p 7 aug heb ik online opdracht gegeven voor het ophalen van 2 pakketten: Verzendkosten ter waarde van 20 euro.
Pakket zou worden opgehaald op 8 aug. en bezorgd worden op 9 aug bij mij thuis.
Ik zit nog steeds te wachten op de beide pakketten nu inmiddels 22 aug.
Al 3 keer heb ik gebeld met parcy 0900-0570
1e keer kreeg ik iemand die al moeite had om te begrijpen dat ik als geadresseerde ook de opdrachtgever was. Uiteindelijk kon en wilde deze persoon niet anders doen, dan mij een onderzoeksrapport te sturen.
Omdat alle gegevens bekend zijn bij Parcy, via track&trace stond ik versteld van deze omslachtige wijze om een onderzoek op te starten.
Ik was dan ook echt pissig over de onbekwaamheid van de medewerker en de onwil van de dienst om achter mijn pakketten aan te gaan waar ik 20 euro voor heb betaald om ze te vervoeren.
Ik heb nog een 2e en een 3e keer gebeld met ijdele hoop dat ik toevallig een domme mdwr. aan de telefoon had. Maar zze hebben allemaal dezelfde opdracht om een klant af te poeieren. En dat tegen 45 cent per minuut
Ik had ook al een mail gestuurd ( Je zoekt je een apelazerus hoe je een klacht per mail verstuurd, maar via tnt kaartenservice lukte het me een mail met klacht te versturen. Via deze mail heb ik alle track@trace info meegstuurd mbt tot mijn pakketten. Ik kreeg op 13 aug. keurig een ontvangstbevestiging van de mail, maar wacht nog steeds op antwoord.
Via Track&trace zie ik al twee weken dat het ene pakket in sorteercentr. A'foort zit en het andere pakket in sorteercentr. Zwolle.
De derde keer dat ik 0900 0570 belde met de mededeling dat ik niet het onderzoeksrapport kon gebruiken als geadresseerde, wilde ze nog steeds geen aktie ondernemen. Als geadresseerde heb ik toestemming nodig van de afzender (staat op het formulier).
Dus staan er een paar pakketten ter waarde van rond de 150 euro ergens in de sorteercentra van tnt en tnt heeft de wil niet om daat iets aan te doen.
Ik ben inmiddels echt giftig en adviseer de klantenservice medewerkers voortaan dat ze beter een andere baan kunnen zoeken, waarin ze wel service kunnen verlenen i.p.v. zich te verhuren aan tnt om klanten te frustreren.
Als je trouwens bij 0900 0570 in het gigantisch uitgebreide keuze menu per ongeluk op een verkeerde keuze maakt en ze kunnen je een telefonische melding doen, verbreken ze direct de verbinding. Hup weer een klant weg. Je zou toch terug in het menu moeten kunnen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] parcy pakket
Re: parcy pakket
Nog even ter verduidelijking dat alle info van mijn pakketten bekend zijn bij TnT of Parcy.
Barcode : 3SPRCY000094829
Postcode : 9074AE
De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 09-08-2008 Apeldoorn , pakkettendistributie
oekresultaten
Barcode : 3SPRCY000094830
Zending opgehaald en in sorteerproces 09-08-2008 Apeldoorn , pakkettendistributie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 11-08-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Barcode : 3SPRCY000094829
oekresultaten
Barcode : 3SPRCY000094830
Zending gesorteerd in sorteercentrum 11-08-2008 Zwolle , intern transport pakketten