![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Zoals je weet als je een echte Tempur hebt heb je 15 jaar garantie en zou ik dus terug gaan naar de winkel waar je het bed hebt gekocht omdat Tempur er namelijk geen 10 min over doen om zijn natuurlijke vorm aan te nemen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Beste TB, voor een vrouw met overgangsverschijnselen is elk matras af en toe te warm.En bij ons thuis voel je de matrassen echt binnen seconden zachter worden...tot maximaal 1 minuut; hoe koud is het in uw slaapkamer in de winter? Ook is de dikte van onze traagschuim laag (2 verschillende merken) over de hele matras even dik ?De reden van aankoop was het al vele jaren slecht slapen en de rugklachten van mijn vrouw. De oorzaak van deze klachten gooiden we op onze oude matrassen.
Nu, na meer dan 8 maanden kunnen we het volgende vaststellen; de slaapkwaliteit is niet aanmerkelijk verbeterd. De matras ligt wel lekker, maar heeft zeker ook nadelen. Voor iemand die het s'nachts al gauw warm heeft of zoals mijn vrouw overgangsverschijnselen heeft is deze matras niet aan te raden; m.a.w. veel te warm. Ook in de winter slapen wij altijd met een open raam wat resulteert dat als je in bed stapt de matras keihard is, maar na enkele minuten past de matras zich aan aan je lichaam.