LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???
Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???
Goedemiddag Mensen,
Ook ik ben er in getrapt. een puzzelboekje 4,95 en dat was het.
Mooi niet dus. Ik krijg ook elke keer het puzzelboekje met 19,95 kosten. Ik heb vandaag geluksbode gebeld en gevraagd of de betaling van deze maand kon worden terug gedraaid als ik het abonnement gelijk stop zette. Tuurlijk niet. Zat een of ander onbeschoft dametje aan de telefoon die duidelijk te horen had gekregen als mensen belde met dit verzoek, dat ze maar moest zeggen Waarom begin u daar nu pas over de eerdere betalingen heeft u toch ook geen probleem van gemaakt. Te gek voor woorden en ik heb ook maar het bedrag laten storneren. Eens kijken wat zij zullen doen.
Ook ik ben er in getrapt. een puzzelboekje 4,95 en dat was het.
Mooi niet dus. Ik krijg ook elke keer het puzzelboekje met 19,95 kosten. Ik heb vandaag geluksbode gebeld en gevraagd of de betaling van deze maand kon worden terug gedraaid als ik het abonnement gelijk stop zette. Tuurlijk niet. Zat een of ander onbeschoft dametje aan de telefoon die duidelijk te horen had gekregen als mensen belde met dit verzoek, dat ze maar moest zeggen Waarom begin u daar nu pas over de eerdere betalingen heeft u toch ook geen probleem van gemaakt. Te gek voor woorden en ik heb ook maar het bedrag laten storneren. Eens kijken wat zij zullen doen.
Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???
Beste mensen,
Ook ik heb de pech....
Ik kan maar 1 ding zeggen:... Geluksbode zijn oplichters.
En Intrum Justitia gaat ermee in.
Ik heb een brief heb geschreven, waarin ik mijn geld terug eiste.
Een kopie van de brief met een schrijve naar Intrum Justitia verstuurd.
Vervolgens kreeg ik dit emailbericht:
zie hieronder.
Geachte heer/mevrouw,
> Wij hebben de voicelog beluisterd, er is u duidelijk verteld indien u geen vervolgexemplaar wenst te ontvangen dat u binnen 10 werkdagen moet opzeggen. Indien u dat niet doet dat uw abonnement steeds met 3 maanden wordt verlengd, tenzij u opzegt.
> Wel is uw abonnement per 31-12-2008 stopgezet.
> U kunt via onze klantenservice op 0900-2020588 (0,20 cent per minuut) bellen om de voicelog te beluisteren.
> Met vriendelijke groeten
> De Geluksbode
> Klantenservice
TERUG GEMAILD
Aan: Geluksbode ([email protected])
IK CITEER:
indien u geen vervolgexemplaar wenst te ontvangen dat u binnen 10 werkdagen moet opzeggen.
Het eerste exemplaar is NOOIT ontvangen en dus ook geen vervolgexemplaren.
Ik betaal niet voor lucht, dus ik EIS mijn geld terug.
HET IS DUS NIET DE BEDOELING DAT U MIJ NU IETS GAAT TOESTUREN , WANT IK WENS GEEN ZOGENAAMDE EXEMPLAREN VAN U TE ONTVANGEN.
Ook ik heb de pech....
Ik kan maar 1 ding zeggen:... Geluksbode zijn oplichters.
En Intrum Justitia gaat ermee in.
Ik heb een brief heb geschreven, waarin ik mijn geld terug eiste.
Een kopie van de brief met een schrijve naar Intrum Justitia verstuurd.
Vervolgens kreeg ik dit emailbericht:
zie hieronder.
Geachte heer/mevrouw,
> Wij hebben de voicelog beluisterd, er is u duidelijk verteld indien u geen vervolgexemplaar wenst te ontvangen dat u binnen 10 werkdagen moet opzeggen. Indien u dat niet doet dat uw abonnement steeds met 3 maanden wordt verlengd, tenzij u opzegt.
> Wel is uw abonnement per 31-12-2008 stopgezet.
> U kunt via onze klantenservice op 0900-2020588 (0,20 cent per minuut) bellen om de voicelog te beluisteren.
> Met vriendelijke groeten
> De Geluksbode
> Klantenservice
TERUG GEMAILD
Aan: Geluksbode ([email protected])
IK CITEER:
indien u geen vervolgexemplaar wenst te ontvangen dat u binnen 10 werkdagen moet opzeggen.
Het eerste exemplaar is NOOIT ontvangen en dus ook geen vervolgexemplaren.
Ik betaal niet voor lucht, dus ik EIS mijn geld terug.
HET IS DUS NIET DE BEDOELING DAT U MIJ NU IETS GAAT TOESTUREN , WANT IK WENS GEEN ZOGENAAMDE EXEMPLAREN VAN U TE ONTVANGEN.
Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???
En ik maar denken, dat ik het enige slachtoffer van de (on)Geluksbode was. Ik ben ook beland bij Intrum Justitia. Ik begrijp niet dat er een incassobureau is, dat met zo'n klant in zee gaat. Dat kost je toch ook jouw " goede naam" of zou het allemaal één hoedje zijn. Dit soort bureaus zouden los behoren te staan van (grote) klanten. In ieder geval zou ik, als bedrijf nooit van zo'n bureau gebruik maken. Dan wordt dank zij het bureau dat zaken bij de rechtbank verdedigt ook het soort bedrijf herkenbaar.
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 13 okt 2007 13:31
Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???
Zo als ik al een keer aan haalde.
we hebben alle maal een brief gehad. met een klant code.
gebruik die om op te zeggen.
ik ben er al een tijd van af.
we hebben alle maal een brief gehad. met een klant code.
gebruik die om op te zeggen.
ik ben er al een tijd van af.
Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???
Ik kreeg afgelopen zaterdag 20 september 2008 2 rekeningen van de Intrum Justita dat ik ff moest betalen van de geluksbode. Ik ben gelijk gaan bellen met Intrum en toen ik tegen dat vrouwtje zei is dat een televisiegids ofzo begon ze te lachen..
Ik wist niet eens wat het was de geluksbode.
Heb vandaag weer contact gehad met Intrum en over 2 dagen valt er weer een brief in de bus, gaat lekker zo voor iets waar ik nog nooit van heb gehoord! Begrijp Intrum Justita ook niet hoor!
Ik heb net contact gehad met de geluksbode, ze hebben een emailadres van 3 jaar geleden en een telefoonnummer wat niet eens klopt……..
Ik betaal niks geen dubbeltje, maar de schrik zit er wel in………….hoe komen ze aan mijn thuisadres en mijn naam?
Ze zijn ook erg onbeschoft aan de telefoon de 1e gooide gewoon de hoorn op de haak, dus ik weer terug bellen, vroeg een naam maar die mogen ze niet geven…….zo vaag..
Wat kan ik voor de rest hiermee?
Groetjes Linda Ferreira
Ik wist niet eens wat het was de geluksbode.
Heb vandaag weer contact gehad met Intrum en over 2 dagen valt er weer een brief in de bus, gaat lekker zo voor iets waar ik nog nooit van heb gehoord! Begrijp Intrum Justita ook niet hoor!
Ik heb net contact gehad met de geluksbode, ze hebben een emailadres van 3 jaar geleden en een telefoonnummer wat niet eens klopt……..
Ik betaal niks geen dubbeltje, maar de schrik zit er wel in………….hoe komen ze aan mijn thuisadres en mijn naam?
Ze zijn ook erg onbeschoft aan de telefoon de 1e gooide gewoon de hoorn op de haak, dus ik weer terug bellen, vroeg een naam maar die mogen ze niet geven…….zo vaag..
Wat kan ik voor de rest hiermee?
Groetjes Linda Ferreira
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 13 okt 2007 13:31
Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???
heb je een mailtje gehad dat je iets had gewonnen.Ik kreeg afgelopen zaterdag 20 september 2008 2 rekeningen van de Intrum Justita dat ik ff moest betalen van de geluksbode. Ik ben gelijk gaan bellen met Intrum en toen ik tegen dat vrouwtje zei is dat een televisiegids ofzo begon ze te lachen..
Ik wist niet eens wat het was de geluksbode.
Heb vandaag weer contact gehad met Intrum en over 2 dagen valt er weer een brief in de bus, gaat lekker zo voor iets waar ik nog nooit van heb gehoord! Begrijp Intrum Justita ook niet hoor!
Ik heb net contact gehad met de geluksbode, ze hebben een emailadres van 3 jaar geleden en een telefoonnummer wat niet eens klopt……..
Ik betaal niks geen dubbeltje, maar de schrik zit er wel in………….hoe komen ze aan mijn thuisadres en mijn naam?
Ze zijn ook erg onbeschoft aan de telefoon de 1e gooide gewoon de hoorn op de haak, dus ik weer terug bellen, vroeg een naam maar die mogen ze niet geven…….zo vaag..
Wat kan ik voor de rest hiermee?
Groetjes Linda Ferreira
Naar boven
en moest je een telefoon nummer bellen.
Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???
Hallo allen,
mijn vriendin is een tijdje terug telefonisch benaderd of ze eenmaal de geluksbode gratis wilde ontvangen, ter proef. Daar is ze mee akkoord gegaan (stom, maar ja, het is gebeurd). Tot onze verbazing vielen enkele weken later brieven van een incasso bureau op de mat. Of we even +-100 willen overmaken. Mijn vriendin meteen gebeld natuurlijk. Afgeblafd etc. Uiteindelijk heeft ze besloten om een betalingsregeling te treffen, echter ben ik het daar niet mee eens! Ze heeft er namelijk niet eens om gevraagd!!
Is er hier iets tegen te beginnen?
NB: Inmiddels is na meerdere pogingen wel opgezegd bij de geluksbode.
Gr,
Hagele
mijn vriendin is een tijdje terug telefonisch benaderd of ze eenmaal de geluksbode gratis wilde ontvangen, ter proef. Daar is ze mee akkoord gegaan (stom, maar ja, het is gebeurd). Tot onze verbazing vielen enkele weken later brieven van een incasso bureau op de mat. Of we even +-100 willen overmaken. Mijn vriendin meteen gebeld natuurlijk. Afgeblafd etc. Uiteindelijk heeft ze besloten om een betalingsregeling te treffen, echter ben ik het daar niet mee eens! Ze heeft er namelijk niet eens om gevraagd!!
Is er hier iets tegen te beginnen?
NB: Inmiddels is na meerdere pogingen wel opgezegd bij de geluksbode.
Gr,
Hagele
Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???
Ik ben telefonisch benaderd door de geluksbode of ik een gratis proefexemplaar wilde ontvangen? Ik hoefde slechts 4,95 verzendkosten te betalen (slechts!), ik dacht ach....die wil ik wel 1x ontvangen! Ik kon dat niet direct telefonisch regelen maar moest dan het vervolg proefabonnement later op zeggen. Vervolgens duurde het vele weken voordat de geluksbode (tijdens onze vakantie) bij ons in de bus viel.
Daar wij op vakantie waren was ik dus niet in de gelegenheid om binnen 10 dagen het proefabonnement stop te zetten (10 dagen is ook wel erg kort). Bij thuis komst na de vakantie heb ik direct per e-mail het proefabonnement stop gezet. Ik kreeg een reactie van de
(on)geluksbode dat ik te laat was en dat ik dus aan het dure proefabonnement vast zat!! De geluksbode was niet voor rede vatbaar.
Ik voel mij zwaar gedupeerd! Ik ben opgelicht en wordt door de geluksbode bestolen.
Daar wij op vakantie waren was ik dus niet in de gelegenheid om binnen 10 dagen het proefabonnement stop te zetten (10 dagen is ook wel erg kort). Bij thuis komst na de vakantie heb ik direct per e-mail het proefabonnement stop gezet. Ik kreeg een reactie van de
(on)geluksbode dat ik te laat was en dat ik dus aan het dure proefabonnement vast zat!! De geluksbode was niet voor rede vatbaar.
Ik voel mij zwaar gedupeerd! Ik ben opgelicht en wordt door de geluksbode bestolen.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 02 apr 2007 19:37
Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???
Beste mensen,
Zojuist kreeg ik ook zo'n gelikte mail van ene Joep van de Ven, Directeur van de Geluksbode.
Ja hoor:
Half Google plus Radar's mailbox druipt van de Ellende (als je Directeur kapitaal schrijft dan mag Ellende ook...)
Het zal wel aan mijn beperkte juridische kennis liggen dat ik niet begrijp hoe zoiets al sinds 2005 door kan blijven gaan.
Maar ja, ook bij TrosOpgelicht vraag ik me dat steeds vaker af...
Mij pakken ze niet meer !
Gerard
Zojuist kreeg ik ook zo'n gelikte mail van ene Joep van de Ven, Directeur van de Geluksbode.
Ja hoor:
Half Google plus Radar's mailbox druipt van de Ellende (als je Directeur kapitaal schrijft dan mag Ellende ook...)
Het zal wel aan mijn beperkte juridische kennis liggen dat ik niet begrijp hoe zoiets al sinds 2005 door kan blijven gaan.
Maar ja, ook bij TrosOpgelicht vraag ik me dat steeds vaker af...
Mij pakken ze niet meer !
Gerard
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 24 mar 2009 14:45
Re: De Geluksbode???????wie heeft daar ook ellende mee???
Geluksbode en co is nog steeds niet van de baan. Vandaag heb ik, net zoals alle anderen, op miraculeuze wijze een mail ontvangen van hen waarin staat dat mijn postcode is geselecteerd. Wanneer ik mijn unieke startcode (telefonisch 020-2629920) activeer, dan maak ik kans op een Gloednieuwe MINI Cooper. Ik snap werkelijk waar niet hoe het mogelijk is dat zulke oplichters hedendaags nog steeds, onder dezelfde naam nota bene, kunnen opereren. Helaas voor hen (Joep van der Ven) is dit meisje niet blond en kunnen ze aan mij geen geld verdienen!!
Groetjes Rosanne Dekker
Groetjes Rosanne Dekker