogelijk om Only te krijgen volgens beide partijen maar op 1 of andere manier lukt het niet om het daadwerkelijk uit te voeren. XS4ALL zegt dat het aan KPN ligt en KPN weet van niets en zegt dat ik bij XS4ALL moet wezen omdat die de melding doen dat het aan KPN ligt)
En wat krijg ik van de week te horen van de XS4ALL Helpdesk: Ik denk dat het beter is als u overstapt naar een andere provider want wij kunnen dit niet op lossen......
Nou dan weet ik 100% zeker dat er iets aan de hand is bij XS4ALL, dit zouden ze vroeger nooit geroepen hebben (en zelfs nu komt het nog ongeloofwaardig over op mij)
Na 15 maanden zo'n uitspraak van de nr.1 ISP daar wordt je echt boos van
Ik blijf 15 maanden lang beleefd en heb geduld maar na deze uitspraak ben ik echt helemaal uit m'n dak gegaan, wat een afknapper zeg....
XS4ALL is wat mij betreft per direct de meest waardeloze klantenservice van alle ISP's geworden....hun eigen personeel zegt gewoon dat je beter weg kan gaan, hoe laag zak je dan....
Er ligt nu een klacht bij XS4ALL maar daar zal ik wel een standaard antwoordt op krijgen....maar dat interesseert me niet ik ben in ieder geval mijn verhaal kwijt.
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Dennis, ik voel met je mee. En dan nu een reclamecampagne op TV van XS4ALL die zegt dat de helpdesk medewerker pas de telefoon ophangt als het probleem is opgelost.. Ik heb daar een klacht voor neergelegd bij de Reclame Code Commissie en de klacht zal eind september daadwerkelijk behandeld worden. Je mag nou eenmaal niet aantoonbaar liegen in Nederlandse reclame spotjes. Als je voor mij data hebt dat je hebt gebeld naar de helpdesk en/of data dat een monteur is langsgeweest zonder het op te lossen, zou je dat willen melden? Dat maakt de zaak nog sterker. Dank. Dit geldt ook voor de vele andere collega ontevredenen zoals shobma en hharteman. En Dennis, sterkte met de overstap.
Groet, Gert
Groet, Gert
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Hey Gert,
Ik vind het niet nodig om een reclame code commisie erop los te laten.
Dat een klantenservice niet meer is wat het geweest is dat staat als een paal boven water.
Toch blijf ik van mening dat XS4ALL nog steeds 1 van de betere internet providers is. Wat HHartman als aangaf: alle extra's die je krijgt vind je (nog) nergens. Daarom vind ik het ook zo jammer dat ze op dit punt zo slecht worden want eigenlijk wil ik gewoon bij XS blijven....
Ze blijven in mijn ogen gewoon goed in alles behalve in de huidige helpdesk.
Ik had ook nog een andere issue met ze en dat werd in een dag opgelost, dus het kan nog steeds zolang je de helpdesk niet nodig hebt.
Ik heb nooit problemen met mail, verbinding, eigen website etc.... dat draait al jaren top bij hun. Maar nu krijg je helpdesk aan de lijn die niet meer het XS4ALL hart hebben en dat is echt jammer van zo'n goed bedrijf.
Ik ben het ook eens met degene die zeggen: Ik wil best meer betalen voor alle extra's maar dan moet de service ook hetzelfde blijven anders moeten de prijzen wel omlaag.
Overstappen op een cheap abbo is voor mij niet interessant want wie zegt dat ik me daar kan aansluiten op een only abbo als het bij XS ook niet lukt, zit ik dadelijk helemaal zonder
Ik vind het niet nodig om een reclame code commisie erop los te laten.
Dat een klantenservice niet meer is wat het geweest is dat staat als een paal boven water.
Toch blijf ik van mening dat XS4ALL nog steeds 1 van de betere internet providers is. Wat HHartman als aangaf: alle extra's die je krijgt vind je (nog) nergens. Daarom vind ik het ook zo jammer dat ze op dit punt zo slecht worden want eigenlijk wil ik gewoon bij XS blijven....
Ze blijven in mijn ogen gewoon goed in alles behalve in de huidige helpdesk.
Ik had ook nog een andere issue met ze en dat werd in een dag opgelost, dus het kan nog steeds zolang je de helpdesk niet nodig hebt.
Ik heb nooit problemen met mail, verbinding, eigen website etc.... dat draait al jaren top bij hun. Maar nu krijg je helpdesk aan de lijn die niet meer het XS4ALL hart hebben en dat is echt jammer van zo'n goed bedrijf.
Ik ben het ook eens met degene die zeggen: Ik wil best meer betalen voor alle extra's maar dan moet de service ook hetzelfde blijven anders moeten de prijzen wel omlaag.
Overstappen op een cheap abbo is voor mij niet interessant want wie zegt dat ik me daar kan aansluiten op een only abbo als het bij XS ook niet lukt, zit ik dadelijk helemaal zonder
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Gisteren mijn abbo opgezegd bij xs4all via de telefoon en een zeer vriendelijke medewerker (vermoed een van de oude garde) aan de lijn gehad. Deze wilde graag weten waarom ik op wilde zeggen, was tenslotte al zo lang klant bij xs4all. Alles uitgelegd, prettig gesprek gehad en afgesproken om de afsluiting in te laten gaan op 20 nov 2008, bijna 2 maanden verder dus.
Tot mijn verbazing vanaf vanavond geen internet meer ...... je voelt hem al aankomen.
Gebeld met helpdesk (24 minuten wachttijd) en gelijk verteld dat ik opgezegd heb en dat ik denk dat de afsluiting al uitgevoerd is. Nee, dit kan niet, ik zie staan dat dit per 20-11-08 gaat gebeuren.
Ik wil graag met u een paar testjes doen, het zal aan de apparatuur liggen. Circa 45 minuten verder komt de helpdesk medewerker tot de conclusie dat we alles geprobeerd hebben en dat hij toch maar even gaat informeren of ik niet toch per ongeluk afgesloten ben.
Ik bel u met een paar minuten terug!!
In middels een uur verder, geen telefoon meer gehad, geen internet en helpdesk gesloten.
Kortom: dit is de kwaliteit van xs4all vandaag de dag.
Zal morgen zelf maar weer gaan bellen en in de wacht hangen met de helpdesk.
Heb inmiddels via de buren wireless toegang gekregen zodat ik toch even mail kon checken en mijn frustratie van me af kan schrijven.
Tot mijn verbazing vanaf vanavond geen internet meer ...... je voelt hem al aankomen.
Gebeld met helpdesk (24 minuten wachttijd) en gelijk verteld dat ik opgezegd heb en dat ik denk dat de afsluiting al uitgevoerd is. Nee, dit kan niet, ik zie staan dat dit per 20-11-08 gaat gebeuren.
Ik wil graag met u een paar testjes doen, het zal aan de apparatuur liggen. Circa 45 minuten verder komt de helpdesk medewerker tot de conclusie dat we alles geprobeerd hebben en dat hij toch maar even gaat informeren of ik niet toch per ongeluk afgesloten ben.
Ik bel u met een paar minuten terug!!
In middels een uur verder, geen telefoon meer gehad, geen internet en helpdesk gesloten.
Kortom: dit is de kwaliteit van xs4all vandaag de dag.
Zal morgen zelf maar weer gaan bellen en in de wacht hangen met de helpdesk.
Heb inmiddels via de buren wireless toegang gekregen zodat ik toch even mail kon checken en mijn frustratie van me af kan schrijven.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 06 feb 2008 14:06
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Wim 2007, je zet Xs4all op een voetstuk naast 'de rest'. In dat verband noem je een aantal slechte providers. Mee eens. Ik durf zelfs te stellen dat Xs4all (nog) wel ietsje beter is dan de clubs die jij noemt. Ik weet alleen niet hoe lang ze dat nog volhouden, maar maar de absolute bodem is nog niet bereikt. Dat is zo.
Echter, je noemt in de vergelijking ook Tele2. En het opvallende aan Tele2 is dat die club juist in de lift zit! Ze scoorde de eerste plaats (boven XS4all!!!) in een onderzoek van de Consumentenbond en ik hoor inderdaad veel goede geluiden over prijs-kwaliteitverhouding van Tele2 en over de kwaliteit van de dienstverlening. Daar gaan dus al die 'oude' klanten van Xs4all naartoe!!! Goed gezien van Tele2 trouwens. Ze springen in het gat dat Xs4all laat vallen. Je raadt het al waar deze internetter te vinden is zodra zijn contract bij Xs4all afloopt
Echter, je noemt in de vergelijking ook Tele2. En het opvallende aan Tele2 is dat die club juist in de lift zit! Ze scoorde de eerste plaats (boven XS4all!!!) in een onderzoek van de Consumentenbond en ik hoor inderdaad veel goede geluiden over prijs-kwaliteitverhouding van Tele2 en over de kwaliteit van de dienstverlening. Daar gaan dus al die 'oude' klanten van Xs4all naartoe!!! Goed gezien van Tele2 trouwens. Ze springen in het gat dat Xs4all laat vallen. Je raadt het al waar deze internetter te vinden is zodra zijn contract bij Xs4all afloopt
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Ik zit nu 10 maanden bij xs4all en moet zeggen dat ze mij ook behoorlijk tegenvallen gezien de 40 euro die ik betaal ( buiten mij KPN telefoon abbo) Ik had meer kwaliteit verwacht, de vroeger zo geroemde helpdesk is teruggezakt naar UPC nivo, alhoewel ik wel eens denk dat het bij UPC tegenwoordig sneller gaat als bij xs4all.
De storing van een paar maanden terug heeft voor mij een week geduurd. Ik kreeg wel een iris cheque van euro 15.
De wachtijden zijn zeer lang,de deskundigheid tegenwoordig zeer laag, mijn vrouw heeft lang moeten wachten i.v.m. haar mailproblemen.
Ik loop er nu ook sterk aan te denken om de boel op te zeggen en te switchen naar een 20 euro abbo, dan weet je op voorhand dat de service belabbert is.
De storing van een paar maanden terug heeft voor mij een week geduurd. Ik kreeg wel een iris cheque van euro 15.
De wachtijden zijn zeer lang,de deskundigheid tegenwoordig zeer laag, mijn vrouw heeft lang moeten wachten i.v.m. haar mailproblemen.
Ik loop er nu ook sterk aan te denken om de boel op te zeggen en te switchen naar een 20 euro abbo, dan weet je op voorhand dat de service belabbert is.
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Graag u reactie's
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=63875
Laten we met ze alle actie onder nemen !
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=63875
Laten we met ze alle actie onder nemen !
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
.... het vervolg.
De xs4all helpdeskmedewerker van gisterenavond blijkt een verkeerde naam te hebben opgegeven en niets in het systeem te hebben genoteerd.
Vanmorgen dus opnieuw alle tests uitgevoerd, doorverbonden met 2e lijnshelpdesk, doorverbonden met KPN ...... lijn blijkt al gesloopt (afgesloten) te zijn, ondanks dat dit pas over 2 maanden had moeten gebeuren.
Gebeld met nieuwe provider, deze kan helaas de nieuwe verbinding nog niet opleveren.
Weer bellen met xs4all, verhaal opnieuw uitleggen, doorverbinden met 2e lijnshelpdesk, weer bij KPN informeren, volgens 2e lijn wordt ik vanmiddag terug gebeld door KPN.
Lang verhaal kort, ik heb vandaag vanaf vanmorgen 9:00 uur tot 13:30 continu gebeld en zal waarschijnlijk voorlopig nog geen internet hebben. Daarna kon ik eindelijk naar mijn werk toe.
xs4all geeft uiteraard de nieuwe provider de schuld. Hoewel mij dit vrijwel onmogelijk lijkt, interesseert het me ook niet, ik betaal tot aan 20 nov aan xs4all en daarmee zijn zij verantwoordelijk dat mijn diensten moeten werken.
Het is inmiddels 18:15 uur en raadt eens .... KPN heeft niet gebeld en nog steeds geen internet.
Wordt vervolgd ..
De xs4all helpdeskmedewerker van gisterenavond blijkt een verkeerde naam te hebben opgegeven en niets in het systeem te hebben genoteerd.
Vanmorgen dus opnieuw alle tests uitgevoerd, doorverbonden met 2e lijnshelpdesk, doorverbonden met KPN ...... lijn blijkt al gesloopt (afgesloten) te zijn, ondanks dat dit pas over 2 maanden had moeten gebeuren.
Gebeld met nieuwe provider, deze kan helaas de nieuwe verbinding nog niet opleveren.
Weer bellen met xs4all, verhaal opnieuw uitleggen, doorverbinden met 2e lijnshelpdesk, weer bij KPN informeren, volgens 2e lijn wordt ik vanmiddag terug gebeld door KPN.
Lang verhaal kort, ik heb vandaag vanaf vanmorgen 9:00 uur tot 13:30 continu gebeld en zal waarschijnlijk voorlopig nog geen internet hebben. Daarna kon ik eindelijk naar mijn werk toe.
xs4all geeft uiteraard de nieuwe provider de schuld. Hoewel mij dit vrijwel onmogelijk lijkt, interesseert het me ook niet, ik betaal tot aan 20 nov aan xs4all en daarmee zijn zij verantwoordelijk dat mijn diensten moeten werken.
Het is inmiddels 18:15 uur en raadt eens .... KPN heeft niet gebeld en nog steeds geen internet.
Wordt vervolgd ..
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Tien maanden, waar praat je over, zit al praktisch vanaf het begin bij XS4ALL en ondanks de momenteel moeilijk bereikbare helpdesk [wat trouwens alweer danig aan het verbeteren is] ben ik nog altijd heel tevreden.Ik zit nu 10 maanden bij xs4all en moet zeggen dat ze mij ook behoorlijk tegenvallen gezien de 40 euro die ik betaal ( buiten mij KPN telefoon abbo) Ik had meer kwaliteit verwacht, de vroeger zo geroemde helpdesk is teruggezakt naar UPC nivo, alhoewel ik wel eens denk dat het bij UPC tegenwoordig sneller gaat als bij xs4all.
De storing van een paar maanden terug heeft voor mij een week geduurd. Ik kreeg wel een iris cheque van euro 15.
Bij welke provider krijg je trouwens onmiddellijk een excuus brief, waarin werd aangegeven dat ze zich doodschaamden en een cadeautje na een wat lange storing [mijn 1e trouwens].
Zelfs mijn bejaarde ouders, die na twee belabberde andere providers nu ook naar XS4ALL zijn overgestapt zijn zeer tevreden. De andere twee hadden een pet helpdesk met dure 0900 nummers, waar ze regelmatig onbeschoft te woord werden gestaan.
Daar was 30 min aan de lijn hangen geen uitzondering en dan werd er ook nog eens opgehangen.
De overstap naar XS4ALL ging geruisloos, zonder enig probleem en nog vlotter dan men aangegeven had.
XS4ALL heeft zeer goede en uitgebreide help pagina's op de site, die meestal genoeg zijn om uit te vinden hoe iets in zijn werk gaat.
Kijk daar eerst eens als je een nieuw modem installeert etc. of als er zich een probleempje voordoet.
Veel mensen nemen in deze jachtige tijd de moeite niet meer iets rustig door te lezen en dat zou veel gebel naar helpdesks kunnen schelen.
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Nou,nou.... na 15 maanden proberen over te stappen naar only zonder resultaat. (inmiddels trouwens weer vele belminuten verder en in maand 16)
Belde er eindelijk iemand van de helpdesk mij terug, ik was verbaasd en hoopvol...zou dan nu eindelijk......
Maar helaas was dat van korte duur
Deze vriendelijke jonge man was zeker nieuw en dacht: laat ik die klant is goed helpen: Maar helaas begon het hele verhaal opnieuw... we waren weer 16 maanden terug in de tijd.
Ja meneer, ik zie dat er een linesharing order open staat op uw telefoonlijn. Dan moet u toch echt bij de KPN zijn.
"Ja maar de kpn heeft geen order openstaan, de enige linesharing op mijn lijn is die van XS4All"
In een notedop deze goedwillende jongeman verteld wat er de afgelopen maanden allemaal al gebeurd en getest en nagekeken was.
(ik bedoel, ik had iemand aan de lijn dus waarom niet vriendelijk het hele verhaal opnieuw doen, wellicht had hij nog een suggestie die ik nog niet gehoord had)
Eindigt het gesprek dat hij nu toch maar is zelf contact opnam met KPN wat er nu fout ging. Hij zou me terug bellen.... nu 2 weken verder wacht ik nog steeds op zijn telefoontje, wellicht hangt hij nog in de wacht bij de helpdesk van KPN dus dat duurt nog wel even dan
Belde er eindelijk iemand van de helpdesk mij terug, ik was verbaasd en hoopvol...zou dan nu eindelijk......
Maar helaas was dat van korte duur
Deze vriendelijke jonge man was zeker nieuw en dacht: laat ik die klant is goed helpen: Maar helaas begon het hele verhaal opnieuw... we waren weer 16 maanden terug in de tijd.
Ja meneer, ik zie dat er een linesharing order open staat op uw telefoonlijn. Dan moet u toch echt bij de KPN zijn.
"Ja maar de kpn heeft geen order openstaan, de enige linesharing op mijn lijn is die van XS4All"
In een notedop deze goedwillende jongeman verteld wat er de afgelopen maanden allemaal al gebeurd en getest en nagekeken was.
(ik bedoel, ik had iemand aan de lijn dus waarom niet vriendelijk het hele verhaal opnieuw doen, wellicht had hij nog een suggestie die ik nog niet gehoord had)
Eindigt het gesprek dat hij nu toch maar is zelf contact opnam met KPN wat er nu fout ging. Hij zou me terug bellen.... nu 2 weken verder wacht ik nog steeds op zijn telefoontje, wellicht hangt hij nog in de wacht bij de helpdesk van KPN dus dat duurt nog wel even dan
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Wacht maar even tot je de monteur aan de deur krijgt.
Die gaat pas weg als het opgelost is
Ongewild komt er dan de volgende 16 maanden misschien wel iemand bij je wonen.
Die gaat pas weg als het opgelost is
Ongewild komt er dan de volgende 16 maanden misschien wel iemand bij je wonen.
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Mijn klacht over die "X is meer hulp" reclame is door de Reclame Code Commissie 10 november gegrond verklaard. XS4ALL mag dus niet meer dergelijke reclame maken!
De beloftes over de klantenservice kunnen ze duidelijk niet waar maken.
Groet,
Gert
De beloftes over de klantenservice kunnen ze duidelijk niet waar maken.
Groet,
Gert
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Volgens mij is 12move de beste provider. Heb de afgelopen 2 jaar nog niet één storing gehad. Snelheid is zeer stabiel. Kosten: 10 euro per maand. Helaas inmiddels overgenomen door Telrot. Ik heb nooit die drukte om XS4ALL begrepen. De allerduurste provider die roept dat ze de beste zijn. Er zijn vervolgens mensen die dat geloven en vervolgens graag betalen. Volgens mij maakt het niets uit of je een Telfort of XS$ALL abo hebt. Allebei van KPN, en zolang alles goed gaat, gaat alles goed. Ook bij Telfort. en kennelijk kan het bij XS4ALL ook fout gaan.
Re: Het is gedaan met Xs4all als beste provider
Laat ik nu eerst eens bij div personen boven in het forum de ogen open laten gaan, xs4all is helemaal geen beste provider meer,d at de helpdesk zo achteruit is gegaan heeft onder ander te maken dat zij de afgelopen zomer de hele oude garde er op een sluwe manier eruit hebben gegooid en daarvoor in de plaats goedkope krachten van een extern callcenter in dienst hebben genomen, vandaar als je nu belt heel belabberd wordt geholpen, heb zelf nu afgelopen weken zo ontzettend veel gebeld via mob. telefoon, met hoge kosten want eigen internet + telefoon lag er 14 dagen uit. HD weet totaal geen raad met de vragen elke keer weer een ander antwoord, techneuten hebben ze niet meer in huis. Ook op e-mails en faxen krijg je geen antwoord en een hoofd van een afd. krijg je ook niet te spreken, Jammer jaren ben ik al klant maar nu een hopeloze provider geworden, met wachttijden die oplopen tot ruim 45 minuten en de reclame op TV komen ze totaal niet na... Willen weer nw. klanten trekken omdat er zo veel wegvallen natuurlijk!