Ik ben eind mei uit Spanje naar Nederland gekomen. Vanuit Spanje met internet het abonnement aangevraagd(bij Athome). Zij hebben een kastje gestuurd en de kosten afgeboekt(teveel), maar nooit een factuur ontvnagen. Ruim2 uur aan de telefoon gezeten, want de aansluiting deugd van geen kanten. Het volle programma aangevraagd, krijg slechts het basisprogramma, terwijl wel de totale kosten worden afgeboekt, zonder factuur. Het call-centre ziet geen kans om de boel te veranderen. Adressen heb ik ook niet, noch een e-mail verbinding. Bedragen heb ik laten storneren. Nu is het Ziggo geworden, maar onze gegevens zijn nog niet overgedragen volgens Ziggo, dus Ziggo helpt ook niet. De uitzendingen zijn allerbelabberst omdat het kastje(Philips) ook niet goed werkt. Wat moet ik in godsnaam doen om dit te kunnen aanpakken. Ik ben 74 en al dat gedoe geeft mij wel veel stress. Hetzelfde is het geval met KPN het net. Ook daar zijn grote problemen mee, net zo goed als met Essent de energieleverancier. Bij al die grote instellingen deugt de dienstverlening op geen enkele manier. Voor mij zijn het allemaal oplichters en ladelichters, ene grote criminaliteit, waar de overheid geen grip op heeft.
Graag zou ik horen hoe ik het juiste contact kan krijgen met Ziggo, want als ik mijn postcode intikt, verwijzen ze mij naar Athome, terwijl Athome niet at home is.
Met hartelijke dank en groeten....Theo Tuitel.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo digitale verbindingen
-
Re: ziggo digitale verbindingen
@theotuitel
Wij willen graag uw klacht/storing in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.
Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
Wij willen graag uw klacht/storing in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.
Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter